pytanie troche pewnie smieszne :))

1. Data: 2003-03-06 18:40:15

Temat: pytanie troche pewnie smieszne :))
Od: "Mareczek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej
Troche mi glupio pisac i obawima sie ze mozecie mnie skierowac do
psychiatry, ale co tam kto nie pyta to nie wie.
Wiec tak pytanie moje brzmi tak , czy jezeli ma sie 29 lat to mozna jeszcze
studiowac medycyne, jakos tak mnie znudzila moja praca i jakos tak cale
zycie ciagnelo mnie do medycyny ale rozne drogi rzuciły mnie gdzie indziej i
lecze ale raczej komputery :)))) Acha mieszkam w Poznaniu i tak sie
dowiadywalem troche i chyba pozostaje tylko dziennie i chyba platnie a na to
mnie nie stac. Wiec sytuacja jest bez wyjscia chyba a szkoda co o tym
myslicie szanowni grupowicze

Pozdrawiam Mareczek

2. Data: 2003-03-06 19:00:36

Temat: Re: pytanie troche pewnie smieszne :))
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 6 Mar 2003, Mareczek wrote:

> lecze ale raczej komputery :)))) Acha mieszkam w Poznaniu i tak sie

ul. Fredry 10 --> tam pytaj a poza tym Paderewskiemu tez odradzali
aby byl pianista, bo twierdzili, ze sie nie nadaje. 29+6 w 35 roku
zycia skonczysz + 2 lata staz 37 + 5 specjalizacja 42-43 lata
bedziesz uksztaltowanym lekarzem. Wydaje sie, ze jest to pozno
ale do pelni samodzielnosci w praktyce lekarskiej dochodzi
sie pozniej niz w biznesie. Jesli wybierzesz medycyne rodzinna,
po ktorej nie trzeba robic podspecjalizacji (kolejne 3-4 lata)
to od 42 roku zycia mozesz byc w pelni samodzielnie praktykujacym
przez wiele jeszcze (conajmniej 20 lat) lekarzem. Jedna tylko
rzecz. Jesli nawet uda Ci sie dostac na studia dzienne i skonczyc
za darmo to bedziesz musial wlozyc nie tylko duzo czasu ale i
pieniedzy w szkolenia specjalizacyjne. Z tym sie musisz liczyc
jak i niepewna przyszloscia finansowa w zawodzie lekarza

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

3. Data: 2003-03-06 19:57:53

Od: Paweł Paroń <p...@f...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <P...@d...am.t
orun.pl>,
Piotr Kasztelowicz wrote:

> jak i niepewna przyszloscia finansowa w zawodzie lekarza

Masz jakieś informacje, jakoby ludzie mieli przestać chorować?

Paweł

4. Data: 2003-03-06 21:26:56

Od: "Hip-Hop" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Paroń" <p...@f...lublin.pl> napisał w wiadomości
> In article <P...@d...am.t
orun.pl>,

> Masz jakieś informacje, jakoby ludzie mieli przestać chorować?

Chorują cały czas no i co my lekarze ztego mamy-głównie satysfakcję.

Pozdrawiam

Peter

5. Data: 2003-03-06 22:08:25

Od: Paweł Paroń <p...@f...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <b48eev$ebv$1@news.onet.pl>, Hip-Hop wrote:

> Chorują cały czas no i co my lekarze ztego mamy-głównie satysfakcję.

Chciałbyś się dorobić na cudzym nieszczęściu? :) Nie wiem co Wy robicie z
tymi pieniędzmi, które co miesiąc wpłacam, nawet jak jestem zdrowy. A jak
jestem chory, to i tak płacę drugi raz.

Paweł

6. Data: 2003-03-07 00:33:56

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 6 Mar 2003, Paweł Paroń wrote:

> Chciałbyś się dorobić na cudzym nieszczęściu? :) Nie wiem co Wy robicie z
> tymi pieniędzmi, które co miesiąc wpłacam, nawet jak jestem zdrowy. A jak
> jestem chory, to i tak płacę drugi raz.

nie otrzymuje od Ciebie zadnych pieniedzy. Wypraszam sobie.

P.

7. Data: 2003-03-07 06:05:42

Od: Klasyk <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 6 Mar 2003 19:57:53 +0000 (UTC), Paweł Paroń

>In article <P...@d...am.t
orun.pl>,

>Masz jakieś informacje, jakoby ludzie mieli przestać chorować?

A slyszales, ze iles-dziesiat procent absolwentow medycyny
w Lodzi pozostalo bez pracy, bo nikt ich nie chce
przyjac na staz.

8. Data: 2003-03-07 07:48:44

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 7 Mar 2003, Klasyk wrote:

> A slyszales, ze iles-dziesiat procent absolwentow medycyny
> w Lodzi pozostalo bez pracy, bo nikt ich nie chce

Lodz choc miasto duze to nie cala Polska. Nie mozna
rozpatrywac problemu zatrudnienia lekarzy z punktu
widzenia Warszawy i Lodzi.

P.

9. Data: 2003-03-07 09:00:28

Od: Paweł Paroń <p...@f...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <P...@d...am.t
orun.pl>,
Piotr Kasztelowicz wrote:

> nie otrzymuje od Ciebie zadnych pieniedzy. Wypraszam sobie.

Wiesz, mi też nie płacą klienci firmy, w której pracuję, tzn. nie przychodzą
do mnie do pokoju i nie kładą mi banknotów na stole, ja tych ludzi nawet nie
widuję, a mimo to wiem, że pieniądze, które dostaję co miesiąc, pochodzą
właśnie od nich.

No, chyba, że pracujesz wyłącznie w swoim prywatnym gabinecie.

Paweł

10. Data: 2003-03-07 19:28:03

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 7 Mar 2003, Paweł Paroń wrote:

> Wiesz, mi też nie płacą klienci firmy, w której pracuję, tzn. nie przychodzą
> do mnie do pokoju i nie kładą mi banknotów na stole, ja tych ludzi nawet nie

chodzilo mi o ten "drugi raz"

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl