desery i ciasta

1. Data: 2001-09-21 11:07:59

Temat: desery i ciasta
Od: <n...@m...ch> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje przepisow na desery i ciasta z wykorzystaniem
skladnikow "ekologicznych": ciemnej maki, cukru z trzciny cukrowej, bez proszku
do pieczenia itp. Jesli znacie takie przepisy podzielcie sie nimi ze mna:)))

pozdrawiam
Kalina

1. Data: 2001-09-21 12:04:39

Temat: Re: desery i ciasta
Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuje przepisow na desery i ciasta z wykorzystaniem
> skladnikow "ekologicznych": ciemnej maki, cukru z trzciny cukrowej, bez proszku
> do pieczenia itp. Jesli znacie takie przepisy podzielcie sie nimi ze mna:)))

czekaj, ale co ma ciemna mąka i cukier z trzciny do ekologii?

Waldek

1. Data: 2001-09-21 12:18:38

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w
wiadomości news:3BAB2CD7.F8745CC4@zedat.fu-berlin.de...

> czekaj, ale co ma ciemna mąka i cukier z trzciny do ekologii?

eee, czepiasz się, wiadomo, że słowo ekologia jest naduzywane i tak naprawde
znaczy co innego, ale w dzisiejszych czasach zdrowa zywnosc okresla sie
ekologiczna i to miala z pewnoscia autorka postu na mysli.

Brzydko tak sie czepiac;-(

Basia

1. Data: 2001-09-21 12:53:32

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara wrote:

> wiadomo, że słowo ekologia jest naduzywane i tak naprawde
> znaczy co innego,

hihi fakt- codziennie mijam po drodze do pracy ogromny afisz:
Ekologiczna pralnia chemiczna"
zawsze mnie to bawi i poprawia humor
W reklamach oleju nagminnie uzywa sie tego terminu, tak samo czesto sie
spotykam w sklepie z reklamami typu: kurczaki z ekologicznie czystych
rejonów
pzdr
agi

1. Data: 2001-09-21 13:06:16

Od: "Dorota Bugla" <b...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

"fghfgh" <a...@p...onet.pl> napisał(a) nam tak...
> hihi fakt- codziennie mijam po drodze do pracy ogromny afisz:
> Ekologiczna pralnia chemiczna"

najbardziej kocham propozycje ekologow by nosic sztuczne futra
... ekogologicznie ;>>>>>>

oshin_zjadliwa

1. Data: 2001-09-21 13:10:08

Od: "Setsuna" <m...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

<n...@m...ch> wrote in message
> [...]
proszku
> do pieczenia itp. Jesli znacie takie przepisy podzielcie sie nimi ze

A mnie zawsze mowiono, ze cukier buraczany jest zdrowszy od tego z
trzciny... ktos wie na pewno? A jesli chodzi o przepisy, to mam gdzies taki
na paczki, ale nie wyprobowany jeszcze, poszukac?

Setsuna.

1. Data: 2001-09-21 13:10:42

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znaczy co innego, ale w dzisiejszych czasach zdrowa zywnosc okresla sie
> ekologiczna i to miala z pewnoscia autorka postu na mysli.

ja się nie czepiam, tylko nie widzę ekologiczno-zdrowotno-jakiejkolwiek
(może za wyjątkiem smaku) różnicy między cukrem trzcinowym a normalnym.
Jak rafinowany, to przecież wsio ryba.
Ciemna mąka (z paprochami) nie jest wcale aż taka zdrowa, bo spożywana w
nadmiarze powoduje zwiększenie prawdopodobieństwa wystąpienia alergii
(różnych). Paprochy zawierają alkaloidy i ewentualnie metale ciężkie.

Waldek

1. Data: 2001-09-21 13:43:49

Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nadmiarze powoduje zwiększenie prawdopodobieństwa wystąpienia alergii
> (różnych). Paprochy zawierają alkaloidy i ewentualnie metale ciężkie.

jakie alkaloidy??????

zywotnie zainteresowana
--
Anna
-- http://mitica.w.interia.pl

'uroczyscie zapewniam, ze zrodzilam sie z powietrza
mozna mi palic swieczki zezwalam uprzejmie
ale niech nikt nie mówi: spoczywaj w pokoju'

1. Data: 2001-09-21 14:17:50

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Bugla wrote:

> oshin_zjadliwa

jako, ze w kuchni jestesmy bardzo dobrze, ze zjadliwa :))
pzdr
agi

1. Data: 2001-09-21 15:56:26

Od: <n...@m...ch> szukaj wiadomości tego autora

> A mnie zawsze mowiono, ze cukier buraczany jest zdrowszy od tego z
> trzciny... ktos wie na pewno?

Jest dokladnie odwrotnie... Jak bede miala wiecej czasu to napisze cos na ten
temat.

A jesli chodzi o przepisy, to mam gdzies taki
> na paczki, ale nie wyprobowany jeszcze, poszukac?

Chetnie przeczytam.

Kalina

> Setsuna.

kuchnia kreteńska - część 1