dla "wszystkich" dzieci

11. Data: 2000-06-15 07:13:31

Temat: Re: dla "wszystkich" dzieci
Od: "Robert Kowalski" <r...@l...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"PIT" <p...@p...onet.pl> wrote in message
news:OYS15.11616$DC.293825@news.tpnet.pl...

> Robert Kowalski napisał(a) w wiadomości:
> <8i7jp5$2tts$1@news.ipartners.pl>...

> chorych
> powinno

> Witam!
> Nie zgadzam się z Tobą Robercie. To czy kupiłam ŚU PPP czy też nie, nie ma
> nic wspólnego z bezduszną biurokracją w Kasach Chorych.

Zgadzam się.

> Mój post nie jest o prawach własności ale o prawach Dzieci, do leczenia, o
> ile to konieczne, bez pokonywania szeregu barier papierkowych. chyba
niezbyt
> uważnie przeczytałeś ten list.

Bardzo uważnie przeczytałem twój list.
Bezduszna biurokracja swoją drogą ale ty argumentujesz że skoro CZD był
zbudowany trudem i pieniądzem obywateli Polski to nie powinny dotyczyć
zasady rejestracji chorego poprzez kasę chorych.
Moja odpowiedź odnosi się do właśnie tego argumentu.

--
Pozdrówka

Robert Kowalski

12. Data: 2000-06-15 11:18:05

Od: "PIT" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert Kowalski napisał(a) w wiadomości:
<8i9vpm$19f5$1@news.ipartners.pl>...

>"PIT" <p...@p...onet.pl> wrote in message

>niezbyt
>
>Bardzo uważnie przeczytałem twój list.
>Bezduszna biurokracja swoj? drog? ale ty argumentujesz że skoro CZD był
>zbudowany trudem i pieni?dzem obywateli Polski to nie powinny dotyczyć
>zasady rejestracji chorego poprzez kasę chorych.
>Moja odpowiedĄ odnosi się do wła?nie tego argumentu.
>

>Dzień Dobry Robercie, być może nie tak jasno jak zamierzałam sformułowałam
mój argument, nie o pieniądze mi chodziło, ale o to że CZD, to miał być
Szpital-Pomnik - Symbol. I symboliczne były datki ludzi na ten cel. Kupując
cegiełkę, każdy myślał o Dzieciach, a nie o własności naszego Państwa.
Myślał o tym, że może to właśnie jego dziecko będzie potrzebowało
najlepszych w kraju fachowców i bez problemu dostanie się to CZD.
Tak jak się myśli o własnym lekarzu z przychodni, to nasz lekarz, nasza
przychodnia. pozdrawiam Cię i Grupę Ewa

13. Data: 2000-06-15 12:36:03

Od: "TRM" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik PIT <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:NX225.14102$D...@n...tpnet.pl...
> [...]
> najlepszych w kraju fachowców i bez problemu dostanie się to CZD.
> Tak jak się myśli o własnym lekarzu z przychodni, to nasz lekarz, nasza

A jesteś z Polski wschodniej??? Bo ja jestem ze Śląska. I kilka lat temu aby
moje dziecko mogło być operowane w CZD musiałem "dobrze się starać" aby
wogóle zostało przyjęte... Bo się nie należy.... A żaden inny osrodek w
Polsce nie umiał przeprowadzić tej operacji.
O "bezpłatnie" musiałem zapomnieć....
Tadek

14. Data: 2000-06-15 16:17:36

Od: "Robert Kowalski" <r...@l...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> najlepszych w kraju fachowców i bez problemu dostanie się to CZD.
> Tak jak się myśli o własnym lekarzu z przychodni, to nasz lekarz, nasza

Dzień Dobry Ewo,

Zgadzam się z tobą we wszystkich punktach (nawet tam gdzie piszesz że
niezbyt jasno się wyraziłaś ;-))))
Bez urazy ;-)))
Ja oczywiście nie próbuję bronić sytuacji jaką mamy w tej chwili ze służbą
zdrowia.
Ta sytuacja jest chora jak kasa chorych (czyt. chora kasa).
Wszyscy zapewne pamiętamy informacje w prasie o tym jak dzieci są traktowane
przez kasy chorych, jak to noworodki nie posiadające PESELu nie mogą być lec
zone. Odpowiedź bodajże rzecznika prasowego Mazowieckiej Kasy Chorych że nie
można prowadzić rzetelnej polityki pieniężnej "Kasy Chorych"
bez odpowiedniej dokumentacji spowodowała u mnie wystąpienie piany na
ustach. Dzieci umierają z powodu braku pozwolenia na leczenie, prawo Kasy
Chorych jest sprzeczne z przysięgą Hipokratesa i lekarze słusznie urągają że
jeśli ktoś wymaga od nich przestrzegania praw Kasy chorych to powinien
zwolnić ich z przysięgi Hipokratesa. W takiej sytuacji przedstawiciel kasy
chorych mówi o polityce pieniężnej!!!!
To mówi kobieta!!!!?!?!?! Ciekaw jestem czy tak samo mówiłaby kiedy to ona
urodziłaby dziecko wymagające natychmiastowej pomocy lekarskiej, kosztownej
operacji itp.
No ale dla niej są specjalne szpitale, najlepsi specjaliści, ona nie musi
leczyć się tam gdzie my.
Niestety wiele jest sytuacji gdzie władza decyduje o czymś z czego nie musi
korzystać i ich to nie dotyczy.
Jak to się mówi "Biednemu zawsze wiatr w oczy..."

--
Pozdrówka

Robert Kowalski

15. Data: 2000-06-18 16:54:27

Od: "PIT" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert Kowalski napisał(a) w wiadomości:
<8iavlq$1vbc$1@news.ipartners.pl>...

>"PIT" <p...@p...onet.pl> wrote in message

>leczenia,

>sformułowałam
>Kupuj?c
>
>Dzień Dobry Ewo,
>
>Zgadzam się z tob? we wszystkich punktach (nawet tam gdzie piszesz że
>niezbyt jasno się wyraziła? ;-))))
>Bez urazy ;-)))
>Ja oczywi?cie nie próbuję bronić sytuacji jak? mamy w tej chwili ze służb?
>zdrowia.
>Ta sytuacja jest chora jak kasa chorych (czyt. chora kasa).
>Wszyscy zapewne pamiętamy informacje w prasie o tym jak dzieci s?
traktowane
>przez kasy chorych, jak to noworodki nie posiadaj?ce PESELu nie mog? być
lec
>zone. OdpowiedĄ bodajże rzecznika prasowego Mazowieckiej Kasy Chorych że
nie
>można prowadzić rzetelnej polityki pieniężnej "Kasy Chorych"
>bez odpowiedniej dokumentacji spowodowała u mnie wyst?pienie piany na
>ustach. Dzieci umieraj? z powodu braku pozwolenia na leczenie, prawo Kasy
>Chorych jest sprzeczne z przysięg? Hipokratesa i lekarze słusznie ur?gaj?
że
> [...]
>zwolnić ich z przysięgi Hipokratesa. W takiej sytuacji przedstawiciel kasy
>chorych mówi o polityce pieniężnej!!!!
>To mówi kobieta!!!!?!?!?! Ciekaw jestem czy tak samo mówiłaby kiedy to ona
>urodziłaby dziecko wymagaj?ce natychmiastowej pomocy lekarskiej, kosztownej
>operacji itp.
>No ale dla niej s? specjalne szpitale, najlepsi specjali?ci, ona nie musi
>leczyć się tam gdzie my.
>Niestety wiele jest sytuacji gdzie władza decyduje o czym? z czego nie musi
>korzystać i ich to nie dotyczy.
>Jak to się mówi "Biednemu zawsze wiatr w oczy..."

witam Robercie!
w tym jednym zwrocie zawarte jest wszystko: "chora kasa" nic dodać nic ująć.
Niestety.
Pozdrawiam Ewa

16. Data: 2000-06-18 18:44:22

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

PIT napisał(a):

> [...]
> >

> witam Robercie!
> w tym jednym zwrocie zawarte jest wszystko: "chora kasa" nic dodać nic ująć.

Powinno być "Bardzo Chora Kasa"

Jacek Kruszniewski

17. Data: 2000-06-19 07:24:54

Od: "Robert Kowalski" <r...@l...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Kruszniewski" <j...@p...pl> wrote in message

> Powinno być "Bardzo Chora Kasa"

Pozostaje mieć tylko nadzieję że to Śmiertelnie Chora Kasa.
--
Pozdrówka

Robert Kowalski

18. Data: 2000-06-19 08:48:15

Od: "Jacek Kruszniewski (IT)" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert Kowalski wrote:

> [...]
> ująć.

> Pozostaje mieć tylko nadzieję że to Śmiertelnie Chora Kasa.

Nie - bo trupa nie da się wyleczyć :-)

Jacek Kruszniewski
j...@p...pl

19. Data: 2000-06-19 12:54:29

Od: "Robert Kowalski" <r...@l...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Kruszniewski (IT)" <m...@p...pl> wrote in message

> Nie - bo trupa nie da się wyleczyć :-)

To ty masz nadzieję na wyzdrowienie "Chorej Kasy"???
Ja myślę raczej o zastąpieniu. To da się z trupem zrobić.

--
Pozdrówka

Robert Kowalski

20. Data: 2000-06-19 13:12:44

Od: "Jacek Kruszniewski (IT)" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert Kowalski wrote:

> [...]
>
> To ty masz nadzieję na wyzdrowienie "Chorej Kasy"???
> Ja myślę raczej o zastąpieniu. To da się z trupem zrobić.

I tu masz chyba rację.
Ale słyszałem że chcą zablokować pryywatne Kasy Chorych, które miały
być od 2002 r.
Dlatego ten prawie trup będzie non stop na OIOM'ie, a to kosztuje

Jacek Kruszniewski

DO ALFREDA!!!!!!!!!!!!
poznajmy sie wazna
Motorolla a ON? (mysz)