Boczniaki

1. Data: 2005-10-29 13:01:24

Temat: Boczniaki
Od: "Maciuros" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
dzisiaj kupiłem boczniaki (pierwszy raz w zyciu) i dopiero w domku
zauwazylem ze na niektorych jest plesn, czy to normalne czy kupilem zepsute
?

Za odpowiedzi z gory dziekuje
pzdr Maciej

2. Data: 2005-10-29 13:19:14

Temat: Re: Boczniaki
Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Oct 2005 15:01:24 +0200, Waćpanna lub waćpan Maciuros, w
wiadomości <news:djvrsi$2so$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> Witam,
> dzisiaj kupiłem boczniaki (pierwszy raz w zyciu) i dopiero w domku
> zauwazylem ze na niektorych jest plesn, czy to normalne czy kupilem zepsute
> ?

Niestety obawiam się, że kupiłeś zepsute.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

3. Data: 2005-10-29 13:28:36

Od: "M.Z." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

,
Użytkownik "Maciuros" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dzisiaj kupiłem boczniaki (pierwszy raz w zyciu) i dopiero w domku
> zauwazylem ze na niektorych jest plesn, czy to normalne czy kupilem

Kupuję często, ale nigdy nie miały plesni.
Na pewno są zepsute. Oddaj w poniedziałek.
Pozdrawiam
Mira Z. (Wrocław)

4. Data: 2005-10-29 17:17:25

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kupuję często, ale nigdy nie miały plesni.
> Na pewno są zepsute. Oddaj w poniedziałek.

A może to nie jest pleśń? Czasami na boczniakach jest taki biały nalot,
który raczej pleśnią nie jest.........

Pozdr. Ewa

5. Data: 2005-10-30 12:12:22

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Oct 2005 19:17:25 +0200, Waćpanna lub waćpan Ewa W, w
wiadomości <news:dk0aqq$2gt$1@opat.biskupin.wroc.pl> zawarł, co następuje:

> A może to nie jest pleśń? Czasami na boczniakach jest taki biały nalot,
> który raczej pleśnią nie jest.........

No ale napisał, że jest pleśń.
Czasami są zarodniki, ale one aż tak do pleśni podobne nie są.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."
Podobno gdzieś tam, poza internetem, jest prawdziwy świat.

6. Data: 2005-10-30 21:04:22

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dzisiaj kupiłem boczniaki (pierwszy raz w zyciu) i dopiero w domku
> zauwazylem ze na niektorych jest plesn, czy to normalne czy kupilem

Określ blizej. Pleśń czy biały nalot?
Pozdrawiam, Agata

Wróciłem :-)
wobec licznych prosb kurczak raz jeszcze
Boczek pieczony
Lasagne - jak wierzch ?
pierogi z suszonymi śliwkami