dieta po ciąży+Letrox

1. Data: 2004-10-29 19:41:36

Temat: dieta po ciąży+Letrox
Od: "anula" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,

Pewnie ten temat był kiedyś już poruszany, ale może ktoś mi coś doradzi.
5 m-cy temu urodziłam drugie dziecko i zostało mi 15kg nadwagi (przy
wzroście 172 waże 80kg) nie wyglądam tragicznie ale źle się czuję z tymi
fałdami tłuszczyku a szczególnie z odstającym brzuszkiem, który wygląda tak
jakbym znowu była w ciąży. Nie stosowałam nigdy żadnej diety więc nie wiem
co byłoby najodpowiedniejsze no i skuteczne.
Nadmieniam, że będąc w ciąży zaczęłam zażywać Letrox 50(niedoczynność
tarczycy) czy to prawda że mogę przy niedoczynności i zażywając ten lek
jeszcze przytyć.
Bardzo ciągnie mnie do słodyczy (od lat nie słodzę herbaty) a może mam niski
cukier?

pozdrawiam
Ania

2. Data: 2004-10-29 22:37:56

Temat: Re: dieta po ciąży+Letrox
Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

anula napisał(a):
> zostało mi 15kg nadwagi (przy
> wzroście 172 waże 80kg) Nie stosowałam nigdy żadnej diety więc nie wiem
> co byłoby najodpowiedniejsze no i skuteczne.

cwiczenia fizyczne, glownie aerobowe

pozd
WiRAHA

3. Data: 2004-10-30 07:04:29

Od: Claygirl <c...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

anula napisał(a):

> Bardzo ciągnie mnie do słodyczy (od lat nie słodzę herbaty) a może mam niski
> cukier?

Pytanie klucz: Czy rozmawiałaś już o tym z lekażem?

--
Magdalena "Claygirl" Wójcik

4. Data: 2004-10-30 08:51:25

Od: "anula" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Claygirl" <c...@s...tlen.pl> napisał w wiadomości

> Pytanie klucz: Czy rozmawiałaś już o tym z lekażem?
>
> --
> Magdalena "Claygirl" Wójcik

Nie, a jakiego lekarza masz na myśli? endokrynologa, ginekologa czy
interniste

pozdr
Anula

5. Data: 2004-10-30 09:38:30

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anula" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
Nie stosowałam nigdy żadnej diety więc nie wiem
> co byłoby najodpowiedniejsze no i skuteczne.

Zainteresuj się dietą Montignaca - daje dobre efekty, reguluje poziom cukru,
i nie trzeba się głodzić.

> Nadmieniam, że będąc w ciąży zaczęłam zażywać Letrox 50(niedoczynność
> tarczycy) czy to prawda że mogę przy niedoczynności i zażywając ten lek
> jeszcze przytyć.

Jezeli będzie odpowiednio dobrana dawka leku, to nie powinnaś tyć. Tyje się,
gdy jest nieleczona niedoczynność.

> Bardzo ciągnie mnie do słodyczy (od lat nie słodzę herbaty) a może mam
niski
> cukier?

Zbadaj :)
Pozdrawiam, Agata

6. Data: 2004-10-30 11:31:46

Od: Claygirl <c...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

anula napisał(a):

> Nie, a jakiego lekarza masz na myśli? endokrynologa, ginekologa czy
> interniste

Najlepiej rodzinnego - jeśli to jest lekarz, a nie partacz, pokieruje
Cię tam gdzie trzeba.

--
Magdalena "Claygirl" Wójcik

7. Data: 2004-10-30 12:38:12

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

anula wrote:

> Nie, a jakiego lekarza masz na myśli? endokrynologa, ginekologa czy
> interniste

Do endokrynologa, który Cię prowadzi albo do lekarza POZ.

Pozdrawiam,
Karola

8. Data: 2004-10-30 23:13:00

Od: "anula" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina "duszołap" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> napisał
w wiadomości news:cm0209$r3c$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Do endokrynologa, który Cię prowadzi albo do lekarza POZ.
>

> Pozdrawiam,
> Karola

Nie rozmawiałam nt. cukru natomiast odnośnie tarczycy prowadzi mnie już
endokrynolog.
Jak tylko przestanę karmić to wezmę się za siebie ćwiczenia, dieta...
chociaż będzie trudno bo nie mam takiego samo zaparcia ale będę próbować.
Dzięki za rady
Anula

Klamstwa "optymalnych"
Pierwsze grzybowe rekordy w Ksiedze rekordow grzybow.
strona min. z ćwiczeniami
Male pytanko do wszystkich.
waga z bajerami