dieta dla osoby starszej

1. Data: 2006-03-16 13:05:53

Temat: dieta dla osoby starszej
Od: "Agata Mryczko" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hejkum:)
tak sie zastanawiam co mozna przyrzadzac osobie chorej i starszej, (ale
jedzacej wszystko byle mieciutkie i nie ostre)nie mam pomyslu na mieciutkie
saltki i sorowki, ciagle slysze ze twarde:(( wogole nie mam pomyslu.
Wczorajsze nalesniki byly ok, ale przecieesz co chwila nalesniki? tesz bes
sensu. MA ktos jakis pomysl?

pozdrawiam cieplutko
agatka

2. Data: 2006-03-16 14:43:02

Temat: Re: dieta dla osoby starszej
Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata Mryczko" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Wczorajsze nalesniki byly ok, ale przecieesz co chwila nalesniki? tesz bes
> sensu. MA ktos jakis pomysl?

Zupy, zupy, zupy - zwłaszcza jarzynowa. Serki, twarożki, naleśniki, placki,
kluski lane i kładzione np. na mleku, jajecznice, banany, jogurty, a z
surówek najlepiej z gotowanej marchewki, buraczki. Sosy zwłaszcza na bazie z
mięsa kurczaka. itd, itp....

Pozdrawiam,
Akulka

3. Data: 2006-03-16 17:09:31

Od: "czeremcha" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agata Mryczko <a...@w...pl> napisał(a):

> tak sie zastanawiam co mozna przyrzadzac osobie chorej i starszej, (ale
> jedzacej wszystko byle mieciutkie i nie ostre)

Wszelkiego typu gulasze /długo duszone/, pulpety w sosach i potrawki. A
zdarzyło mi się jeść puree z ziemniaków utłuczonych razem z brokułami. Tak
pewnie można zrobić z kalafiorem, groszkiem, marchewką, brukselką i czym tam
jeszcze.

Ania

4. Data: 2006-03-17 12:59:04

Od: Agatus <g...@t...vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agata Mryczko napisał(a):
> Wczorajsze nalesniki byly ok, ale przecieesz co chwila nalesniki? tesz bes
> sensu. MA ktos jakis pomysl?

te wszystkie zupo-kremy. Z dyni, z brokuł, porów, kalafiora itp.
z mięs to ryby, ryby są mięciutkie.

--
pozdrawiam Agatus
---

5. Data: 2006-03-17 15:32:29

Od: "Agata Mryczko" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kluski lane i kładzione np. na mleku, jajecznice, banany, jogurty, a z
> surówek najlepiej z gotowanej marchewki, buraczki. Sosy zwłaszcza na bazie
lane kluski aua.. ja tesz mam to jesc.. brrr ale cala reszta hm oki, bede
probowac

agatonek

Maselnica
Ekspres ciśnienowy do kawy - nieprzyjemny zapach
kwiat muszkatołowy - gdzie kupić??
Szybkowar
wątróbka marynowana