dermika

1. Data: 2003-06-03 11:41:11

Temat: dermika
Od: "agulka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

Co sadzicie na temat kosmetykow dermiki serii Mat-B?
Sa dosc drogie i chcialabym sie poradzic

Pozdrawiam
agulka77

1. Data: 2003-06-03 12:09:36

Temat: Odp: dermika
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik agulka <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bbi1pp$3e4$...@c...magusz.net...
> Witam serdecznie
>
> Co sadzicie na temat kosmetykow dermiki serii Mat-B?
> Sa dosc drogie i chcialabym sie poradzic

Sprawdz w archiwum, wielokrotnie o tym byla mowa.
skrotowo: wiekszosc uwaza je za dobre, ja osobiscie zachwalalam krem i
maseczke z tej serii.
kroofka

1. Data: 2003-06-03 12:18:49

Temat: Re: dermika
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agulka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam serdecznie
>
> Co sadzicie na temat kosmetykow dermiki serii Mat-B?
> Sa dosc drogie i chcialabym sie poradzic

Mialam krem nawilzajacy na dzien i krem normalizujacy na noc. Oprocz tego
probki obydwu maseczek (nawilzajaca i oczyszczajaca) i kremu matujacego.
Dwa pierwsze wymienione przeze mnie mozna kupowac w ciemno. Dla mnie
absolutna rewelacja (choc wiem, ze sa osoby, ktore uczulily), paszcza po
nich miodna prawdziwie ;) Krem normalizujacy rzeczywiscie normalizuje. Twarz
mniej mi sie teraz tlusci (a moze cos innego jest przyczyna? nie wiem, wole
zrzucic na krem :) )
Krem matujacy jakas matujaca torpeda nie jest, taki zwyczajny, jego atutem
jest jednak to, ze sprawia, ze twarz jest bardzo gladka (ale wszystkie z tej
serii tak robia). Maseczki po mojemu swietne, zwlaszcza nawilzajaca, ale po
probce to ciezko ocenic.

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-06-03 12:31:52

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co sadzicie na temat kosmetykow dermiki serii Mat-B?
> Sa dosc drogie i chcialabym sie poradzic

Może ciut OT: moja kosmetyczka twierdzi, że z polskich kosmetyków na
pierwszym miejscu króluje Dermika, później długo, długo, długo nic - a
dalej jest cała reszta firm :)
Dodam że ona nie pracuje na- ani w- Dermice ;)
Pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2003-06-03 13:04:02

Temat: Re: dermika (OT)
Od: "agulka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dalej jest cała reszta firm :)
> Dodam że ona nie pracuje na- ani w- Dermice ;)

No tak tylko ta cena:(
Jak dla mnie astronomiczna (za krem nawilzajacy na dzien 44 zl) tym bardziej
ze po reformie sluzby zdrowia musze za rehabilitacje coreczki placic. Ale
chyba sie skusze na poczatek kremik na dzien a po nastepnej wyplacie cos
dokupie :)

Pozdrawiam
agulka77

1. Data: 2003-06-03 13:08:17

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No tak tylko ta cena:(
> Jak dla mnie astronomiczna (za krem nawilzajacy na dzien 44 zl)

Cena faktycznie, jak na polskie kosmetyki, bardzo wysoka. Ale dodam, ze
kremy sa bardzo wydajne. Ja mialam ten na dzien przez ponad 4 miesiace zanim
w koncu mi 'wyszedl' :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-06-03 18:26:12

Od: "Lara" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agulka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam serdecznie
>
> Co sadzicie na temat kosmetykow dermiki serii Mat-B?
> Sa dosc drogie i chcialabym sie poradzic

To moje ulubione kosmetyki :) Próbowałam już mnóstwo różnych specyfików,
ale krem matujący z tej serii (39zł) to chyba jedyny, który rzeczywiście
matuje. Ma niestety jedną wadę - nie nadaje się pod makijaż, gdyż wraz z
podkładem zbija się w nieestetyczne grudki :/. Z tego też względu warto mieć
dwa kremy i pod podkład używać Mat- B nawilżający.

1. Data: 2003-06-03 20:07:32

Od: "Larysa" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O faktycznie włączę się do dyskusji- kremik na noc miałam, zapach super,
wydajność super ale specjalnie nie czułam się po nim nawilżona na "gębie" -
jakby czegoś mi tam brakowało, kupię sobie nawilżający w przyszłym
miesiącu... A teraz mam korektor do twarzy i jak po dwóch użyciach jestem z
"tuszowania" zadowolona, z wysuszaniem jeszcze nie wiem...
Larysa...

1. Data: 2003-06-04 17:36:56

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik agulka <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> Co sadzicie na temat kosmetykow dermiki serii Mat-B?
> Sa dosc drogie i chcialabym sie poradzic

Dopiero teraz, pewnie juz sie spoznilam :-)
Krem nawilzajacy na dzien - swietny, bardzo polecam. Pyszczek po nim gladki,
pachnacy, krem doskonale "lezy" pod makijazem.
Pozdrawiam,

spozniona Gosia :-)

Domowe sanatorium.
Broda