dieta po zabiegu

1. Data: 2004-03-13 11:10:40

Temat: dieta po zabiegu
Od: "kola" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko do forumowiczów. Jak powinna wyglądać dieta po usunięciu woreczka
żółciowego? Czy coś jest szczególnie zakazane, jak długo po zabiegu powinna
trwać i co jest wskazane?

2. Data: 2004-03-13 19:31:57

Temat: Re: dieta po zabiegu
Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kola" <r...@o...pl> wrote in message
> [...]
woreczka
> żółciowego? Czy coś jest szczególnie zakazane, jak długo po zabiegu

ja mysle ze z takim pytaniem to do lekarza powiniens sie zwrocic bedzie
bezpieczniej
IMHO to takie tylko gdybanie, ale na chlopski rozum nie powinno sie jesc
produktow pobudzajacych wydzielanie zolci, czyli tlustych, ciezkostrawnych
a dieta to juz chyba do konca zywota musi pozostac taka sama.....

pozdrawiam
aducha

3. Data: 2004-03-13 20:12:13

Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> IMHO to takie tylko gdybanie, ale na chlopski rozum nie powinno sie jesc
> produktow pobudzajacych wydzielanie zolci, czyli tlustych, ciezkostrawnych

no właśnie i to mnie zastanawia- jeśli mi się nie pomyliło, to Hafsa kiedyś
pisała, że nie ma pęcherzyka żółciowego, a jest na DO- więc jak to jest,
można jeść tłuste rzeczy po wycięciu pęcherzyka?
Hafso, mogłabyś potwierdzić/zaprzeczyć?

pzd. Wiedzma

4. Data: 2004-03-13 22:53:32

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiedźma" <w...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pisała, że nie ma pęcherzyka żółciowego, a jest na DO- więc jak to jest,
> można jeść tłuste rzeczy po wycięciu pęcherzyka?

Można. W takim wypadku wystarczy jeść mniejsze porcje, a częściej.
I jeszcze jedno - produkty tłuste NIE SĄ CIĘŻKOSTRAWNE.

Krystyna

5. Data: 2004-03-14 09:28:50

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pisała, że nie ma pęcherzyka żółciowego, a jest na DO- więc jak to jest,
> można jeść tłuste rzeczy po wycięciu pęcherzyka?

A tak, jestem po operacji pecherzyka zolciowego kilka lat temu. I owszem, na
poczatku tuz po operacji, dieta MUSi byc lekka, tu sa osobnicze reakcje, kto
co moze jesc. Ale nie o tym chce napisac.
Jestem na DO od roku i jadam tluste pokarmy, przy czym dla mnie ta tlustosc
to jest pojecie wzgledne, bo na DO wcale nie jem AZ tak duzo tych tlustosci-
a moze ich po porstu nie widze.
Niemniej regula jest zoltkownica na sniadanie z 4 zoltek i 50 g masla z
zielona pietruszka i deseczka chleba chrupkiego, zas 2 posilek, znacznie
mniejszy jem po poludniu. I to mi wystarcza, trawie dobrze... Oczywiscie,
poza okresami, gdy mam bole i wzdecia brzucha niezaleznie od diety-
odkrylam,ze tak reaguje na silny stres, ale to inna para kaloszy.
Reasumujac- DO mozna stosowac bedac bez pecherzyka, niekoniecznie jedzac
czesciej, ale to juz od samopoczucia osoby zalezy.
Pozdrawiam HAfsa

6. Data: 2004-03-14 09:51:22

Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Niemniej regula jest zoltkownica na sniadanie z 4 zoltek i 50 g masla z
> zielona pietruszka i deseczka chleba chrupkiego, zas 2 posilek, znacznie

hmm, to rzeczywiście nie brzmi AZ tak tłusto:-) a mogłabyś jeszcze ujawnić,
jaki jest stosunek BTW tego, co zjadasz?

pzd. Wiedzma

7. Data: 2004-03-14 10:58:00

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

> hmm, to rzeczywiście nie brzmi AZ tak tłusto:-) a mogłabyś jeszcze
ujawnić,
> jaki jest stosunek BTW tego, co zjadasz?

Ogolnie staram sie jesc ok 40 g białka, 100-120 g tluszczu i ok 50 g wegli.
To chyba wcale nie tak duzo. Hafsa

--
moj adres:hafsa[małpa]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

8. Data: 2004-03-14 12:57:04

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <a...@n...ma> napisał w wiadomości

> Ogolnie staram sie jesc ok 40 g białka, 100-120 g tluszczu i ok 50 g
wegli.
> To chyba wcale nie tak duzo. Hafsa

To nie przekraczasz 1500 kcal, czyli wg IŻŻ powinnaś zaraz umrzeć :) bo IŻŻ
określił, że prawidłowo to jest jeść 2600 kcal. Ja myślę jednak, że będziesz
dwa razy dłużej żyła od tych z IŻŻ.

Pozdrawiam
Leszek

9. Data: 2004-03-14 13:58:15

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> To nie przekraczasz 1500 kcal, czyli wg IŻŻ powinnaś zaraz umrzeć :) bo
IŻŻ
> określił, że prawidłowo to jest jeść 2600 kcal.

Ja tycvh 2600 kcal nie przejadalbym w postaci bialka i tluszczu, a weglai
pasc sie nie bede, bo faktycznie sie upase :-(((

Ja myślę jednak, że będziesz
> dwa razy dłużej żyła od tych z IŻŻ.

Nie mnie to wyrokowac :-)))

> Pozdrawiam
> Leszek

Ja rowniez Hafsa

10. Data: 2004-03-14 17:41:04

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
>
> Można. W takim wypadku wystarczy jeść mniejsze porcje, a częściej.
> I jeszcze jedno - produkty tłuste NIE SĄ CIĘŻKOSTRAWNE.

krysiu ja wiem ze tluszcz jest jedynie sluszny, ale nie neguj oczywistych
procesow zachodzacych w organizmie, bo to nie przystoi.....

aducha

dieta Atkinsa - chleb o obnizonej ilosci weglowodanow
Dieta w święta !!!
Kombucha
INTRA
bezmiesna dieta karmiacej