dieta podczas trekkingow

1. Data: 2005-10-29 20:28:20

Temat: dieta podczas trekkingow
Od: " Antek" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
ne wiem czy pisze na odpowiednia grupe, ale jak kuchnia to i moze ktos
pomoze?

sporo roznych diet sie pojawia w sieci i w zwiazku z tym mam pytanie.
planuje ulozyc diete dla osoby, ktora chce zrzucic troche wage (kobieta,
wiek 30 lat), obecnie podrozuje i sporo tez czasu spedza na trekkingach.

moze ktos zna jakis jadlospis, ktory mozna by zastosowac w czasie trekingow
jak i podczas dni odpoczynku gdzie dostepnosc do swiezych warzyw i owocow
jest pelna.
chodzi o to by osoba taka nie padla z sil podczas wspinaczki w gorach. wiem,
ze sport i wysiulek jest najlepszym przepisem ale chodzi o to by wspomoc je
odpowiednim cyklem zywieniowym.

z gory dziekuje i pozdrawiam, Antek

2. Data: 2005-10-29 20:37:15

Temat: Re: dieta podczas trekkingow
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dk0m14$70v$1@inews.gazeta.pl>,
" Antek" <a...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
> planuje ulozyc diete dla osoby, ktora chce zrzucic troche wage (kobieta,
> wiek 30 lat), obecnie podrozuje i sporo tez czasu spedza na trekkingach.

Rozumiem, że chodzi o piesze wędrówki?

Władysław

3. Data: 2005-10-30 09:47:04

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los napisał(a):
> Rozumiem, że chodzi o piesze wędrówki?

Marszobieg?
pozdr. Jerzy

4. Data: 2005-10-30 10:17:36

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dk24pd$t7b$1@nemesis.news.tpi.pl>,
JerzyN <0...@m...pl> wrote:

> Marszobieg?

Nie, angielskie "to trek" znaczy:

1. To make a slow or arduous journey.
2. To journey on foot, especially to hike through mountainous areas.

więc w żadnym przypadku marszobieg.

Władysław

5. Data: 2005-10-30 14:15:39

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 30 Oct 2005 12:17:36 +0200, Wladyslaw Los
<w...@o...pl> wrote:

>Nie, angielskie "to trek" znaczy:
>
>1. To make a slow or arduous journey.
>2. To journey on foot, especially to hike through mountainous areas.
>
>wi?c w ?adnym przypadku marszobieg.
>
>W?adys?aw

Przy czym najlepszym przykladem jest The Great Trek w 19 w. w
Polud, Afryce, bo bylo i numer 1. i numer 2. (definicji) :PPP

Pierz
K.T. - starannie opakowana

6. Data: 2005-10-30 15:18:48

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisał(a):
> [...]

Biegły to ja w angielskim nie jestem więc sie podparłem translatorem:
1. Żeby wyrabiać powolny albo *arduous* podróż.

2. Do podróży na stopie, szczególnie chodzą na wycieczki przez
*mountainous* przestrzenie.
http://www.translate.pl/pl.php4

I nadal mam wątpliwości czy to nie tylko chodzenie [bynajmniej nie chód
sportowy] ale i po części marszobieg.

> Przy czym najlepszym przykladem jest The Great Trek w 19 w. w
> Polud, Afryce, bo bylo i numer 1. i numer 2. (definicji) :PPP

Aluzju poniał.
http://www.southafrica-travel.net/history/eh_gtre1.h
tm
;-)
pozdr. Jerzy

7. Data: 2005-10-30 16:44:54

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 30 Oct 2005 16:18:48 +0100, JerzyN
<0...@m...pl> wrote:

>Krysia Thompson napisa?(a):

>Bieg?y to ja w angielskim nie jestem wi?c sie podpar?em translatorem:
>1. ?eby wyrabia? powolny albo *arduous* podró?.

>2. Do podró?y na stopie, szczególnie chodz? na wycieczki przez
>*mountainous* przestrzenie.
>http://www.translate.pl/pl.php4

>I nadal mam w?tpliwo?ci czy to nie tylko chodzenie [bynajmniej nie chód
> [...]

No widzisz? Biegac calymi rodzinami, iles tam set kilometrow,
przez gory, przez lasy, wsrod dzikich zwierzat...jesli biegli to
pewnie z rana i przed jakimi hienami czy hipoptamami :PPP
Z dobytkiem na plecach ciezko o marszobieg :PPP

Pierz
K.T. - starannie opakowana

8. Data: 2005-10-30 23:17:27

Od: " Antek" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki za odpowiedz

9. Data: 2005-10-30 23:26:26

Od: "eM eL" <badbatz99@hotmailCUT_THIS_OUT.com> szukaj wiadomości tego autora

" Antek" <a...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
> ze sport i wysiulek jest najlepszym przepisem ale chodzi o to by wspomoc je

Dla mnie najlepszym sposobem na "zrzucenie" wagi to jesc znacznie mniej a ruszac sie
znacznie wiecej i znacznie bardziej intensywnie niz "normalnie", ale rozumiem, ze
Tobie chodzi o jakas cudowna diete i "cykl zywieniowy" . Jesli tak, to moze lepiej
wybrac sie do Czestochowy. A jesli jednak nie Czestochowa, to zapytaj
*kompetentnego* lekarza dietetyka, bo rady, ktore tutaj dostaniesz beda warte tyle,
ile za nie zaplaciles (czyli zero...)

10. Data: 2005-10-31 00:15:08

Od: "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:CEc9f.3682$zT6.344@trnddc06, eM eL wrote:

> [...]
> mniej a ruszac sie znacznie wiecej i znacznie bardziej intensywnie
> niz "normalnie", ale rozumiem, ze Tobie chodzi o jakas cudowna diete

Nie cudowną dietę, tylko taką dietę, żeby odchudzająca się "nie padła z
sił podczas wspinaczki po górach". Pytanie wydaje mi się jak najbardziej
logiczne. Jedzenie "znacznie mniej" podczas górskiej wspinaczki mogłoby
się skończyć dość tragicznie.

Jest taka grupa pl.misc.dieta, być może odpowiedniejsze forum dla tego
pytania.

Hania

--
***
Google might not be right, but it certainly is quick.

inna forma naleśnikow :)
Jak rozlupac?
Jak piec Marony?
Robot kuchenny MPM Kasia czy Philips Coucine?
Boczniaki