dla lepszego samopoczucia

21. Data: 2010-08-28 17:04:19

Temat: Re: dla lepszego samopoczucia
Od: Piotrek Zawodny <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-28 19:02, Ghost pisze:

> Użytkownik "Piotrek Zawodny" <p...@o...pl> napisał w
> wiadomości news:i5bdeg$7vr$1@news.onet.pl...

elated

> Nie slucha, wiec caly wywod do dupy.

Nie słucha, a mówi, że "słychać czasem coś u Paula"?

22. Data: 2010-08-28 17:12:58

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

elated

> Nie słucha, a mówi, że "słychać czasem coś u Paula"?

Ty naprawde jestes jakis glupkowaty. "Slucha" to nie to samo co "raz czy dwa
razy przesluchal i odstawil".

23. Data: 2010-08-28 17:17:09

Od: Piotrek Zawodny <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-28 19:12, Ghost pisze:

> Ty naprawde jestes jakis glupkowaty. "Slucha" to nie to samo co "raz czy
> dwa razy przesluchal i odstawil".
Widocznie trochę Cię zainspirował, skoro o nim napisałeś. Mój wywód (do
dupy) dotyczy nie tylko Ciebie. Tak więc nawet jeśli nie słuchasz Paula,
to ma on sens. A zatem dotąd myślałeś, że jestem głupkowaty, ale nie
byłeś tego pewien. Teraz wzmocniło się to przekonanie ("naprawdę").

24. Data: 2010-08-28 17:21:44

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Widocznie trochę Cię zainspirował, skoro o nim napisałeś.

Nie zainspirowal a wbil sie w pamiec, dolowaniem.

25. Data: 2010-08-28 17:31:38

Od: Piotrek Zawodny <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-28 19:21, Ghost pisze:

> Użytkownik "Piotrek Zawodny" <p...@o...pl> napisał w
> wiadomości news:i5bgao$f5e$1@news.onet.pl...

> Nie zainspirowal a wbil sie w pamiec, dolowaniem.
Aha.

26. Data: 2010-08-28 19:23:05

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aha.

Pomijam kwestie, ze na interpretacji muzyki oraz przekladaniem gustu
muzycznego w charakter czlowieka znasz sie niczym panszczyzniany chlop na
teorii strun.

27. Data: 2010-08-28 19:32:25

Od: Piotrek Zawodny <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-28 21:23, Ghost pisze:

> Pomijam kwestie, ze na interpretacji muzyki oraz przekladaniem gustu
> muzycznego w charakter czlowieka znasz sie niczym panszczyzniany chlop
> na teorii strun.
Możliwe, ale czy nie można byłoby tego powiedzieć prościej? Znów
skłonność do bodnięcia kogoś w żebro?

28. Data: 2010-08-28 19:59:52

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Możliwe, ale czy nie można byłoby tego powiedzieć prościej? Znów skłonność
> do bodnięcia kogoś w żebro?

Prosciej, znaczy jak: "pierdolisz jak potluczony piszac o smieciach
zewnetrznego swiata"?

29. Data: 2010-08-28 20:06:40

Od: Piotrek Zawodny <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-28 21:59, Ghost pisze:

> Użytkownik "Piotrek Zawodny" <p...@o...pl> napisał w
> wiadomości news:i5bo8a$20c$3@news.onet.pl...

> Prosciej, znaczy jak: "pierdolisz jak potluczony piszac o smieciach
> zewnetrznego swiata"?
Tak, odnosząc to do Ciebie, zrobiłem nadużycie. Przepraszam.

30. Data: 2010-08-29 09:23:32

Od: "bartez" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

elated

> Niczego nie paliliśmy. często mamy takie wyprawy.

Bez palenia takie wyprawy? Niemożliwe :))))

Zdradzony czy myśli samobójcze to normalne ?
Re: Paradoks Achillesa i żółwia
ha
Kot Gdzieś W Czasie
Portret Polki?