zwalczanie tutkarza

1. Data: 2003-06-04 13:38:01

Temat: zwalczanie tutkarza
Od: "sq4nr" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
U rodzicow mojej dziewczyny na truskawkach pojawil sie najprawdopodobnie
tutkarz (? tak przynajmniej zidentyfikowali go ludzie w ODR). Nie potrafili
jednak udzielic zadnej porady jak go zwalczyc. Czy kto sie orientuje jak
mozna sie pozbyc tego milosnika paczkow?

Grzegorz G.

2. Data: 2003-06-04 14:45:44

Temat: Re: zwalczanie tutkarza
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bbkspo$3kv$1@atlantis.news.tpi.pl sq4nr
<s...@w...pl>napisał(a):

> [...]
> potrafili jednak udzielic zadnej porady jak go zwalczyc. Czy kto sie
> orientuje jak mozna sie pozbyc tego milosnika paczkow?

Hejka. Tutkarz truskawkowiec rzadko powoduje szkody o znaczeniu
gospodarczym. Może dlatego nie jest ujęty w programie ochrony truskawek.
Należy zastosować preparaty i zwalczać go tak, jak Kwieciaka malinowca.
Opryskać przed rozluźnieniem się kwiatostanów tylko wtedy, gdy występuje w
dużym nasileniu.
Pozdrawiam truskawkowo Ja...cki

zasady w ogrodzie ??
gdzie sprawozdanie?