dieta przy niedoczynności tarczycy?

1. Data: 2006-07-11 13:13:36

Temat: dieta przy niedoczynności tarczycy?
Od: "Anna LT" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

(Jak w temacie) Czy takowa istnieje?
Czy raczej spożywany pokarm nie ma wpływu?

pozdr
anka

2. Data: 2006-07-11 15:50:36

Temat: Re: dieta przy niedoczynności tarczycy?
Od: "aga" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna LT napisał(a):
> (Jak w temacie) Czy takowa istnieje?
> Czy raczej spożywany pokarm nie ma wpływu?
>
> pozdr
> anka

Z wlasnego doswiadczenia wiem, ze nie ma jakiejs szczegolnej diety.
Niedoczynnosc tarczycy charakteryzuje sie niedoborem jodu.
A wiec dobrze w codziennej diecie miec produkty zawierajace jod.
Przy niedoczynnosci tarczycy nastepuja zaburzenia przemiany materii i
sklonnosc do tycia. Z tego powodu nalezy miec diete lekkostrawna.
Oczywiscie nalezy brac lekarstwa zalecane przez endokrynologai
cyklicznie badac hormon tarczycy.

3. Data: 2006-07-12 12:01:42

Od: "Anna LT" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aga" <j...@c...pl> napisał w wiadomości
s.com...

Anna LT napisał(a):
> [...]

Niedoczynnosc tarczycy charakteryzuje sie niedoborem jodu.
A wiec dobrze w codziennej diecie miec produkty zawierajace jod.

tylko co zawiera jod
bo jakoś nie mogę się nigdzie doszukać
no oczywiście za wyjątkiem jodowanej soli...:o)

anka
ps a badania i owszem w trakcie

4. Data: 2006-07-12 13:08:31

Od: "aga" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna LT napisał(a):

> tylko co zawiera jod
> bo jakoś nie mogę się nigdzie doszukać
> no oczywiście za wyjątkiem jodowanej soli...:o)

Duzo informacji znajdziesz na googlu pod haslem "jod".
W aptece mozna dostac preparaty z jodem ( najlepszy sposob uzupelniania
tego
pierwiastka).
W calej tej problematyce musisz zwrocic uwage na diete lekkostrawna
z uwagi na tendencje do tycia. To uwazam za najwazniejsze. Bo jod
zawsze
mozesz uzupelnic preparatem. Natomiast nadwaga jest wiekszym problemem.

Pilnuj wiec wagi.
Pozdrawiam i zycze zdrowka - aga

5. Data: 2006-07-19 09:19:21

Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

rybki i sol , ja myslalem ze tez mam problemy zrobilem badania i okazala sie
ze wszystko gra a tyje od duzej ilosci weglowodanow ;)

--
Niedzwiedz
Start 66B,fuji,stałki

Witaminy na diecie :)
ile posilkow dziennie?
choroba jefa
Uffe Ravnskov, sceptycznie o diecie dr J. Kwasniewskiego
Ponawiam pytanie do Janusza Lepionko