dieta 13-dniowa..

21. Data: 2002-03-25 12:10:41

Temat: Re: dieta 13-dniowa..
Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdaz" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
news:a7n2bm$otg$1@news.tpi.pl...

> NIe polecam.
> Mea culpa.
> A to ze mozna przez trzy lata po niej jesc normalnie i nie przytyc....
> hehe
> sama dalaam sie nabrac, ale juz nigdy wiecej :))))

Jeszcze jeden dowód na to, że diety cud nie istnieją:-(((
Zmiana diety musi być zmianą sposobu życia i odżywiania kompleksowo.

Pzdrw
Piotr

22. Data: 2002-03-25 12:35:29

Od: "Magdaz" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr" <p...@p...onet.pl> wrote in message

> Użytkownik "Ewka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> na
>
> Mam 176 cm wzrostu.
> Lubię beże i szarości:-))))))))))))
> Pzdrw
> Piotr
>
> jesli sie nie myle to ja ja zamiescilam......na tej grupie.....
i wyprobowalam.
Ale milo , ze faci tez sie na to lapa...
Magda

23. Data: 2002-03-25 12:44:28

Od: "Magdaz" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anissta" <A...@s...pl> wrote in message

> Użytkownik "MIKI" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> góry
ŻYCZENIE''

> thx za odpowiedz. Nareszcie otrzymalam konkrety :))
> PoZdRaWiAm ;)
>
> Poniewaz dieta znalazla sie na grupie z mojej winy, hehe, kilka
komentarzy.
1. jest bardzo ciezka i nieprzyjemna przede wszystkim ze wzgledu na czerwone
mieso (dla mnie koszmar) i male racje zywieniowe
2. spowodowala u mnie bole zoladka i brzucha
3. robilysmy ja w pracy we trzy (kobiety) wszystkim nam powaznie zaklocila
cykl menstruacyjny
4. ja schudlam tylko 3 kilogramy, moje kolezanki 2 i 5 wiec rekord 20
kilogramow nie zostal osiagniety
5 w ciagu 2 tygodni wszystkie wrocilysmy do wagi sprzed diety

a juz tak zupelnie tylko o mnie: nadmiar czerwonego miesa zepsul mi cere i
spowodowal problemy z przemiana materii.
Pozdrawiam
Magda

24. Data: 2002-03-25 12:55:39

Od: "Magdaz" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Magdaz" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
>
> No przecież pisałem, że od Ciebie. Przeczytaj inne posty w wątku:-)
>
> Pzdrw
> Piotr
>

> wiem, wiem, szkoda, ze o tym przypomniales....
;)))
Magda

25. Data: 2002-03-25 15:52:47

Od: "Magdaz" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jeszcze jeden dowód na to, że diety cud nie istnieją:-(((
> Zmiana diety musi być zmianą sposobu życia i odżywiania kompleksowo.

Pozdrawiam
Magda

przytycie
Co to za chleb?