Nieznalska NIEWINNA prawomocnie

1. Data: 2010-03-11 12:19:26

Temat: Nieznalska NIEWINNA prawomocnie
Od: Nemezis <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

To już poraz kolejny bydłu pokazują, że zapomnieli gdzie jest ich
chlew........a teraz może oszołomy katolickie zapłacą za lata tych
spraw, dlaczego społeczeństwo ma płacić za wasze
szaleństwo......społeczeństwo nie chce płacić za sprawy
sądowe......woli zapłacić za wasze miejsca w zakładach
psychiatrycznych.

http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-dorota-nieznal
ska-uniewinniona,nId,153394

2. Data: 2010-03-11 12:40:30

Temat: Re: Nieznalska NIEWINNA prawomocnie
Od: "czerwony" <c...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

no i gut.

3. Data: 2010-03-11 12:52:49

Od: Nemezis <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

czerwony napisał(a):
> no i gut.

Zwróć uwagę na to jak dogmatyzm kk, determinuje katolików do zachowań
inkwizycyjnych_________

Rozprawa jedenasta, 14 września 2005, godz. 9.00, sala nr 43, Sąd
Rejonowy w Gdańsku, ul.Nowe Ogrody 30.
Trwało przesłuchiwanie świadków oskarżenia (19 osób które nic nie
widziały tylko coś słyszały).
Zeznawały trzy starsze kobiety, które dowiedziały się o całej sprawie
od znajomych. Twierdziły, że Dorotę Nieznalską opanował szatan....

Rozprawom towarzyszy znikome zainteresowanie mediów. Brak także
zorganizowanych akcji ze strony LPR, Młodzieży Wszechpolskiej, Radia
Maryja.
Rozprawa dwunasta, 7 października 2005, godz 12.00 sala nr 243, Sąd
Rejonowy w Gdańsku, ul.Nowe Ogrody 30.
Dalsze przesłuchiwanie świadków oskarżenia, którzy nie widzieli
instalacji....

4. Data: 2010-03-12 08:43:29

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Mar, 13:52, Nemezis <5...@m...pl> wrote:

> [...]
> instalacji....

>Zwróć uwagę na to jak dogmatyzm kk, determinuje katolików do zachowań

Hm!
Fanatyzm, to jest raczej fanatyzm. Na Kosciol nie wystepuje tak
zdecydowanie przeciwko wszelkim formom bezczeszczenia symboli
religijnych. Czynia to na ogol "cywilni" apologeci wiary. Slabe mam
rozeznanie, ale zjawisko to z rozna intensywnoscia wystepuje u
wyznawcow roznych religii. Ze tak powiem "fachowcy", takimi
marginaliami sie nie zajmuja. Rzeczeni obroncy wiary dosc czesto z
dogmatyzmem niewiele maja wspolnego. Z prostej przyczyny, sa za glupi.
Oni odczowaja wiare jedynie w sferze emocji. Powstaje u nich naturalny
odruch, jest zagrozenie to sie gryzie. Czesto na oslep. Wszak ci
swiadkowie, na ogol wsopmnianego "dziela" nawet nie widzieli. Glupota
i fanatyzm religijny warunkuje takie zachowania. A utwierdza w
slusznosci, zbiorowa sugestia. Zlosliwie powiem: nawachali sie
kadzidel. Po to one z reszta sa.

J-23 itede...

5. Data: 2010-03-12 11:31:11

Od: Asklepios <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

J-23 napisał(a):

> [...]
> i fanatyzm religijny warunkuje takie zachowania. A utwierdza w
> slusznosci, zbiorowa sugestia. Zlosliwie powiem: nawachali sie

Nie muszą znać dogmatyki wystarczy że należą do tego stada, właśnie
determinizm, forma, tak działa, że kieruje zachowaniem nieświadomej
masy. Zobacz, w sądzie świadek powinien widzieć wydarzenie, tu jest
odwrotnie, większość chce świadkować bez oglądania instalacji, więc
jak poczuli się obrażeni. ? Zobacz, jak w masie swojej zatracili
rozsądek i to każdy pojmuje,_ świadek coś musi widzieć. Oni nic nie
widzieli i świadkowali , tak naprawdę przbiegli podpalić stos, a bo
ksiądz powiedzial, a bo sąsiadka powiedziała ......i determinizm jaki
jest w wierze katolickiej ich zachowania pokierował w swoim stadzie.
Dlatego, nie zauważyłeś że oni nie znająć historii powtarzaja
dokładnie zachowania poprzedników, nawet nieznanie historii jest
determinantem, bo nie widzą zupełnie zbrodnii kk i uważają się za
dobrych . \Dlatego oni tacy dobrzy, a my ich kantujemy, tak myślą.\
Zobacz są jak manekiny na sznureczkach.

6. Data: 2010-03-12 12:00:30

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Mar, 12:31, Asklepios <g...@b...pl> wrote:

> [...]
> determinantem, bo nie widzą zupełnie zbrodnii kk i uważają się za
> dobrych . \Dlatego oni tacy dobrzy, a my ich kantujemy, tak myślą.\

Proponuje przeczytac moj tekst jeszcze raz.
Wprawdzie uzylem kilku skrotow myslowych,
ale zawarlem to samo przeslanie ideowe.
Dodam ze odnioslem swoje spostrzezenia dot.istoty problemu,
do niemal wszystkich religii. Uwazam ze opisane zachowania
sa typowe dla fanatyzmu religijnego w kazdym zakatku swiata.
Niezaleznie od tego, co te zachowania determinuje.

7. Data: 2010-03-12 12:43:27

Od: Asklepios <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

J-23 napisał(a):

> [...]
> sa typowe dla fanatyzmu religijnego w kazdym zakatku swiata.
> Niezaleznie od tego, co te zachowania determinuje.
A mnie właśnie o to chodzi, że najważniejsze są te rzeczy co
determinują takie zachowania, bo osoba zdeterminowana wścieknie się na
wszystko co nie wchodzi w skład jej narzuconych ustaleń, a im bardziej
te ustalenia nie pasują do rzeczywistości , tym większa wściekłość i
próba zgwałcenia rzeczywistości. Zobacz, każdy katol bezwiednie
zachowuje się tak, jakby nieoglądał się na boki, żeby się nie płoszyć.
Tak jak koniowi zakłada się takie klapy na oczy, aby nie spoglądal na
boki, bo poniesie.

8. Data: 2010-03-18 22:13:43

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <1a5fee2e-7511-4f32-8947-60ff6af5b384
@b7g2000yqd.googlegroups.com>, 5...@m...pl says...

> [...]
> szaleństwo......społeczeństwo nie chce płacić za sprawy
> sądowe......woli zapłacić za wasze miejsca w zakładach

Żeby nie było, na wstępie - nie jestem praktykującym katolikiem ani
obrońcą wartości chrześcijańskich.

Nieznalska wychowała się [chyba? - ale tak zakładam] w Polsce, znała
kontekst kulturowy i społeczny, wiedziała, że to co robi jest prowokacją
podszytą niechęcią do przedstawianego obiektu [zresztą jej rzemiosło, bo
sztuką tego nie nazwę, opiera się na prowokacji i generowaniu brzydoty],
i że narusza uczucia sporej części społeczeństwa. A jak się prowokuje,
to wypadałoby wiedzieć przeciwko komu i czemu się protestuje i twardo
trzymać linię, a nie tłumaczyć się sztuką, wolnością wyrażania i złym
społeczeństwem.

Gdyby zastosować kryteria, które zostały użyte w celu obrony w/w, to i
gwiazda Dawida z podpisem "Jude raus" jest wyrazem sztuki. ;>

Pozdrawiam
Flyer

9. Data: 2010-03-18 22:34:19

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Flyer napisał(a):
> [...]
> podszyt� niech�ci� do przedstawianego obiektu [zreszt� jej rzemios�o, bo
> sztukďż˝ tego nie nazwďż˝, opiera siďż˝ na prowokacji i generowaniu brzydoty],
> i �e narusza uczucia sporej cz�ci spo�ecze�stwa. A jak si� prowokuje,
> to wypada�oby wiedzie� przeciwko komu i czemu si� protestuje i twardo
> trzyma� lini�, a nie t�umaczy� si� sztuk�, wolno�ci� wyra�ania i
z�ym
> spo�ecze�stwem.
>
> Gdyby zastosowa� kryteria, kt�re zosta�y u�yte w celu obrony w/w, to i
> gwiazda Dawida z podpisem "Jude raus" jest wyrazem sztuki. ;>

Nieznalska zrobiła wystawę o męczeństwie mężczyzn, nawet nie czytałeś
wyroku, że ona o czym innym mówiła w swojej pracy niż jej przypisano.
Scigano ją przez lata za własne fobie i ja za chorych psychicznie
muszę płacić, za sprawy sądowe.

10. Data: 2010-03-19 05:35:33

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nemezis" <5...@m...pl> wrote in message
.googlegroups.com...
[...]

Parch rządzi, parch sądzi i parcha GWniana "prawda".
I pójdziecie wszyscy tam, gdzie psy ze zimna dupami szczekają.
I odpierdol się od katolików, na których jak ta qrwa Znalska plujesz. Bo
weźmiemy muslimów, aby zajęli się wami, a oni tylko się ucieszą...

RU486
70 tysięcy przypadków opętania
INTERCYZA...
Re: dopóki nas przyjaźń nie rozłączy...
Systemu cień - dwa słowa jeszcze dla tych w cieniu