dla winoroslarzy

1. Data: 2003-06-04 13:56:06

Temat: dla winoroslarzy
Od: "Jacek Duma" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Popatrz Janusz - ten tajny adres ktory podales mejlem na priv-a - jest mniej
tajny :-)

http://www.winorosl.strefa.pl/

Jacek Duma

2. Data: 2003-06-04 16:08:31

Temat: Odp: dla winoroslarzy
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek Duma <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bbktpl$cu0$...@n...onet.pl...
> Popatrz Janusz - ten tajny adres ktory podales mejlem na priv-a - jest
mniej
> tajny :-)
Stronę znam. A szkółki polecam wyłacznie na priv bo grupa to nie dzial
reklamy szkółek. :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2003-06-04 16:21:27

Temat: Re: dla winoroslarzy
Od: "Jacek Duma" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> [...]
> mniej
> Stronę znam. A szkółki polecam wyłacznie na priv bo grupa to nie dzial

Przesadzasz. Jak bysmy tutaj na grupie kupowali po 100 sadzonek per sezon -
i to jeszcze od leba. :-) Ale 1 sztuka czy dwie ? ;-) No nie przesadzaj.
(winorosli !)

pozdrawiam

Dumaj

PS
Kupilem sobie dzisiaj V71141 i juz mam 4 sadzonki :-)
Wczesniejsze to dwie aurory i jeden Muskat Odesskij.

poszukuje jeszcze:
Sibera
Bianca
Jutrzenka
Einset Seedless
Kristaly
V68021

Oczywiscie nie musza byc w tym sezonie. Zreszta nie chce zbankrutowac.

4. Data: 2003-06-04 20:25:55

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Duma" <j...@p...onet.pl> writes:

> poszukuje jeszcze:
> Sibera
> Bianca
> Jutrzenka
> Einset Seedless
> Kristaly
> V68021

Przypomnij się jesienią, być może to co się ukorzenia -- ukorzeni się
na dobre, wtedy będę miał co nie co do rozdania...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien nekrofil w Dreźnie,
Będzie dupczył szkielety, aż szczeźnie.

5. Data: 2003-06-05 06:27:30

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m1smqpr3n0.fsf@sapijaszko.net...

(...)
(...)
> Przypomnij się jesienią, być może to co się ukorzenia -- ukorzeni się
> na dobre, wtedy będę miał co nie co do rozdania...
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek

A czy o mnie jeszcze pamiętasz? :-)

Pozdrawiam Krycha

6. Data: 2003-06-05 07:31:19

Od: "Jactro" <j...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Kristaly
> V68021
>
> Oczywiscie nie musza byc w tym sezonie. Zreszta nie chce zbankrutowac.

Einset Seedles jest w Zawadzkiej kolekcji (w beznasiennych), czyżby nie było
sadzonek ?
--
Jacek Dacka "Jactro"
j...@b...com.pl

7. Data: 2003-06-05 08:56:50

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jactro" <j...@b...com.pl> napisał w wiadomości
(...)
> Einset Seedles jest w Zawadzkiej kolekcji (w beznasiennych), czyżby nie
było
> sadzonek ? (...)

W jakiej Zawadzkiej?
Jest taka miejscowość na Opolszczyźnie - Zawadzkie,
ale to chyba nie tam ?
Bo jak tam, to mam blisko i mogłabym podjechać.

Pozdrawiam Krycha

8. Data: 2003-06-05 12:34:57

Od: "Jacek Duma" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> wrote in message

> Przypomnij się jesienią, być może to co się ukorzenia -- ukorzeni się
> na dobre, wtedy będę miał co nie co do rozdania...

Chetnie :-) A pytanie , cz z tych sadzonek co juz mam w ziemi mozna bedzie
cos ukorzeniac rozsadac odlamywac ? Jak to sie robi ?

Dumaj

9. Data: 2003-06-05 12:35:55

Od: "Jacek Duma" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Einset Seedles jest w Zawadzkiej kolekcji (w beznasiennych), czyżby nie
było
> sadzonek ?

Jakies szczegoly ? Wydaje mi sie ze mowisz jakims tajnym jezykiem :-) Co to
ta Zawadzka Kolekcja ?

Dumaj

10. Data: 2003-06-05 16:34:33

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Duma" <j...@p...onet.pl> writes:

> A pytanie , cz z tych sadzonek co juz mam w ziemi mozna bedzie cos
> ukorzeniac rozsadac odlamywac ? Jak to sie robi ?

Późną jesienią/wczesną zimą zetniesz to co wyrośnie w tym roku,
zostawiając dwa pąki na łozie. To co zetniesz powinno być zdrewniałe
-- utniesz na odpowiednią długość (moim zdaniem odpowiednia długość to
długość czterech, pięciu międzywęźli) na dole pod oczkiem, na górze
tuż nad oczkiem, wyłamiesz dolne oczka pozostawiając jedno, dwa górne
i zadołujesz pionowo -- najwygodniej każdą ,,sadzonkę'' osobno -- tak,
aby górne oczko wystawało z ziemi. Następnie usypiesz dobry kopczyk
nad nimi i zapomnisz do wiosny. Wczesną wiosną (kwiecień) rozgarniesz
kopczyki tak, aby pąk był albo tuż pod ziemią (choć u mnie w niektóre
pąki właziły drutowce i je wyjadały), albo nad ziemią... Podlewanie,
odchwaszczanie, temperatura powinne spowodować, że takie sadzonki
zaczną się ukorzeniać i wypuszczać młode pędy z pozostawionych górnych
oczek...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--