dieta optymalna mi nie pomogła

31. Data: 2001-11-04 09:43:36

Temat: Re: dieta optymalna mi nie pomogła
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i miejsc, w których oni praktykują.
>
> Wielu osobom z łatwością przychodzi rzucać publiczne
> oskarżenia, szczególnie gdy pozostają anonimowi.
> Tylko jednostki mają dość odwagi, aby stanąć twarzą
> w twarz z oskarżonym, dając mu szansę na zaprezentowanie
> swojego stanowiska.
>
> Rozmawiałem z oskarżanymi przez Panią lekarzami.
> W okresie ostatnich dwóch lat przyjęli wiele pacjentek o
> imieniu Maria. Bez znajomości Pani nazwiska nie są w
> stanie ustalić, KOMU mają odpowiedzieć.
>
> Na tym kończę swoją próbę wyjaśnienia opisywanych
> przez Panią zdarzeń i próbę pomocy w Pani problemach

zaraz, zaraz - czegos tu nie rozumiem - najpierw usilnie namawia pan pania
Marie na podanie szczegolow, a potem, kiedy lamie pan podt
stawowa zasade lekarska - tajemnice!! - wydzwaniajac do tych lekarzy i pytajac
bez zgody pacjentki o jej przebieg leczenia, po odmowie odpowiedzi przez nich
(mysle ze dobrze wiedzieli o kogo chodzi, tylko oni potrafili zachowac
tajemnice lekarska, a nie paplali na prawo i lewo o swoich pacjentach!!) obraza
sie pan ciezko na pania marie, wamwiajac jej probe szkalowania innych... no cos
tu jest nie tak, ale moze powinienem jeść smalec na okraglo, zeby zrozumiec tok
pana myslenia....

pozdrowienia znad niezdrowego jabłka (brr...)

adam szczebak

32. Data: 2001-11-04 10:21:36

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!

> zaraz, zaraz - czegos tu nie rozumiem - najpierw usilnie namawia pan pania

Zrozumiesz jak sie wczujesz: idea (DK) jest ponad prawem, etyka,
moralnoscia.
Jak nie rozumiesz - przypomnij sobie moralnosc bolszewikow, hitlerowcow,
jakobinow etc - czlowiek z jego prawami jest niewazny w obliczu IDEI -
wazna jest idea. Po trupach do celu.
Etc.

Rozumiesz?

33. Data: 2001-11-04 18:37:09

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jak nie rozumiesz - przypomnij sobie moralnosc bolszewikow, hitlerowcow,
> jakobinow etc - czlowiek z jego prawami jest niewazny w obliczu IDEI -

aaaa - rozumiem.... teraz juz wiem... no tak, duza firma stoi za IDEĄ -
centertel... maja nawet swoja taryfe - IDEA-OPITMA ;-))

adam

34. Data: 2001-11-04 19:48:06

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!

In article <6...@n...onet.pl>,
a...@p...onet.pl says...

> aaaa - rozumiem.... teraz juz wiem... no tak, duza firma stoi za IDEĄ -
> centertel... maja nawet swoja taryfe - IDEA-OPITMA ;-))

pieknie - na to bym nie wpadl! wiec jednak cos w tym jest ze wszystko to
wielki spisek!

35. Data: 2001-11-05 07:10:48

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<a...@p...onet.pl> wrote in
> aaaa - rozumiem.... teraz juz wiem... no tak, duza firma stoi za IDEĄ
> - centertel... maja nawet swoja taryfe - IDEA-OPITMA ;-))

Dedukcja genialna!!!

Krzysiek, FEBP
----------------
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

36. Data: 2001-11-05 19:51:22

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> <a...@p...onet.pl> wrote in
>
> Dedukcja genialna!!!

HA!! - a nie jestem na diecie optymalnej, i mimo to mozg jeszcze pracuje :-))

adam...

37. Data: 2001-11-06 08:07:35

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<a...@p...onet.pl> wrote in
> HA!! - a nie jestem na diecie optymalnej, i mimo to mozg jeszcze
> pracuje :-))

może by tak połaczyć dwa od lat wiodące wątki p.s.m.: DO i Expierda.
Proponuję, żeby E. tworzył serial 'archiwum o'
Co Ty na to ;-) ?

Krzysiek, FEBP
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

aparat do PS
Popularyzacja morfiny w "leczeniu" bolu >?
brodawka w Poznaniu
Wynik prób wątrobowych
Gdzie spis uczelni medycznych??