dieta - witaminki

1. Data: 2004-09-11 11:04:14

Temat: dieta - witaminki
Od: "Greg" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, staram się jeść codziennie warzywka (pomidorki i ogórki), jem dużo
produktów zbożowych, wszelakie zupki i mięska obiadkowe 5-6razy na tydzień,
do tego łykam codziennie Vigor complete, a mam lekką awitaminoze, mam
praktycznie nonstop "skórki" przy paznokciach na dłoniach, często robią mi
sie afty, ostatnio zaczęły mi pękać kąciki ust. Co powinienem zmienić w
diecie?

pozdrawiam. Greg

2. Data: 2004-09-11 11:19:29

Temat: Re: dieta - witaminki
Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_utandetta.com> szukaj wiadomości tego autora

"Greg" <t...@N...pl> skrev i meddelandet
> Witam, staram się jeść codziennie warzywka (pomidorki i ogórki),

Z calym szacunkiem - jesli tylko te dwa warzywa jadasz i uwazasz, ze to
starczy, to nie jest dobrze..... Wystarczy przejsc sie do najblizszego
sklepu z wyborem warzyw i kupic znacznie wiekszy wachlarz - i straczkowe, i
kalafiorowe, i te korzeniowe - bo same pomidory i ogorki to dobre sa moze do
ozdoby stolu, natomiast nie za wiele maja wszechstronnych wartosci.......

> jem dużo
> produktów zbożowych,

Czyli konkretnie co? Chleb z wysoko przetworzonej maki? Platki kellogsa?

> [...]
> awitaminoze, mam praktycznie nonstop "skórki" przy paznokciach na
> dłoniach, często robią mi sie afty, ostatnio zaczęły mi pękać kąciki

Urozmaicic, jadac wiecej surowek z rozmaitych warzyw, jadac spore ilosci
owocow (ktorych wcale nie wymieniasz), przerzucic sie na pieczywo
gruboziarniste i wysokoblonnikowe, zrezygnowac z uzywek na rzecz sokow i
wody (nie wódy ;-)))), gotowac bardziej "wokowo" niz zupowo - wtedy nie
zabijasz najwartosciowszych skladnikow.......

--
sveana

3. Data: 2004-09-12 19:28:13

Od: "BT" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wody (nie wódy ;-)))), gotowac bardziej "wokowo" niz zupowo - wtedy nie
> zabijasz najwartosciowszych skladnikow.......

E tam jedź co chcesz i to na co masz ochotę (według mnie to co ci akurat
smakuje i to na co masz ochotę jest ci potrzebne) ... tylko więcej się
ruszaj ;) i mniej stresuj.

migrena a picie alkoholu
ile w domu przy śwince
Węzły chłonne again...
włosy!!!
szukam informacji na temat podwrażliwości sensorycznej (dotykowej/bólowej)