desperat!!!

1. Data: 2001-10-07 14:02:03

Temat: desperat!!!
Od: m...@p...onet.pl (masoneczka) szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie grupowiczów

Mam problem z jednym trzydziestolatkiem, ma żonę i dziecko, szuka
powiedziałabym na gwałt kochanki. Przepraszam,że ja o tym na tej grupie /nie
piszę o seksie/, ale kobiety mu odmawiają, a on dzwoni do mnie mówiąc, że
zabije się, że alkohol mu nie pomaga.
Ja nie jestem psychologiem, mam IMHO duszę, ale rady typu czas leczy czy
będą inne spragnione babki mu nie pomaga, kurcze pomózcie bo to mój netowy
znajomy!!!

pozdrawiam Ania

--

Zagraj z finalistkami
Miss Polonia [ http://miss.onet.pl/start.html ]

1. Data: 2001-10-07 14:14:52

Temat: Re: desperat!!!
Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

masoneczka:
> ... kurcze pomózcie bo to mój netowy znajomy!!!

A dlaczego to Ty masz mu pomagac w tak osobistej sprawie?
Bez sensu.
IMO powinnas skasowac tego 'znajomego'. To jakis idiota.

Pozdrawiam,
Czarek

1. Data: 2001-10-07 14:30:18

Od: Joanna <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 055001c14f38$3ae789a0$965c4cd5@windows9, masoneczka at
m...@p...onet.pl wrote on 7-10-01 16:02:

> [...]
> będą inne spragnione babki mu nie pomaga, kurcze pomózcie bo to mój netowy

A dlaczego ty chcesz mu pomagac w tym, na co nie masz wplywu?
moze bys jakos sama mogla byc ta, ktorej szuka na gwalt:)
przepraszam za cynizm, ale dla mnie to niedorzeczne -
pomagac w cudzolostwie (tak sie to nazywa?)
Terapia!

Pytanie: czy pytasz, jak sie pozbyc goscia,
czy tez jak mu pomoc.
Jak sie pozbyc? Nie dac sie szantazowac.
A jak pomoc? Odeslac do specjalisty.
Moim oczywiscie zdaniem.

pozdr.
Jo.

1. Data: 2001-10-07 14:33:02

Od: Joanna <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 9ppnuq$2s1$...@n...tpi.pl, cbnet at c...@w...pl=NOSPAM= wrote on
7-10-01 16:14:

> [...]
> Bez sensu.
> IMO powinnas skasowac tego 'znajomego'. To jakis idiota.

Czarek, przysiegam ze nie czytalam tego, co napisales:)))
Jo.

1. Data: 2001-10-07 15:06:43

Od: "Andr3as" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

terapia?? mam lepszy pomysl - diagnoza: prawiczek ktory za wszelka cene chce
Cie przeleciec. i jak sie podoba?

1. Data: 2001-10-07 15:25:40

Temat: Odp: desperat!!!
Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka.
Tym razem to ja tego nie czytalem, bo to jakas dziwna opinia. Hmmm, czyzby
ogolna znieczulica. Przeciez ona chce jemu pomoc, ale czy ten fakt od razu
musi laczyc sie z jego zaspokojeniem jego checi lub wizyta u specjalisty.
Chociaz to ostatnie rozwiazanie jest najlepsze. Chlopak ma problem, jest
niedoceniany przez zone, albo szuka sensacji. Kto wie, ale dlaczego od razu
najgorsze. Cynizm czy obojetnosc, a moze bezradnosc.
Homer
Użytkownik Andr3as <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ppr1o$if8$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-10-07 15:34:39

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

masoneczka na alarm bije

załamaniec wyje!

> Mam problem z jednym trzydziestolatkiem, ma żonę i dziecko, szuka
> powiedziałabym na gwałt kochanki.

A na co mu innego? :-)))

> Przepraszam,że ja o tym na tej grupie /nie
> piszę o seksie/, ale kobiety mu odmawiają,

Czyżby mądrość wykazywały?

> a on dzwoni do mnie mówiąc, że
> zabije się,

A Ty słuchasz - rozpaczasz - bo takie masz serduszko?

> że alkohol mu nie pomaga.

to niech weźmie i sobie przytrzaśnie drzwiami.
Gwarantuję, że pomoże.

> Ja nie jestem psychologiem, mam IMHO duszę,

No widać, dlatego łatwo Cię podejść i zgwałcić.

> ale rady typu czas leczy czy
> będą inne spragnione babki mu nie pomaga, kurcze pomózcie bo to mój netowy
> znajomy!!!

Znajomy czy się zakochałaś?
No chyba nie myślisz, że pójdziesz znajomemu netowemu zrobić "dobrze"
by go uleczyć.
To może cała grupa się do Ciebie zapisze?
Wszystkim może tego brakować :-)))

Ulecz się najpierw sama. Zacznij myśleć, nie tylko odczuwać.
Rusz łepetyną.
Wtedy zobaczysz, czy warto i jak mu pomóc.
Najpierw Ty. Nie Och! Ach! Tylko trzeźwo i rozsądnie.
Jeśli poczujesz, że przyjaciel to lecz. Ale potrzebna pewność!

Strasznie łatwo ściemnić panienki przez net :-))

Potrzeba czasu i rozsądku.

eTT
A najważniejsze, to, jeśli mam kłopot - do specjalisty!
Nie będzie amator (hydraulik) moich "rur" przetykał :-)))

1. Data: 2001-10-07 15:52:11

Temat: Odp: Szybki dopis
Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj.
A do jakiej kategorii zaliczysz 35-latkow, bo czuje sie zagubiony?

Homer
Użytkownik eTaTa - eChild <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9pptk5$1do$...@n...onet.pl...

1. Data: 2001-10-07 15:54:49

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Joanna:
> Czarek, przysiegam ze nie czytalam tego, co napisales:)))

Jasne, przeciez nic takiego nie mowie. :)

Czarek

foty pospotkaniowe - szacunek
TANIEC!!!!
poszukuje testu na typ charakteru