dieta dla cukrzyka?

1. Data: 2003-10-05 07:43:02

Temat: dieta dla cukrzyka?
Od: "Magda" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
jestem w lekkiej kropce. Wczoraj poszlam z wynikami do mojego lekarza i
powiedział, że prez najblizsze 3 miesiace mam scisle stosowac diete
cukrzyków.
No wiec poszperalam w sieci i co znalazlam? Ze dieta cukrzykow to w 60%
weglowodany!!! i w dodatku rozlozone na 6 posilków. Mam jesc mniej a
czesciej ale 6 razy?
Zupelnie nie wiem co mam robic teraz.
Pomozcie prosze

Magda

2. Data: 2003-10-05 07:59:59

Temat: Re: dieta dla cukrzyka?
Od: "ali " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale paranoja - cukrzyce leczyc cukrem !!! tzn węglami
możesz jeść 2 razy dziennie ale bez węgli.
ps. poszukaj co inni piszą na ten temat
polecam Ż.O.

3. Data: 2003-10-05 08:04:38

Od: "Magda" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ali " <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> ale paranoja - cukrzyce leczyc cukrem !!! tzn węglami
> możesz jeść 2 razy dziennie ale bez węgli.
> ps. poszukaj co inni piszą na ten temat
> polecam Ż.O.

jedzenie tylko 2 razy dziennie odpada. konczy sie powzanymi objawami
hipoglikemii (zaburzenia rownowagi, trzesiawka, pocenie sie koszmarne)
na razie cukrzycy nie mam tylko wlasnie hipoglikemie w stopniu dosc
powaznym.

4. Data: 2003-10-05 08:15:04

Od: "ali " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

no to poważnie zapoznaj się z dietą optymalną.
poczytaj na grupie .

5. Data: 2003-10-05 17:33:59

Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Zobacz tutaj www.montignac.misiczka.com
http://hafsa.republika.pl/diety/atkins.htm

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Każdy, kto nie ma poczucia humoru
zdany jest na łaskę i niełaskę otoczenia

6. Data: 2003-10-05 17:44:46

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> hipoglikemii (zaburzenia rownowagi, trzesiawka, pocenie sie koszmarne)
> na razie cukrzycy nie mam tylko wlasnie hipoglikemie w stopniu dosc

Zainteresuj się dietami niskowęglowodanowymi to jedyny sposób na
hipoglikemie

Slawek

7. Data: 2003-10-05 18:10:08

Od: "Magda" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <U...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Magda" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Zobacz tutaj www.montignac.misiczka.com
> http://hafsa.republika.pl/diety/atkins.htm
>

> pozdrawiam cieplutko
> misiczka z Wrocławia

tak mi misiczko wyszło, że to tylko Monti mnie ratuje..
buziaki
szai

8. Data: 2003-10-05 19:29:55

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:blpt0a$kg1$1@inews.gazeta.pl...

> Jakis taki dowcip kiedys byl o masci na szczury, co to na wszystko
pomagala.
> Mozesz przyblizyc mechanizmy, ktore sprawiaja, ze dieta ubogoweglowodanowa
> ma byc jedynym lekarstwem na niski poziom glukozy we krwi?

Jasne czego się nie robi dla kolegi z forum ;))
Hipoglikemia następuje w wyniku zwiększonej podaży insuliny czli
rozregulowania mechanizmów utrzymujących "stały " poziom cukru w krwii ,
zjadanie węglowodanów powoduje wyrzuty insuliny , gdy zjada się duże ilości
cukrów potrzeba dużo insuliny do przyswojenia tegoż cukru ,przy źle
funkcjonującym organiźmie kazdy duży wyrzut insuliny niesie za sobą ryzyko
"przedawkowania " i wystąpienia znacznego spadku poziomu glukozy :(,
ograniczenie do minimum zjadanych węgli , zmniejsza zapotrzebowanie na
insuline i co za tym idzie zmniejsza możliwość wystąpienia "błędu" w jej
produkcji . To tak w skrócie na chłopski rozum :)

Slawek

9. Data: 2003-10-05 19:58:12

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2003-10-05 21:12:40

Od: "Magda" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> insuline i co za tym idzie zmniejsza możliwość wystąpienia "błędu" w jej
> produkcji . To tak w skrócie na chłopski rozum :)

wlasnie tak samo myslalam i stad moje zdziwienie gdy lekarz zalecil diete
cukrzykow ktora czerpie energie z weglowodanwo (ok60% dziennego
zapotrzebowania)

Magda

www.atkins.pl
Kalorie a węglowodany