dla lepszego samopoczucia

31. Data: 2010-08-29 11:56:17

Temat: Re: dla lepszego samopoczucia
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Aug 2010 11:23:32 +0200, bartez napisał(a):

> [...]
elated

> Bez palenia takie wyprawy? Niemożliwe :))))

Spróbuj. Może Ci się w końcu uda :-)

32. Data: 2010-08-29 11:58:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Aug 2010 11:23:32 +0200, bartez napisał(a):

elated

> Bez palenia takie wyprawy? Niemożliwe :))))

Jeśli pomimo zaprzestania palenia nadal Ci się taka wyprawa nie uda -
zapraszam w lasy świętokrzyskie :-)

33. Data: 2010-08-29 12:07:07

Od: Piotrek Zawodny <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-29 13:56, Ikselka pisze:

> Spróbuj. Może Ci się w końcu uda :-)

Ikselka osiągnęła wyższy stopień świadomości, bez potrzeby wzbudzania go
za pomocą dopalaczy.

34. Data: 2010-08-29 13:23:39

Od: "bartez" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

elated

> Jeśli pomimo zaprzestania palenia nadal Ci się taka wyprawa nie uda -
> zapraszam w lasy świętokrzyskie :-)

Jestem tu, jestem. ;>

35. Data: 2010-08-29 20:04:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Aug 2010 14:07:07 +0200, Piotrek Zawodny napisał(a):

> Ikselka osiągnęła wyższy stopień świadomości, bez potrzeby wzbudzania go
> za pomocą dopalaczy.

Tak. To się stało jakieś... 50 lat temu :-)

36. Data: 2010-08-29 20:05:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Aug 2010 15:23:39 +0200, bartez napisał(a):

> Jestem tu, jestem. ;>

No to hejah - pod koniec tygodnia znowu wyruszamy gdzieś dalej, przyłączysz
się? Kontakt na priv.

37. Data: 2010-08-29 22:13:43

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Aug 29, 10:07 am, Piotrek Zawodny <p...@o...pl> wrote:

Ikselka osiągnęła wyższy stopień świadomości, bez potrzeby wzbudzania
go
za pomocą dopalaczy.

Co osiągneła , ty chyba żartujesz? Czy na poważne uważasz kaleką babę
ze śmietnika za wyższy poziom , przecież to chodząca patologia ;)

38. Data: 2010-08-30 03:52:25

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
.googlegroups.com...

> [...]

Co osiągneła , ty chyba żartujesz? Czy na poważne uważasz kaleką babę
ze śmietnika za wyższy poziom , przecież to chodząca patologia ;)

Pisnęła pejsata dżdżownica.

39. Data: 2010-08-30 20:53:54

Od: "bartez" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to hejah - pod koniec tygodnia znowu wyruszamy gdzieś dalej,
> przyłączysz
> się? Kontakt na priv.

He he ale ja nie palę :)))) Czasem jakieś piwko ew.

Pozdrawiam.

40. Data: 2010-08-30 21:19:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Aug 2010 22:53:54 +0200, bartez napisał(a):

> He he ale ja nie palę :)))) Czasem jakieś piwko ew.
>
> Pozdrawiam.

No wiesz, palić to właśnie znów zaczęłam - pod fajerkami, hurra! To jedyne
moje palenie w życiu. Nadal zapraszam na wyprawę - o ile pogoda dopisze.
Ostatecznie sobota lub niedziela, bo ma się przejaśnić podobno. Teraz
robimy prawie codziennie tylko małe lokalne "wokólne" przejażdżki po lasach
i polach okolicznych, takie rowerowe backcountry - po 15-20 km.

Zdradzony czy myśli samobójcze to normalne ?
Re: Paradoks Achillesa i żółwia
ha
Kot Gdzieś W Czasie
Portret Polki?