ile kalorii?

1. Data: 2006-06-25 16:50:32

Temat: ile kalorii?
Od: "n_d" <s...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

czy mozliwe jest obliczenie ilości spalonych kalorii na kilometr jazdy
rowerem? :>

pozdrawiam,
n_d

2. Data: 2006-06-25 18:56:00

Temat: Re: ile kalorii?
Od: "Mariusz Wolek" <m...@l...pl.niespamuj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "n_d" <s...@w...com> napisał w wiadomości
> czy mozliwe jest obliczenie ilości spalonych kalorii na kilometr jazdy
> rowerem? :>

http://www.cyfronet.krakow.pl/rowery/kalokal.html

MaW

3. Data: 2006-06-25 19:42:16

Od: "n_d" <s...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

[ciach]

no tak...tylko co to jest "przewyzszenie"? ;)

4. Data: 2006-06-25 19:46:21

Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

In news:5e27a$449ee717$53907a8b$27957@news.chello.pl, *n_d* wrote:
> [ciach]
>
> no tak...tylko co to jest "przewyzszenie"? ;)

Roznica wysokosci na pokonywanej trasie.
Jak jezdzisz tylko po plaskim to wpisujesz 0.
A jak zaliczysz jakas mila i przyjemna gorke/podjazd to wlasnie wpisujesz
roznice wysokosci.

--
darnok

5. Data: 2006-06-25 20:03:09

Od: "n_d" <s...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

> Roznica wysokosci na pokonywanej trasie.
> Jak jezdzisz tylko po plaskim to wpisujesz 0.
> A jak zaliczysz jakas mila i przyjemna gorke/podjazd to wlasnie wpisujesz
> roznice wysokosci.

no swietnie ;) tylko teraz pytanie ile tych górek było ;)
dzięki za odpowiedz :>

n_d

6. Data: 2006-06-25 20:06:02

Od: "n_d" <s...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

[ciach]

hmm...z tym wzorem chyba jest cos nie tak :/ przejechawszy 35 km spala sie
tylko 230 kcal? :|

7. Data: 2006-06-26 08:04:21

Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

In news:2b2c6$449eeca9$53907a8b$29044@news.chello.pl, *n_d* wrote:
> [ciach]
>
> hmm...z tym wzorem chyba jest cos nie tak :/ przejechawszy 35 km
> spala sie tylko 230 kcal? :|

Za wolno jezdzisz :-)
Zacznij szybciej jezdzic bedzie wiecej.
Ja jak podsumowalem wczorajsze 64km na rowerze to mi wyszlo 943 kcal ;-)

Przeczytaj sobie caly wywod na temat zuzywania energii na rowerze -
szczegolnie porownanie do biegu i chodu, to dowiesz sie dlaczego tak malo.

--
darnok

8. Data: 2006-06-26 09:33:34

Od: "n_d" <s...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

> Za wolno jezdzisz :-)
> Zacznij szybciej jezdzic bedzie wiecej.
> Ja jak podsumowalem wczorajsze 64km na rowerze to mi wyszlo 943 kcal ;-)

15 km/h po Warszawie to nie tak zle ;) ciekawi mnie tylko fakt, że google
wygooglało mi kilka stron, na których było napisane, że podczas godzinnej
wolnej jazdy spala się ok 300 kcal. Skąd taka rozbieżność?

n_d

ps. chyba jednak musze zapisac sie na siłownie :/ widze, ze samym rowerem
nic tu nie zdziałam ;)
a tak a propos...lepsza siłownia czy basen?

9. Data: 2006-06-26 11:07:48

Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

In news:32cb7$449fa9eb$53907a8b$8698@news.chello.pl, *n_d* wrote:

> [...]
> google wygooglało mi kilka stron, na których było napisane, że
> podczas godzinnej wolnej jazdy spala się ok 300 kcal. Skąd taka

15km/h to bardzo nisko :P
ja nie schodze ze srednia predkosci ponizej 20km/h - a realnie to blizej
30km/h sie poruszam.
I ja jezdze sobie rekreacyjnie...

> ps. chyba jednak musze zapisac sie na siłownie :/ widze, ze samym
> rowerem nic tu nie zdziałam ;)
> a tak a propos...lepsza siłownia czy basen?

Ja bym powiedzial to i to :-) Mozesz zaczac od basenu.

--
darnok

10. Data: 2006-06-26 11:22:59

Od: "n_d" <s...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

> 15km/h to bardzo nisko :P
> ja nie schodze ze srednia predkosci ponizej 20km/h - a realnie to blizej
> 30km/h sie poruszam.
> I ja jezdze sobie rekreacyjnie...
no tak...tylko ciężko jest jezdzic z taką prędkością po Warszawie ;) a na
ulice za Chiny ludowe nie zjade ;)

no nic...musze sie bardziej postarac i tyle ;>

Pozdrawiam,
n_d

Pokażcie mi swoje dziecko.........
Powtórka o diecie Atkinsa...