Re: dieta optymalna-pyt.do lekarza

Data: 2004-03-13 01:03:44
Temat: Re: dieta optymalna-pyt.do lekarza
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>

"Anka Łazowska" <a...@p...onet.pl> wrote in message
news:23b7.00000913.405226eb@newsgate.onet.pl...
>Nie widze wiec nic zlego i
> niepoprawnego w zadaniu tego pytania na liscie ogolnej - jednak
> specjalistycznej.

ja widze. Kolega chce dowiedziec sie odpowiedzi na swoje pytanie na
grupie, ktora nie jest naukowo wiarygodna a to daje mu jego
uczelnia, lekarze tam pracujacy, biblioteka, kursy itp
nie chcialabym sie leczyc u osoby, ktory pyta osoby nieznane,
nie majac pojecia czy osoba, ktora mu odpisuje jest w ogole zwiazana
z medycyna, i na ile. Jesne z ciekawosci mozna sobie zadawac pytania,
ale kolega zwraca sie jednak do lekarzy specjalistow, czyli oczekuje jednak
w miare wiarygodnych odpowiedzi. Badac u zrodla wiedzy nie korzysta z niej.

> Przesadzasz ze swoimi kategorycznymi wypowiedziami, a byc moze obrazasz autora
> watku poddajac w watpliwosc Jego kwalifikacje.

to jest twoja opinia. moja oparta byla na stwierdzeniu faktu, o
ktorym napisalam wyzej, oraz na dziwnie wytlumaczonej swojej roli
jako lekarza po ukonczeniu studiow.

> Jezeli masz ochote sie na kims wyzyc, to niekoniecznie rob to na osobach sobie
> nie znanych. My o Tobie nie wiemy nic - byc moze Twoje kwalifikacje
> pozostawiaja wiele do zyczenia?

wszystcy tu mniej lub bardziej jestesmy znani lub nieznani. kazdy
prezentuje siebie jak chce. a poniewaz jest to publiczna grupa
dyskusyjna, nalezy sie liczyc z roznymi opiniami.
jesli ktos prezentuje sie w sposob, ktory budzi watpliwosci
u innych, to chyba moze spodziewac sie, ze taka opinie moze
otrzymac.

> To, ze autor napisal kim jest - jest z Jego strony dobra wola. Mogl po prostu
> poprosic o fachowa opinie, poparta rzetelnymi badaniami nie ujawniajac, ze jest
> studentem medycyny. To przynajmniej oszczedziloby Mu paru przykrych slow ze
> strony zbyt pewnych siebie osob.

oczywiscie, ze mogl sie nie przedstwaiac, a mogl przedstawic sie znacznie
bardziej, wszytko zalezy od autora. moze by mu to cos oszczedzilo, nie
wiem. dla mnie ten post nie pasowal do studenta medycyny, i swoja
opinie wyrazilam. to, ze tobie sie nie spodobala, no coz, nie kazdemu
wszystko od razu musi sie podobac.
pozwol wiec wyrazac opinie innym, tak jak _ty wyrazasz swoje_.

iwon(k)a