dezynfekcja

1. Data: 2005-10-20 08:53:43

Temat: dezynfekcja
Od: "Bartosz Sokołowski" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!!!
Mam kilka nurtujących mnie pytań. Otóż zajmuję się handlem artykułami
dezynfekcyjnymi. Czy potrzebuję do tego celu jakichś specjalnych zezwoleń.
Moimi odbiorcami są głównie szpitale. Nie są to środki ogólnie dostępne (np.
DOMESTOS) ale w głównej mierze są to środki do dezynfekcji skóry, rąk, oraz
narzędzi chirurgicznych. Do dezynfekcji powierzchni. Czy mogę sprzedawać igły
jednorazowe, strzykawki, wzierniki itp. Czy muszę mieć jakieś zezwolenia i
pozwolenia. Jeżeli tak to jakie i gdzie to się załatwia i ile to kosztuje.
Proszę o odpowiedź , bo nie wiem czy mogę prowadzić dalej moją działalność.
Z góry dziękuję za pomoc.
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

2. Data: 2005-10-21 13:57:11

Temat: Re: dezynfekcja
Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bartosz Sokołowski" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pozwolenia. Jeżeli tak to jakie i gdzie to się załatwia i ile to kosztuje.
> Proszę o odpowiedź , bo nie wiem czy mogę prowadzić dalej moją

z tego co czytam to handlujesz sprzetem i materialami medycznymi. oprocz
normalnych rejestracji wynikajacych z prowdzenia dzialalnosci gospodarczej
nic szczegolnego nie trzeba. aha, kazdy dezynfekcyjny srodek musi miec
atest, chyba CE, ale producent u kotrego sie zaopatrujesz napewno ci takie
cos da, a jak nie to odbiorcy napewno przypilnują zeby byl :)

aha - i nie mozesz uprawiac zawodu lekarza razem z handlem tkaimi
artykulami. to chyba wszystkie ograniczenia.

Adam

Co to jest "galenika"
KUPIĘ KSIĄZKE !
Leki - Czechy