dieta Atkinsa

21. Data: 2004-12-02 21:02:56

Temat: Re: dieta Atkinsa
Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:conqv4$7lr$1@news.onet.pl...
> jaki on optymalny ?? gosc bluzni dr kwasniewskiemu i jego diecie piszac
> jakis eklektyzmach dietetycznych (atkins kwasniewski lutz itd)
> trzeba aby ktos z optymalnych doprowadzil goscia do porzadku i pokazał ,ze
> bładzi ,a jedyna prawdziwa dieta jest dieta opracowana przez pana doktora
> kwasniewskiegoi ,że wszystko inne to herezja szmalcowników którzy z dieta
> optymalna nie maja nic wspólnego.

mocne

22. Data: 2004-12-02 21:23:04

Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "jacekplacek" <j...@a...pl> napisał w wiadomości

> no to napisz o tym eklektyzmie dietetycznym jak to mozna polaczyć

"Stosowałem, ale w aspekcie Kwaśniewskiego. Czyli ograniczenie węglowodanów
sposób życia do Atkinsa, wartości odżywcze Kwaśniewskiego" -cytat. Dalej nie
wiem czego nie rozumiesz? Brak tu pomieszania pojęć. Może wystarczy znać obu
autorów?

23. Data: 2004-12-02 21:32:59

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości
dieta optymalna nie maja nic wspólnego.

> mocne

Taka "uroda" dyskutowania w wydaniu czarnegojanka.
Jego dietetyczny guru to Montignac. A bezsensowne przepychanki,
prowokacje i potyczki słowne - to od lat jego specjalność.

Krystyna

24. Data: 2004-12-03 08:12:36

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
> wiem czego nie rozumiesz? Brak tu pomieszania pojęć. Może wystarczy znać

nie nie brak tu pomieszania pojec,a nawet wrecz przeciwnie.
obu autorów znam ,a mimo to nie rozumiem o jakich aspektach kwasniewskiego
piszesz i co to jest sposób zycia do atkinsa,nie rozumiem taż co to sa
wartosci odzywcze kwasniewskiego

25. Data: 2004-12-03 08:15:58

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
wiadomości news:coo1mc$ri9$1@news.onet.pl...

> [...]
> Jego dietetyczny guru to Montignac. A bezsensowne przepychanki,
> prowokacje i potyczki słowne - to od lat jego specjalność.

jestes w błedzie, moim guru dietetycznym jest pan doktor jan kwasniewski;
czy tego chcesz czy nie tak jest i juz!!!

26. Data: 2004-12-03 09:49:52

Od: "dana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> piszesz i co to jest sposób  zycia do atkinsa,nie rozumiem taż co to sa

1) Moze chodzi o styl zycia Atkinsa.
Cos w rodzaju prowadzenia uregulowanego trybu zycia.

2) Chyba chodzi o wartosci odzywcze produktow polecanych przez JK.

Czy dobrze sie wywiazalam w roli tlumacza?

Dana

27. Data: 2004-12-03 10:33:31

Od: "dana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale dieta opracowana przez doktora kwasniewskiego, notabene dana mu przez
> bogów jest jedna . i nie ma co kombinowac i modyfikowac ta diete .albo sie
> jest na diecie optymalnej opracowanej przez dr kwasniewskiego albo nie!!!!
>
> i taka jest prawda

Tez tak uwazam!!!
Dana

28. Data: 2004-12-03 11:50:00

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
cont33$>

> [...]
> jest na diecie optymalnej opracowanej przez dr kwasniewskiego albo nie!!!!

fiu fiu!!!

Jurek

29. Data: 2004-12-03 16:58:49

Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

30. Data: 2004-12-10 17:20:26

Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Jego dietetyczny guru to Montignac. A bezsensowne przepychanki,
> prowokacje i potyczki słowne - to od lat jego specjalność.

Był tez niejaki Werbinski. Czyżby utonął.

Model zywienia
rozmowy polaków o dietach
(SPAM) Swieta - prezenty i te sprawy :)
prosba o adresy