Re: dezynfekcja

From: "Adam" <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.farmacja
Subject: Re: dezynfekcja
Date: Fri, 21 Oct 2005 15:57:11 +0200

Użytkownik "Bartosz Sokołowski" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
news:05102010534331@polnews.pl...
> Witam !!!!
> Mam kilka nurtujących mnie pytań. Otóż zajmuję się handlem artykułami
> dezynfekcyjnymi. Czy potrzebuję do tego celu jakichś specjalnych zezwoleń.
> Moimi odbiorcami są głównie szpitale. Nie są to środki ogólnie dostępne
> (np.
> DOMESTOS) ale w głównej mierze są to środki do dezynfekcji skóry, rąk,
> oraz
> narzędzi chirurgicznych. Do dezynfekcji powierzchni. Czy mogę sprzedawać
> igły
> jednorazowe, strzykawki, wzierniki itp. Czy muszę mieć jakieś zezwolenia i
> [...]

z tego co czytam to handlujesz sprzetem i materialami medycznymi. oprocz
normalnych rejestracji wynikajacych z prowdzenia dzialalnosci gospodarczej
nic szczegolnego nie trzeba. aha, kazdy dezynfekcyjny srodek musi miec
atest, chyba CE, ale producent u kotrego sie zaopatrujesz napewno ci takie
cos da, a jak nie to odbiorcy napewno przypilnują zeby byl :)

aha - i nie mozesz uprawiac zawodu lekarza razem z handlem tkaimi
artykulami. to chyba wszystkie ograniczenia.

Adam