dlaczego?

1. Data: 2000-01-28 00:50:26

Temat: dlaczego?
Od: "Marta" <m...@a...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego niektórzy mężczyźni potrzebują alkoholu aby poczuć się swobodnie?
Marta

1. Data: 2000-01-28 02:15:52

Temat: Re: dlaczego?
Od: Tomek Adamczyk <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Marta wrote:

> Dlaczego niektórzy mężczyźni potrzebują alkoholu aby poczuć się swobodnie?

chyba nie tylko mezczyzni... ja spotkalem takie kobiety. To chyba nie
zalezy od plci?

--
Hellou

Oficcial Member of WSZYSTKO CO FAJNE :)

swoboda jest fajna

1. Data: 2000-01-28 08:56:22

Od: a...@s...fcsd.gliwice.pl (Adam Jarosz) szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego niektórzy mężczyĽni potrzebuj? alkoholu aby poczuć się swobodnie?
> Marta
Dla tych samych powodow co niektore kobiety.
Jaad.

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-01-28 09:39:56

Od: Pawel Bojahr <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta napisał(a):

> Dlaczego niektórzy mężczyźni potrzebują alkoholu aby poczuć się swobodnie?
> Marta

Nie mezczyzni tylko ludzie. Alkohol dziala na centralny uklad nerwowy.
Dzialanie to jest chemiczne. Najprosciej rzecz ujmujac alkohol
wyhamowuje (paradokslanie: usypia) dzialanie mechanizmow kontroli. Kiedy
samokontrola odpuszcza to ludzie staja sie pobudzeni, "zadowoleni",
bezkrytyczni - widza siebie w lepszym swietle (np. staja sie dla siebie
bardziej atrakcyjni), moga stac sie tez agresywni, placzliwi itd. Z
czasem brakuje koordynacji (np. chwianie sie, pokracznosc), logicznego
myslenia, mowa ulega uposledzeniu, wzrok (np. kobiety staja sie o wiele
piekniejsze niz sa w rzeczywistosci [zartuje oczywiscie, to pod
bezkrytycznosc nalezy podciagnac]), orientacji w terenie i prowadzi do
uspienia czasowego lub wiecznego.
Jezeli owi mezczyzni, o ktorych piszesz do poczucia sie swobodnie
uzywaja najczesciej alkoholu i nie korzystaja z innych drog relaksu
chadzajac na skorty przy pomocy alkoholu, to mozna domniemywac iz pija w
sposob ryzykowny.

Pawel

1. Data: 2000-01-28 10:12:35

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Marta" <m...@a...put.poznan.pl> writes:

> Dlaczego niektórzy mężczyźni potrzebują alkoholu aby poczuć się swobodnie?

A dlaczego niektore kobiety potrzebuja alkoholu
aby poczuc sie swobodnie...?

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-01-28 17:29:49

Od: r...@d...uni.wroc.pl (Ronan) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 28 Jan 2000 01:50:26 +0100, "Marta" <m...@a...put.poznan.pl>
wrote:

>Dlaczego niektórzy mężczyźni potrzebują alkoholu aby poczuć się swobodnie?

Nie dość, że mężczyźni, to jeszcze i kobiety, słonie, bonobo, goryle, osy i
inne takie :-) Serio. Upijanie się (np. rytualne, godowe - w każdym razie
celowe) jest dość powszechne w królestwie zwierząt.

A dlaczego potrzebują? Sam sobie odpowiedziałaś - żeby czuć się swobodniej.
Alkohol osłabia procesy korowe, zwłaszcza te kontrolowane przez płaty
czołowe, co w efekcie prowadzi do działania rozluźnionego moralnie,
sterowanego w dużej mierzez przez układ limbiczny, a więc zachowania
wspólnego wszystkim wyższym ssakom.
Wbrew demonizowaniu alkoholu przez media róznego typu, bez wątpienia odegrał
on zbawienną rolę w wielu żywotach. Możliwe, iż spory procent z nas -
czytających tę grupę, istnieje li tylko dlatego, iż na jakiejś imprezie
któryś z naszych rodziców strzelił sobie dla kurażu.
---
Pozdrawiam

Michał Kulczycki AKA Ronan

1. Data: 2000-01-28 21:48:20

Od: "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta wrote in message <86qosr$1o1$1@main.amu.edu.pl>...

>Dlaczego niektórzy mężczyźni potrzebują alkoholu aby poczuć się swobodnie?

To akurat jestem w stanie zrozumiec bardzo dobrze. Ale odnosi sie nie tylko
do mezczyzn.
Jeden czlowiek jest swobodny na co dzien. Inny nie. No i dlatego ten drugi
potrzebuje chemicznego rozluzniacza. Nie jest w stanie w zyciu sie tak
wyluzowac, jak po alkoholu mimo iz pobowalby przez miesiac dzien w dzien.
Czasami tak jest. Choc IMHO to jest tylko kwestia podejscia do zycia i
harmonii z tym co czujesz i z tym co widzisz na zewnatrz...

pozdroofka

Pajonk

1. Data: 2000-02-05 22:51:53

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

<m...@a...put.poznan.pl> wrote:

>Dlaczego niektórzy mężczyźni potrzebują alkoholu aby poczuć się swobodnie?
>Marta

Dlaczego niektore kobiety przejmuja sie takimi mezczyznami...?

--
Paweł Radecki p...@s...com.pl -dane
UIN 25481040 r...@p...onet.pl -prywatne

1. Data: 2000-02-06 19:32:42

Od: "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paul Radetzky" <r...@p...onet.pl> wrote in message

> Dlaczego niektore kobiety przejmuja sie takimi mezczyznami...?

A ladnie to tak odpowiadac pytaniem na pytanie? :-)

Tacy faceci sa pewni i jak nie przesadza z alkoholem, rowniez wpadaja w oko
bo mozna ich latwo zauwazyc, zachowuja sie swobodnie szarmancko. A to chyba
na razie "ideal" duszy towarzystwa, ktora kazdy po trochu chcialby byc. To
taki syndrom amerykanskiego nastolatka, gdzie bycie popularnym w szkole
znaczy dla niego o wiele wiecej niz u nas.

Pajonk

1. Data: 2000-02-07 18:37:58

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 06 Feb 2000 19:32:42 GMT, "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl>
wrote:

> [...]
>taki syndrom amerykanskiego nastolatka, gdzie bycie popularnym w szkole
>znaczy dla niego o wiele wiecej niz u nas.

Wszystko jest dla ludzi, alkohol takze. Ale jak ktos opiera na
alkoholu swoje "relationshipy" to jest po prostu zalosny i okrutny bo
predzej czy pozniej zrani druga osobe tak czy inaczej.

--
Paweł Radecki p...@s...com.pl -dane
UIN 25481040 r...@p...onet.pl -prywatne
p...@p...com -strona
Forum komputerowych RPG http://comrpg.cjb.net
Czaderstwo http://www.gole.soccer.com.pl/gole/event.htm

Okres dojrzewania, a wykorzystanie sytuacji
Znow milosc ? Ja nie chce !
Cos jak sila wyzsza...
Re: Deja vu
Re: Deja vu