Mycie jezyka?

1. Data: 2003-03-07 08:30:26

Temat: Mycie jezyka?
Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś wyczytałem (w jakiejś popularnej prasie), że w USA są nawet
specjalne szczoteczki do mycia języka. Sam zacząłem myć swój (zwykłą
szczoteczką do zębów). Biały nalot ładnie schodzi (mam prawie zawsze,
moje migdałki przejawiają zbyt dużą aktywność), rano przyjemniej w
ustach. Ale nie spotkałem się nigdy z taki zaleceniem stomatologa,
laryngologa itp. choć czasem zalecali jakieś płukanki czy pastylki.
Czy to tylko estetyczna moda?

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

2. Data: 2003-03-07 20:44:27

Temat: Re: Mycie jezyka?
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Pyzel" <r...@g...BezSpamu.pl> napisał w wiadomości
> Kiedyś wyczytałem (w jakiejś popularnej prasie), że w USA są nawet
> specjalne szczoteczki do mycia języka

U nas też są takie szczoteczki.

3. Data: 2003-03-07 22:45:41

Od: "Macius" <macius@[nospaaam]lonet.gdynia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kiedyś wyczytałem (w jakiejś popularnej prasie), że w USA są nawet
> specjalne szczoteczki do mycia języka. Sam zacząłem myć swój (zwykłą
A ja myslalem ze tylko ja tak robie :)) Ze mam jakis dziwny jezyk :) a tu
nawet szczoteczki sa.. :D

Pozdrawiam,
Macius

4. Data: 2003-03-07 22:50:40

Od: "Kiszon" <opentv@_NOSPAM_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja myslalem ze tylko ja tak robie :)) Ze mam jakis dziwny jezyk :) a tu
> nawet szczoteczki sa.. :D

Dopisuje sie do klubu.

5. Data: 2003-03-08 08:15:22

Od: "pezet" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale nie spotkałem się nigdy z taki zaleceniem stomatologa,
> laryngologa itp. choć czasem zalecali jakieś płukanki czy pastylki.
> Czy to tylko estetyczna moda?

Nie wim jak inni stomatolodzy, ale moja zona zaleca kazdemu mycie jezyka :)
Jego mocno pofaldowana powierzchnia to dobre podloze do rozwoju bakterii,
a bakterie to glowny sprzymierzeniec prochnicy.

pz

trilac - oslonka przy antybiotyku
Przezroczysta ciecz - sperma?
oczy i katarakta