dla dziewczat/kobiet z WArszawy

21. Data: 2002-04-03 07:02:59

Temat: Re: dla dziewczat/kobiet z WArszawy
Od: "M" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widzę, że moja uwaga pociągnęła lawinę...
Może wspólnymi siłami (hm) dowartościujemy 'doktora' ?
Magda

22. Data: 2002-04-03 07:23:33

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Gumny napisał(a):

> Po przeczytaniu maila od Pana Doktora skierowanego
> do mnie na priv, nie pozostaje mi nic innego jak
> podziekowac za ocene stanu mojej wiedzy i moich
> "wlasciwosci intelektualnych" oraz miec nadzieje,
> ze diagnoza byla nietrafna i... gratisowa.
> PLONK
> EOT

Do Ciebie tez napisał :)
Pan doktor jest twórczy ;)

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

23. Data: 2002-04-03 07:25:40

Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam;
No to teraz czuję się małowartościową osobą <smiech>. Do mnie nie napisał
<czarna_rozpacz> <sad>
Chyba pójde utopic smutki w alkoholu.

Magdalena
GG 3122518
http://tweety2000.w.interia.pl
http://strony.wp.pl/wp/mwota

24. Data: 2002-04-03 07:26:34

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Leszek Marażewski" napisał(a):

> PROPONUJĘ KONTYNUOWAĆ DYSKUSJĘ : USTROŃ ' 2002,

Ma Pan świętą Rację

Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

25. Data: 2002-04-03 07:28:13

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maria Niesiołowska" napisał(a):

> Witam. Właśnie przeczytałam sporną stronę i dyskusję. Świetnie się bawię.
> Co głos... to inny temperament. Nie byłabym taka surowa dla autora strony.
> Onegdaj przez radio wysłuchałam "litościwego" biznesmena, który złapany na
> granicy z horrendalną ilością gadżetów seksualnych dla obu płci tłumaczył,
> ze kalecy {SIC!} nie maja szans na życie intymne i on im te szanse chce dać
> poprzez zastępniki. O to był "altruista" !!! wzruszyłam się do kosmicznych
> łez.... A tu tylko ... stronka.... . Mariza.

No widzisz :-)
Życie potrafi takie figle płatać :-))

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

26. Data: 2002-04-03 14:00:42

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

tweety napisał(a):

> Witam;
> No to teraz czuję się małowartościowš osobš <smiech>. Do mnie nie napisał
> <czarna_rozpacz> <sad>
> Chyba pójde utopic smutki w alkoholu.

Nie pij .......... za mło :))
--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

| http://www.proinfo.pl/jacek.k |

Biuletyn DPS Forum 24B - 28.03.2002
WYPADEK !!!!!!
zyczenia
Gdzie można kupić opony ?
Intefejs do komputera dla sparalizowanego dziecka