dla winoroslarzy

11. Data: 2003-06-05 17:52:45

Temat: Re: dla winoroslarzy
Od: "Jacek Duma" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> wrote in message
news:m1of1cpjom.fsf@sapijaszko.net...

> Późną jesienią/wczesną zimą zetniesz to co wyrośnie w tym roku,

Ja sie jeszcze na jesien przypomne.

Musze doczytac troszku o tych winoroslach. Narazie nie miesci mi sie w
glowie zeby scinac to co ladnie w ciagu calego lata wyrosnie :-)

Albo lepiej zrobie zdjecia tych sadzonek i pogawedzimy sobie o nich :-) Taka
tele konferencja. Narazie nie wiele z tego zrozumialem ( raczej bym je
pocial niz ucial )

Dumaj

12. Data: 2003-06-06 06:42:44

Od: "Jactro" <j...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Duma" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> było
>
> Jakies szczegoly ? Wydaje mi sie ze mowisz jakims tajnym jezykiem :-) Co
> ta Zawadzka Kolekcja ?

Skróty myślowe-przepraszam.
Podałeś adres strony www.winorosl.strefa.pl/
Ta szkółka znajduje się w miejscowości Zawada.
W dziale "kolekcja" na samym dole jest spis odmian beznasiennych i jest tam
odmiana Einset Seedles której poszukujesz.
--
Jacek Dacka "Jactro"
j...@b...com.pl

13. Data: 2003-06-06 13:01:30

Od: "Jacek Duma" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tam
> odmiana Einset Seedles której poszukujesz.

Zgadza sie, ze ja na to nei wpadlem. :-) Ale po jedna sztuke to jakos mi
szkoda jechac, chyba ze warto pojechac dla samego pojechania i zobaczenia
Byles moze tam ?

Dumaj

14. Data: 2003-06-09 06:18:52

Od: "Jactro" <j...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Byles moze tam ?

Jeszcze nie, ale po wakacjach się wybiorę po kilka sadzonek.

--
Jacek Dacka "Jactro"
j...@b...com.pl

zwalczanie tutkarza