Re: Nieznalska NIEWINNA prawomocnie

From: Asklepios <g...@b...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Nieznalska NIEWINNA prawomocnie
Date: Fri, 12 Mar 2010 04:43:27 -0800 (PST)

J-23 napisał(a):

> Proponuje przeczytac moj tekst jeszcze raz.
> Wprawdzie uzylem kilku skrotow myslowych,
> ale zawarlem to samo przeslanie ideowe.
> Dodam ze odnioslem swoje spostrzezenia dot.istoty problemu,
> do niemal wszystkich religii. Uwazam ze opisane zachowania
> sa typowe dla fanatyzmu religijnego w kazdym zakatku swiata.
> Niezaleznie od tego, co te zachowania determinuje.
A mnie właśnie o to chodzi, że najważniejsze są te rzeczy co
determinują takie zachowania, bo osoba zdeterminowana wścieknie się na
wszystko co nie wchodzi w skład jej narzuconych ustaleń, a im bardziej
te ustalenia nie pasują do rzeczywistości , tym większa wściekłość i
próba zgwałcenia rzeczywistości. Zobacz, każdy katol bezwiednie
zachowuje się tak, jakby nieoglądał się na boki, żeby się nie płoszyć.
Tak jak koniowi zakłada się takie klapy na oczy, aby nie spoglądal na
boki, bo poniesie.