dieta a picie...:)

31. Data: 2005-03-17 12:50:33

Temat: Re: dieta a picie...:)
Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaszczur" <m...@c...op.pl> napisał w wiadomości
news:slrnd3iuqs.p10.mija.szybko@r.a.pl...
> Jednak z czasem może zwiększyć się spożycie tłuszczów i białka, a także
> węglowodanów. Jeśli człowiek na DO obserwuje, że tyje - zmniejsza
> spożycie węglowodanów a tłuszcze i białka zostają, a czasem mogą być
> nawet spożywane w większej ilości - aby zaspokoic głód. Czyli z czasem,
> u niektórych ludzi kaloryczność DO może się zwiększyć... co doprowadzi
> do otyłości.

Ech jaszczur żebyś ty chociaż miał mgliste pojęcie o DO ;) cała wieeza to
kilka listów i wypowiedź dietetyka ;) bardzo pouczające.

Slawek

32. Data: 2005-03-17 12:57:13

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik slawek pisze:

> Ech jaszczur żebyś ty chociaż miał mgliste pojęcie o DO ;) cała wieeza to
> kilka listów i wypowiedź dietetyka ;) bardzo pouczające.
Pozwolisz, że potraktuję Twoje żarty poważnie i odpowiem:
Te listy i wypowiedź dietetyka, której nie przytoczę bo musiałbym
szukać, dotyczyły zjawiska zmiany DO z niskokalorycznej na powodującą
tycie. Moja "cała wieeza" ;-) jest ciut większa, choć nie dorównuję
z pewnością praktyką i teorią tutejszym guru.

--
( . '">
) L_

33. Data: 2005-03-17 13:24:00

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:d1bti7$sa5$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
> wiadomości news:d1bsh7$mdd$1@news.onet.pl...

> no i po co sie okłamujecie ???
> atkins w szpitalu po wypadku był tylko 9 dni . czy w tym czasie tak
> znacznie przytył??
> ile mozna przytyć w ciagu 9 dni?

1. W każdym razie nie wiemy ile ważył w momencie, gdy uległ wypadkowi.
2. Mankament jego diety wielokrotnie już omawialiśmy: nie ograniczanie
białka w diecie.

> http://www.neonatologia.pl/02052003.htm

I to ma być obiektywne źródło informacji???
Co to za znawcy obu diet, którzy przy Atkinsie nawiązują do
Kwaśniewskiego i jego rzekomo szkodliwej diety Optymalnej. Żałosna
kompromitacja i tyle.

Krystyna

34. Data: 2005-03-17 13:47:36

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tycie. Moja "cała wieeza" ;-) jest ciut większa, choć nie dorównuję
> z pewnością praktyką i teorią tutejszym guru.

jeśłi doda sie do tego nadwage dyplomowanych doradców żywienia optymalnego
,którą nabyli po latach stosowania DO to wszystko jest jasne.

czy mam przywołać po imieniu,nicku lub nazwisku tych ,którzy przytyli na DO
,a pózniej stosowali rózne dziwne diety aby zgubić to co nabyli na DO ???

35. Data: 2005-03-17 13:51:13

Od: "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Owszem, ale pod warunkiem że ciało które wypiło kawę się
> intensywnie rusza, a nie siedzi za biurkiem. Prawda, że
> ważna uwaga?
Mimo, że dużo jeżdzę samochodem sporo siedzę to jednak również dużo biegam
po piętrach (nie roznoszę ulotek;-> ). I wieczorami staram się pobiegać. Bez
kawy cały czas ziewam... a po kawce dostaję chęci do życia a przede
wszystkim do intensywnej pracy.
Jeśli przez pierwszy miesiąc nie będzie żadnej zmiany na wadze - przejde do
bardziej surowego życia...

Dzięki za wszystkie posty - wnioski wyciągnę po doczytaniu lektur...

szauek

36. Data: 2005-03-17 13:51:35

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
wiadomości news:d1c0de$pbu$1@news.onet.pl...

> 1. W każdym razie nie wiemy ile ważył w momencie, gdy uległ wypadkowi.

sa relacje wiarygodnych swiadków min. burmistrza nowego jorku,ze atkins
przed śmiercią był otyły

> 2. Mankament jego diety wielokrotnie już omawialiśmy: nie ograniczanie
> białka w diecie.
a co z tymi co na diecie kwaśniewskiego pomimo ograniczenia białka tyją ??

> I to ma być obiektywne źródło informacji???

tojest zródło mówiące jak długo atkins lezał w szpitalu

> Co to za znawcy obu diet, którzy przy Atkinsie nawiązują do
> Kwaśniewskiego i jego rzekomo szkodliwej diety Optymalnej. Żałosna
> kompromitacja i tyle.

załosna kompromitacja to jest to co napisałas ,że atkinsa spasiono w
szpitalu przsez 9 dni i zrobiono w ten sposób z niego posmiewisko

37. Data: 2005-03-17 14:07:20

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik szauek pisze:

> Dzięki za wszystkie posty - wnioski wyciągnę po doczytaniu lektur...
No to zdrówka życzę.

--
'''..\
< _| (

38. Data: 2005-03-17 14:42:20

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

szauek napisał(a):
Bez
> kawy cały czas ziewam... a po kawce dostaję chęci do życia a przede
> wszystkim do intensywnej pracy.

zamiast kawy pij yerba mate i po problemie

pozd
WiRAHA

39. Data: 2005-03-17 18:47:36

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jaszczur" <m...@c...op.pl> a écrit dans le message de news:

> Czytałem takie liściki optymalnych, oraz jedną wypowiedź dietetyka.

co do liscikow, chyba normalne ze skarza sie ci ktorym cos dolega. Bo ci
ktorym nic nie jest nie beda pisac: nic mi nie jest , czuje sie doskonale
pomozcie!
Jak cos komus dolega to szuka pomowy, jest to normalne i naturalne

> W skórcie chodziło o to, że jakiś czas po przejściu na DO jest ona
> dietą niskokaloryczną. Zakładając, że na normalnej diecie jaką Polacy
> stosują 60% do 70% energii i spożywanych kalorii pochodzi z węglowodanów
> raptowne ich zaprzestanie spożywania prowadzi do obniżenia kaloryczności
> diety. Nabyte nawyki żywieniowe nie pozwolą na raptowne zwiększenie
> spożycia białka i tłuszczy.

bardzo sie mylisz, na DO ZASTEPUJE sie weglowodany jako zrodlo energii,
przez tluszcze. Moze ci ktorzy zastosowali wersje poprawiona i skorygowana
DO(tzw aptekarsko -matematyczna) znalezli sie w sytuacji braku kalorii. Ja w
pierwszym okresie na pewno mialem duzo kalorii, pozniej obnizyl spozycie
kalorii bo nie chce mi sie jesc.

> [...]
> nawet spożywane w większej ilości - aby zaspokoic głód. Czyli z czasem,
> u niektórych ludzi kaloryczność DO może się zwiększyć... co doprowadzi

jak ktos zaczyna "poprawiac" DO , moze doprowadzic do klopotow, na grupach
dyskusyjnych opty, jest dosc duzo takich osob ktore twierdza ze DO
spowodowalo u nich powstanie klopotow, po dokladniejszym sprawdzeniu okazuje
sie ze zasady DO zostaly "poprawione"

> mj

Jurek

40. Data: 2005-03-17 18:49:47

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"WiRAHA" <w...@a...net> a écrit dans le message de news:

> "nowy" ponomarenko tak, "stary" nie - na co sa dowody na pismie :) - nawet
> w Internecie

ciekawe sa motywacje Ponomarenki ktore doprowadzily go do tej "rewolucji" :)

> pozd
> WiRAHA

Jurek

jak schudnąć? proszę bardzo !!!
Dieta South beach
Chcesz schudnac albo nabrac masy?
Konkurs CHLEB MIESIĄCA - nagroda Clatronic BBA 2605
jaki przelicznik dla 1000 kcal?