dieta dzieci autystycznych

11. Data: 2006-02-28 14:45:18

Temat: Re: dieta dzieci autystycznych
Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@c...de> napisał w wiadomości
news:46j3m0Fatf21U3@uni-berlin.de...

> wiesz, jak się mieszka za granicą, to czasem słów brakuje, wiem z
autopsji.

Wiem, też mieszkałam długi czas za granicą. Ale w Twoich postach nigdy nie
widziałam takich cudaków.
A tu chyba nietrudno o właściwy dobór słowa :)
Kwestia "kutury pisania" ;)
A ja dość wyczulona jestem na takie sprawy, moze po tym, jak mnie do szału
doprowadzali Polacy po trzech miesiącach za granicą, którzy już tylko do
apoteki chodzili...
Pozdrawiam, sorry za ot, ale oczy mi więdną, Agata

12. Data: 2006-02-28 14:57:47

Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

Gusiek wrote:
> autopsji.
>
> Wiem, też mieszkałam długi czas za granicą. Ale w Twoich postach nigdy nie
> widziałam takich cudaków.
> A tu chyba nietrudno o właściwy dobór słowa :)
czasem wypada z głowy.

> [...]
> doprowadzali Polacy po trzech miesiącach za granicą, którzy już tylko do
No Ewa mieszka tam już trochę dłużej

> Pozdrawiam, sorry za ot, ale oczy mi więdną, Agata

mi też, ale bardziej od błędów ortograficznych. Choć te mi się też
zdarza robić. Trochę wyrozumiałości dla obcokrajowców, ok?

Waldek

13. Data: 2006-02-28 15:03:02

Od: Magdalena Bassett <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "magda" <d...@b...pl> napisał w wiadomości

Masz bardzo dobre checi, i to Ci sie chwali. Narazie powinnas odzywianie
dziecka zostawic matce, a jesli chcesz pomoc, bo jest Ci ona bliska i
czujesz tego potrzebe, to ugotuj cos "tylko dla rodzicow",cos
specjalnego, moze deserowego, albo z alkoholem. Albo caly szereg malych
dan, zamrozonych w pojemnikach plastykowych, ktore oni moga sobie
odgrzac w mikrofalowce.

Pozniej, gdy rytm zycia im sie ustali, mozesz spytac o przepis na chleb,
czy dania, ktore ich dziecko je, i czy chca, zebys je od czasu do czasu
przygotowala. Tego typu pomoc, IMHO, jest lepsza niz niespodzianki.

MB

14. Data: 2006-02-28 15:04:14

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No Ewa mieszka tam już trochę dłużej

To był przykład wyjaśniający, dlaczego mnie to drażni... co ciekawe, im
dłuzej ktoś był "tam" tym rzadziej używał takich kwiatków.

> mi też, ale bardziej od błędów ortograficznych. Choć te mi się też
> zdarza robić. Trochę wyrozumiałości dla obcokrajowców, ok?

Nie ok ;)
Jesteście obcokrajowcami?
Pozdrawiam, Agata

15. Data: 2006-02-28 15:17:46

Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

Gusiek wrote:

> [...]
>
> To był przykład wyjaśniający, dlaczego mnie to drażni... co ciekawe, im
> dłuzej ktoś był "tam" tym rzadziej używał takich kwiatków.

tak, a co?

Waldek

16. Data: 2006-02-28 15:39:27

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 28 Feb 2006 16:04:14 +0100, "Gusiek"
<a...@W...onet.pl> wrote:

> [...]
>
>To był przykład wyjaśniający, dlaczego mnie to drażni... co ciekawe, im
>dłuzej ktoś był "tam" tym rzadziej używał takich kwiatków.

Ja jestem oibywatelka brytyjska....to jestem obcokrajowiec czy
nie?
I jestem obywatelka tego kraju od 1978 roku.....

Pierz
K.T. - starannie opakowana

17. Data: 2006-02-28 15:47:19

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak, a co?

Nic. Jesteś zaczepny? :)
Pozdrawiam, Agata

18. Data: 2006-02-28 15:47:46

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:sjr802d4f51pidlfg6i9lcb5cmp1tg3l1r@4ax.com...
> Ja jestem oibywatelka brytyjska....to jestem obcokrajowiec czy
> nie?
> I jestem obywatelka tego kraju od 1978 roku.....

A to zależy, kim sie czujesz ;)
Pozdrawiam, Agata

19. Data: 2006-02-28 15:52:16

Temat: Re: dieta obcokrajowcow
Od: Magdalena Bassett <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Gusiek wrote:

> Nie ok ;)
> Jesteście obcokrajowcami?
> Pozdrawiam, Agata

Tak, od 1974 roku. Czy to z jakiegos powodu nie jest OK Twoim zdaniem?
Niektorzy z nas obcokrajowcow mowia po polsku przez tydzien w roku, plus
ta zabawa w internecie na grupach. Poza tym zyjemy w innym jezyku 24
godziny na dobe. Wyobrazasz sobie gimnastyke, jaka mozg przechodzi, zeby
skakac miedzy tymi jezykami? Czesto maz do mnie mowi po angielsku, ja mu
tak odpowiadam, w tym samym czasie czytajac po polsku wiadomosci z grupy
i pisze po polsku odpowiedzi, sluchajac wiadomosci z radia po angielsku.
Wyobraz sobie taka rzeczywistosc. Czasem cos sie pokreci. Moze sie
przyzwyczaisz. Tak jak i ja musialam sie przyzwyczaic do kretynskich
zdrobnien w nowopolskim.

MB

20. Data: 2006-02-28 15:59:12

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora