Re: dieta 13-dniowa..

From: "Magdaz" <m...@p...wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: dieta 13-dniowa..
Date: Mon, 25 Mar 2002 12:44:28 -0000

"Anissta" <A...@s...pl> wrote in message
news:a7k8pa$8rs$1@news.tpi.pl...

> Użytkownik "MIKI" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> góry
ŻYCZENIE''

> thx za odpowiedz. Nareszcie otrzymalam konkrety :))
> PoZdRaWiAm ;)
>
> Poniewaz dieta znalazla sie na grupie z mojej winy, hehe, kilka
komentarzy.
1. jest bardzo ciezka i nieprzyjemna przede wszystkim ze wzgledu na czerwone
mieso (dla mnie koszmar) i male racje zywieniowe
2. spowodowala u mnie bole zoladka i brzucha
3. robilysmy ja w pracy we trzy (kobiety) wszystkim nam powaznie zaklocila
cykl menstruacyjny
4. ja schudlam tylko 3 kilogramy, moje kolezanki 2 i 5 wiec rekord 20
kilogramow nie zostal osiagniety
5 w ciagu 2 tygodni wszystkie wrocilysmy do wagi sprzed diety

a juz tak zupelnie tylko o mnie: nadmiar czerwonego miesa zepsul mi cere i
spowodowal problemy z przemiana materii.
NIe polecam.
Mea culpa.
A to ze mozna przez trzy lata po niej jesc normalnie i nie przytyc....
hehe
sama dalaam sie nabrac, ale juz nigdy wiecej :))))
Pozdrawiam
Magda