dermatolog Gdansk grzybica

1. Data: 2003-03-07 09:17:48

Temat: dermatolog Gdansk grzybica
Od: ":\(" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gdzie mozna zrobic badanie mykologiczne paznokci w Gdansku?
i czy mozecie polecic dobrego dermatologa (zachcialo mi sie sportu i chyba
zalapalem grzybice paznokci :(( )?
i co mozecie polecic tak na szybko w leczeniu grzybicy?

Dzieki za info
pozdrowienia

i niech klapki zawsze beda z wami :)

2. Data: 2003-03-07 11:41:12

Temat: Re: dermatolog Gdansk grzybica
Od: "Eliza" <e...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Gdańsku nie wiem ,natomiast w Sopocie jest klinika dermatologiczna
551-21-99 (czynna od 13), gdzie można zrobic badanie i od razu jest 1 wynik
i można sie udac do lekarza.
Niestety jest dosyc droga, badanie 40zł, a wizyta u lekarza 100zł i niestety
na jednej sie nie kończy. Leczenie bardzo długie i leki też drogie.
Wytwałości i powodzenia.

Pozdrawiam

3. Data: 2003-03-09 17:56:59

Od: "Beatka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Ja czytalam ze na grzybice stop dobrze jest je moczyc w roztworze octu i
wody(oprocz leczenia po konsultacji z lekarzem).Podobno to daje swietne
rezultaty.Ale niestety nie znam proporcji.
Beata

Kiła /obiawy
Chore kolana i sezon rowerowy, help!!!
Mycie jezyka?