dieta a zdrowie...

31. Data: 2006-11-05 19:46:03

Temat: Re: dieta a zdrowie...
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 5 Nov 2006 14:37:32 +0100, j...@n...pl wrote:

> Nie pisz tego czego nie wiesz na pewno. Masło, tłusta śmietana, tłuste mięso
> czy tłuste sery zawsze pomijają wątrobę i sa wchłaniane bezpośrednio do krwi
> przez układ chłonny...:)))

Tłuste mięso wchłaniane bezpośrednio przez układ chłonny? Super, jeśli
to kolejna mądrość rodem z Kwasniewskiego, to musze zapamiętać jako
kolejną oczywistą bzdurę, co by nią kłuć optymalnych po oczach.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

32. Data: 2006-11-05 20:13:43

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie pisz tego czego nie wiesz na pewno. Masło, tłusta śmietana, tłuste
mięso
> czy tłuste sery zawsze pomijają wątrobę i sa wchłaniane bezpośrednio do
krwi
> przez układ chłonny...:)))
> Ale jak je ktoś margarynę, pieczywo, to idzie to bezpośrednio do wątroby,
> tak jak wszystkie węglowodany...
> Pozdrawiam Jurek M.

A to zasadnicza zmiana w poglądach naszego wyznawcy superdiety jajowej
kolegi Jurka...jak chorągiewka na wietrze....

"Wg twojego rozumowania organizm zjedzony tłuszcz ma przerobić "z powrotem"
na tłuszcz i go odłożyć...? Organizm takich nonsensów nie robi...:))) Nie ma
takiej możliwości ani z fizycznego, ani biochemicznego punktu widzenia.
A po co oświecać, jak to jest od dana wiadome. Tyje się tylko od
węglowodanów. "

Ktoś tu coraz bardziej się pląta w zeznaniach....

Jurku wprowadzasz nieprawdopodobny chaos. Nie wydaje ci się że należałoby te
sprawy jakoś
w miarę rozsądnie uporządkować...? I to bez podejścia emocjonalnego?

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

33. Data: 2006-11-05 20:29:29

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> węglowodanów. "
>
> Ktoś tu coraz bardziej się pląta w zeznaniach....

Możesz jaśniej...?

> Jurku wprowadzasz nieprawdopodobny chaos. Nie wydaje ci się że należałoby
> te
> sprawy jakoś
> w miarę rozsądnie uporządkować...? I to bez podejścia emocjonalnego?

Naprawdę nie rozumiem, bo ja mam wszystko śwoetnie poukładane w logicznym
ciągu przemian biochemicznych....:))) Niby cytujesz moje wcześniejsze
wypowiedzi Endriu... ale nie widzę związku.....
Emocje to ja mam w innym miejscu...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

34. Data: 2006-11-05 21:20:11

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

35. Data: 2006-11-05 21:32:19

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Możesz jaśniej...?

Nie jest tak czasami że tyje się przedewszystkim od tłuszczów tak bardzo
prezez ciebie propagowanych, a niektóre węglowodany (głównie sacharoza) są
tylko katalizatorami, które potęgują odkładanie tłuszczów, którymi chcesz
nas
zbawić.

Spożywanie odpowiedniej ilości węglowodanów takich jak ryż, ziemniaki,
makarony jest całkowicie bezpieczne,(wg diety kulturystycznej),
a prawdziwe niebezieczeństwo tkwi właśnie w TŁUSZCZU ?

I czy nie jest tak że dieta optymalni zawdzięcza swoje sukcesy nie tłuszcowi
tylko białku? I gdyby zamienić
ten niepotrzebny tłuszcz na węglowodan w postaci lekkostrawnego ryży (tak
jak w diecie kulturystycznej), odżywianie byłoby wprost idealne ?

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

36. Data: 2006-11-06 17:44:07

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr.Endriu"
> [...]
> tylko katalizatorami, które potęgują odkładanie tłuszczów, którymi chcesz

Sam tłuszcz syci i jest to wykorzystywane przy odchudzaniu. Przy tuczeniu
trzeba dodać węglowodany,

> [...]
> postaci lekkostrawnego ryży (tak
> jak w diecie kulturystycznej), odżywianie byłoby wprost idealne ?

Dieta optymalna Kwaśniewskiego jest OPTYMALNA DLA PRZECIĘTNEGO POLAKA. Dla
Japońcyka optymalna jest ta Twoja złożona z ryżu i białka z zachowaniem
zasady że ilość węglowodanów poniżej np100g (Jurek wie dokładnie bo pisał o
tym). Czyli dużo białka i sake. Chodzi o koszty.

Pierwsza książka z tej szkoły ( by Calront Federicks) nie narzuca co jeść.
Przy ponad 100 chorobach (wymienia nazwy) należy ograniczyć węglowodany
poniżej 75g.
Pozdrowienia
Szczepan

37. Data: 2006-11-06 18:24:30

Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczepan Białek napisał(a):

> Dieta optymalna Kwaśniewskiego jest OPTYMALNA DLA PRZECIĘTNEGO POLAKA.

Boże, oszołomy się schodzą.

pzdr.
R*

38. Data: 2006-11-06 18:57:41

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla

> Boże, oszołomy się schodzą.

Faktycznie to już jest oszołomstwo. I chyba nie ma na to rady.....

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

39. Data: 2006-11-06 20:57:30

Od: " boczuś" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...mamy 20 aminokwasów podstawowych.
> 12 z nich, to aminokwasy endogenne,
> które organizm potrafi sam wytworzyć w swojej przemianie materii.
> Ale 8 aminokwasów egzogennych człowiek musi
> przyjąć w pokarmach. W jaki sposób zaspokajasz organizm w aminokwasy
> egzogenne jeżeli nie jesz mięsa...
Zgodnie z tym rozumowaniem, najzdrowsi byli by kanibalowie.

40. Data: 2006-11-07 08:26:35

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ryou.ko" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> Boże, oszołomy się schodzą.
>
> pzdr.

Według autora na czas gdy ją opisał. Ja jeszcze nie mam zdania. Ale miałeś
prawo to tak odebrać. Byłem nieprecyzyjny.
Pozdrowienia
Szczepan

suchy kaszel od miesiąca, pulmonolog
Protopic