dla każdego cos miłego

1. Data: 2010-03-11 18:27:59

Temat: dla każdego cos miłego
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

zobaczcie i posłuchajcie jak gość sobie popiernicza:

dla miłośników lady gagi:
http://www.youtube.com/watch?v=9K6FJVYA14g

dla miłośników deep purple:
http://www.youtube.com/watch?v=SeLfVDcWICM

michael jackson? proszę:
http://www.youtube.com/watch?v=qU2O5b0UdPE

pink floyd? a jak!
http://www.youtube.com/watch?v=u2ruOJr8Lj4

i pełno innych melodyjek. a taki z wyglądu niewygląd! :)
http://www.youtube.com/user/Iggypres

--

politycznym sygnaturkom mówimy stanowcze "zaraz wracam"

2. Data: 2010-03-11 20:40:35

Temat: Re: dla każdego cos miłego
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-11 19:27, niebożę tren R wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
> [...]
>
> pink floyd? a jak!
> http://www.youtube.com/watch?v=u2ruOJr8Lj4
>
> i pełno innych melodyjek. a taki z wyglądu niewygląd! :)

Co prawda akurat tego mojego najulubieńszego nie było, to tym mnie ujął:
http://www.youtube.com/watch?v=4OeCLB1CHy0
[zwłaszcza początek]
Wykopuję!!!

Qra

3. Data: 2010-03-11 21:25:44

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 11-marzec-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Wykopuję!!!

przecież to idzie potłuc gitarę w cholerę, no!
kiedyś po koncercie soyki i yaniny - dawno temu, z kolega gitarzysta byłem
- to przeżywaliśmy yaninę jak młode panny onegdaj dietera bohlena.
i tez chcieliśmy rzucać granie :)

4. Data: 2010-03-11 21:47:46

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-11 22:25, niebożę tren R wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
> Dnia 11-marzec-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

> przecież to idzie potłuc gitarę w cholerę, no!

Z gitarą to ja nie mam żadnego konfliktu. W domu inne poruszam struny.

> kiedyś po koncercie soyki i yaniny - dawno temu, z kolega gitarzysta byłem
> - to przeżywaliśmy yaninę jak młode panny onegdaj dietera bohlena.
> i tez chcieliśmy rzucać granie :)

Na szczęście z młodzieńczych planów nic nie wyszło.
Ale fakt, talent jednych może być wkurzający dla innych.

Qra

Spalony w blokach :) - czyli KOMPLETNIE nie potrafie zluzowac
Co powiedzieć?
Nieznalska NIEWINNA prawomocnie
RU486
70 tysięcy przypadków opętania