dietetyczne przepisy...?

1. Data: 2006-06-27 07:34:45

Temat: dietetyczne przepisy...?
Od: "Ania" <s...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z Was zna jakieś strony z dietetycznymi przepisami? znalazłam tylko
grubasy.pl i serwis na Interii..ech...ktos mi pomoze? ;)

pozdrawiam,
n_d

2. Data: 2006-06-27 09:50:22

Temat: Re: dietetyczne przepisy...?
Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

In news:1f5b2$44a0df91$53907a8b$22597@news.chello.pl, *Ania* wrote:
> Czy ktos z Was zna jakieś strony z dietetycznymi przepisami?
> znalazłam tylko grubasy.pl i serwis na Interii..ech...ktos mi pomoze?
> ;)

Od przepisow to jest raczej pl.rec.kuchnia.

Ale napisz w jakim stopniu dietetycznego chcesz te przepisy otrzymac (mniej
tluszczu, mniej miesa czy mniej wewglowodanow) to sie pewnie pare osob
odezwie.

Na pewno jesli chodzi o mniej weglowodanow to poszukaj przepisów diety
optymalnej (kwaśniewskiego). Nie zebym diete polecal, ale przepisy niektore
sa w porzadku. Przynajmniej dadza ci rozeznanie pod jakim kontem modyfikowac
zwykle przepisy.

--
darnok

3. Data: 2006-06-27 10:53:10

Od: "Ania" <s...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

> Od przepisow to jest raczej pl.rec.kuchnia.
no tak ;) ale w sumie tej grupy tez to dotyczy :)

> Ale napisz w jakim stopniu dietetycznego chcesz te przepisy otrzymac
(mniej
> tluszczu, mniej miesa czy mniej wewglowodanow) to sie pewnie pare osob
> odezwie.
chodzi mi po prostu o cos smacznego i niskokalorycznego ;) nie wgłębiam sie
za bardzo ;)

dzieki! poszukam :)

pozdrawiam,
n_d

4. Data: 2006-06-27 13:24:56

Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

In news:cec36$44a10e11$53907a8b$9995@news.chello.pl, *Ania* wrote:

> chodzi mi po prostu o cos smacznego i niskokalorycznego ;) nie
> wgłębiam sie za bardzo ;)

Niskokaloryczne to juz cos mowi co bys chciala ;-)
Bo jak pokazuje praktyka - nie kazda dieta musi byc niskokaloryczna ;-)
popatrz np na taka Montignac -> http://montignac.miniportal.pl/przepisy.php

--
darnok

5. Data: 2006-06-28 11:49:43

Od: "Wojtek W." <webbo__B-E_Z@S-P_AMU__poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos z Was zna jakieś strony z dietetycznymi przepisami? znalazłam tylko
grill.vitalia.pl ;)

W.

6. Data: 2006-06-28 12:41:12

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <s...@w...com> napisał w wiadomości
> [...]
> tylko
> grubasy.pl i serwis na Interii..ech...ktos mi pomoze? ;)

www.optymalni.org.pl
Pozdrawiam Jurek M.

ile kalorii?
Pokażcie mi swoje dziecko.........