dlaczego

1. Data: 2003-10-22 07:26:00

Temat: dlaczego
Od: "Anna Śliwicka" <a...@w...opole.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 10 lat pracy za sobą i jestem wykończona praca w szkole
potrzebuje porady jakiegos psychologa lub psychiatry, nawert na grupach
dyskusyjnych nic nie rozumiem co wy piszecie. Chyba pójdę się leczyć
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

2. Data: 2003-10-22 17:28:03

Temat: Re: dlaczego
Od: "qmila" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja nie rozumiem czego nie rozumiesz :)
Bo jeżeli tych śmiechaśnych skrótów to służę pomocą :):

AFAIK o ile mi wiadomo
AFAIR o ile pamiętam
BRB zaraz wracam
BTW przy okazji
CU do zobaczenia
C'YA j/w
CU8ER koniec i kropka
FYI do twojej wiadomości
GOK bo jeden raczy wiedzieć
HHOK haha żartowałem
IMO moim zdaniem
IMHO moim skromnym zdaniem
LAME osobnik godny pożałowania
OTOH z drugiej strony
ROFTL śmiech
THX dzięki
TIA dziękuje z góry
TTYL porozmawiamy później
TYUM dziękuje bardzo

--
Carpie diem- chwytaj karpia!!

3. Data: 2003-10-22 19:16:26

Od: "Roman O." <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Śliwicka" <a...@w...opole.pl> napisał w wiadomości
> Mam 10 lat pracy za sobą i jestem wykończona praca w szkole
> potrzebuje porady jakiegos psychologa lub psychiatry, nawert na grupach
> dyskusyjnych nic nie rozumiem co wy piszecie. Chyba pójdę się leczyć
<..>
Witam!
Stacja, wsiadasz.
Wchodzisz do przedziału, kilka osób gra w karty...
Rozumiesz, co oni do siebie mówią?

Roman

4. Data: 2003-10-23 16:04:23

Od: Jonasz <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

qmila wrote:
> A ja nie rozumiem czego nie rozumiesz :)
> Bo jeżeli tych śmiechaśnych skrótów to służę pomocą :):

Nigdy nie myslałem, że będę się popisywał moja mikrą
angielszczyzną. Wiedz jednak, że nie są to magiczne
zakręcia, tylko zwykłe skróty:

> [...]

> CU8ER koniec i kropka = see you L"eight"er (ta ósemka to "eight")

> FYI do twojej wiadomości = For Your Information

> GOK bo jeden raczy wiedzieć = God Only Knows

> HHOK haha żartowałem = Only Kidding

> IMO moim zdaniem = In My Opinion

> IMHO moim skromnym zdaniem = In My Humble Opinion

> LAME osobnik godny pożałowania (?) lamer?

> OTOH z drugiej strony = On The Other Hand

> ROFTL śmiech = Rolling On The Floor Laughing

> THX dzięki = Thanks

> TIA dziękuje z góry = Thanks In Advice

> TTYL porozmawiamy później = Talk To You Later

> TYUM dziękuje bardzo = Thank You Very Much

Wiele takich znajdziesz na
http://www.netlingo.com/inframes.cfm
warto pooglądać.

> Carpie diem- chwytaj karpia!!
:-))

J.

5. Data: 2003-10-24 17:28:01

Od: "qmila" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem :) Ale takie są używane i nie wszyscy to wiedzą ;)
chciałam pomóc

qmila

P.S. Algielskiego uczę się do X lat

6. Data: 2003-10-25 20:30:49

Od: Jonasz <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

qmila wrote:
>Wiem :) Ale takie są używane i nie wszyscy
> to wiedzą ;) chciałam pomóc
To miło z Twojej strony :-)

qmila
P.S. Algielskiego uczę się do X lat

Od dziesięciu?
Wydaje mi się, że liczebników nie należy pisać
rzymskimi cyframi, chyba że porządkowe.

Gdybyś jeszcze uczyła się "spellingu",
to wiedziałabyś, że Twój "nick" brzmi równie
niesmacznie, jak tesh, jush i inne potworki
wymyślane przez świeżych cyberpunków.

Wybacz szczerość, bez urazy :-)
J.

IKNT Internetowa Księgarnia Naukowo-Techniczna
staż podczas studiow- pedagogika?!?!
WARSZAWA I MAZOWSZE W INTERNECIE - konferencja
Petersen
ANGIELSKI-Kraków