wyniki badań moczu ?

1. Data: 2003-03-06 21:13:26

Temat: wyniki badań moczu ?
Od: "anko" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
Mam pytanie : miałam badania posiwu moczu i ogólne moczu . Posiew - w
porządku ale w moczu są liczne bakterie .... coś tam coś tam śluzowe ale nie
jestem pewna ? co to może oznaczać ? czy po prostu będę musiała jeszcze raz
zrobić badanie moczu ? Z wynikami idę do piero w poniedziałek więc może ktoś
wcześniej będzie mi mógł odpowiedzieć na moje pytanie ? ( bo trochę się
przestraszyłam )

< ania >

2. Data: 2003-03-06 21:28:53

Temat: Re: wyniki badań moczu ?
Od: "Hip-Hop" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anko" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
ktoś
> wcześniej będzie mi mógł odpowiedzieć na moje pytanie ? ( bo trochę się

Jeśli posiew jest w porzędku to ok.Bakterie w moczu pochodzą
najprawdopodobniej z okolicy cewki.

Peter

3. Data: 2003-03-06 22:26:08

Od: "anko" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli posiew jest w porzędku to ok.Bakterie w moczu pochodzą
> najprawdopodobniej z okolicy cewki.
>
> Peter

Z okolicy cewki ? to dziwne , bo nigdy wcześniej takiego wyniku nie
miałam. Może jest to spowodowane tym, że tydzień wcześniej miałam zapalenie
pęcherza i brałam antybiotyk ?
Skończyłam brać lek a po 3 dniach poszłam na badanie moczu czy to może jakoś
wpłynąć negatywnie ta wynik ..?
z góry dziękuje

ania

4. Data: 2003-03-07 19:17:14

Od: "Misia" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

> [...]
ktoś
> wcześniej będzie mi mógł odpowiedzieć na moje pytanie ? ( bo trochę się

Jesli inne wyniki sa w normie (szczegolnie biale cialka i czerwone, nie ma
bialka, a posiew moczu jest jalowy), to raczej mozna przypuszczac, ze probka
moczu do badania zostala zanieczyszczona bakteriami z cewki moczowej (tam
bakterie sa zawsze) lub np. z zewnatrz, czyli poprzez nieodpowiednie
wyjalowienie naczynka itp.
Lekarz jedak oceni, czy trzeba powtarzac. Ale mysle, ze nie masz sie czego
bac.
Radzilabym jednak powtorzyc to badanie po jakims tygodniu, moze nawet 2, aby
sie upewnic, ze infekcja nie probuje sobie wrocic.

Pozdrawiam
Misia

> < ania >

Ból skóry