dlaczego ludzie ogladaja horrory

11. Data: 2020-07-18 22:58:58

Temat: Re: dlaczego ludzie ogladaja horrory
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/07/2020 o 21:15, z...@g...com pisze:
> Są dwa uproszczenia. Albo że ludzie są dobrzy albo że ludzie są źli. Najpierw byłem
wychowywany w przekonaniu że ludzie są źli. Potem zacząłem jeździć po świecie i
zmieniłem przekonanie gdy poznałem ludzi którymi mnie straszono. Mój wniosek jest
taki, że straszenie jest ludziom potrzebne. Straszenie można wykorzystać w różny
sposób. Najczęściej do zdobycia władzy. Wskazujemy wroga, tych "złych" i przekonujemy
że trzeba z nimi walczyć. Co doskonale obecnie wykorzystuje PiS. Z braku wroga
zewnętrznego znajduje wrogów wśród nas. I mamy nowe horrory pisane na użytek walki o
władzę. Mordujący lekarze, instruktorzy onanizmu, dobijanie tych co przeżyli
katastrofę, przedsiębiorcy niegodni działać w takim państwie. Komuniści przerabiali
dokładnie te same scenariusze z kułakami i lekarzami trucicielami. Czyli pewne
rozwiązania wystąpią zawsze gdy zanika kontrola rozumu i żądza władzy dochodzi do
głosu.

glupio mi odpowiadac, dla pieniadza i wladzy ludzie zrobia wszystko,
ludzie sie zdradzali i beda zdradzac, wbrew pozorom nie pierwsze bylo
kurewstwo tylko donosicielstwo, czyli dawanie dupy w inny sposob, ludzie
klamia, kazdy klamie, definicja jest prosta, swiadomie mowimy nieprawde,
i klamiemy, tak wiec ludzie sa zli, bardzo, wykorzystaja kazda twoja
slabosc, tylko, ze swiat jest piekny, i coz mozna na to poradzic

--
gazebo

12. Data: 2020-07-18 23:40:33

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Z moich badań wynika, że jednym z najstarszych zawodów świata jest szwaczka, ale to
tak na marginesie :)

13. Data: 2020-07-19 00:19:57

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/07/2020 o 22:40, z...@g...com pisze:
> Z moich badań wynika, że jednym z najstarszych zawodów świata jest szwaczka, ale to
tak na marginesie :)

cos w tym jest, np. maglowanie :) serio jednak to bylo dolatorstwo, taka
smieszna czlecza cecha

--
gazebo

14. Data: 2020-07-19 02:25:10

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-18 22:58, gazebo wrote:
> [...]
> i klamiemy, tak wiec ludzie sa zli, bardzo, wykorzystaja kazda twoja
> slabosc, tylko, ze swiat jest piekny, i coz mozna na to poradzic

//zapomniales dopisac: 'niektorzy ludzie'...!

BTW: Taka jest rola wszelkiego rodzaju filozofii, zawartych w religiach,
ktore to filozofie powodujom, ze niektorzy ludzie zachowujom siem na co
dzien bardziej moralnie, niz nakazuje im to prawo stanowione...

15. Data: 2020-07-19 09:35:02

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.07.2020 o 09:41, z...@g...com pisze:
> Według mnie informacje o zagrożeniu przykuwają nasza uwagę. Wynika to z ewolucji bo
znajomość zagrożeń chroni nam życie. Dziennikarze doskonale wykorzystują ten
mechanizm. Cały czas mówią o wypadkach i tym co nam grozi nakręcając nastroje
społeczne. Było już kilka akcji gdy całe społeczeństwa fakt się wkręcić w wymyślone
nieszczęścia. Pierwszy wykorzystał to Wells robiąc audycję radiową z inwazji obcych,
ale katastrofa smoleńska czy obecna grupa covid 19 to też wspaniałe kampanie
dziennikarskie dzięki którym ludzie z mediów czują że mają władzę nad motłochem.

Bo ja wiem... Mamy groźną epidemię a choćby w USA coraz więcej
demonstracji przeciwko podejmowanym środkom bezpieczeństwa.  Z tymi
medialnymi zagrożeniami to oczywiście masz rację - straszy się
"cywilizowany świat" zagrożeniami płynącymi z strony islamistów a
rzeczywistość wygląda tak że to tylko pokłosie polityki prowadzonej
przez ten "cywilizowany świat".  jednym słowem - powinniśmy bać się
polityki naszych władców i ich decyzji a nie hodowców wielbłądów.

16. Data: 2020-07-19 09:59:49

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Poczekajmy na rzetelną analizę obecnej epidemii. Moim skromnym zdaniem podjęte środku
zapobiegawcze są nieskuteczne w dłuższym okresie czasu i są nieproporcjonalnie
wielkie w stosunku do zagrożenia. Koszty tych ograniczeń mogą być większe niż koszty
związane z chorobą, ale tak jak napisałem będzie to wymagało gorszej analizy. W
każdym razie to nie pierwszy raz gdy dziennikarze wraz z urzędnikami wprowadzają nas
w stan zbiorowej paniki.

17. Data: 2020-07-19 10:05:57

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.07.2020 o 02:25, Ilona pisze:

> BTW: Taka jest rola wszelkiego rodzaju filozofii, zawartych w religiach,

Filozofie w religiach w większości są przeciwieństwem moralności.
Dzielenie ludzi na gorszych i lepszych (wierzących w "prawdziwego" boga
i całą resztę) nie jest moralne. To fundamentalne zaprzeczenie
moralności jest podstawą religii, dlatego religie są powodem tylu
nieszczęść.
Możesz się tego dowiedzieć ucząc się historii i obserwując, co kościół
wyprawia również obecnie.

> ktore to filozofie powodujom, ze niektorzy ludzie zachowujom siem na co
> dzien bardziej moralnie, niz nakazuje im to prawo stanowione...

Co u większości niewierzących jest normą, którą nie wypada się chwalić,
a wśród religiantów większość zachowuje się wręcz przeciwnie, co nie
przeszkadza im gadać o "moralności" bez przerwy. (Religiancka moralność
cudzysłowie, bo nie ma nic moralnego w odbieraniu człowieczeństwa innym
ludziom, np. homoseksualistom - religianci jak zwykle wypaczają i
przekręcają znaczenie i sens słów).

https://www.youtube.com/watch?v=7MV6Rh3yEJA
Wg religiantów "niemoralne" może być wszystko:
żel do włosów, czarny kolor, lakier do paznokci, cyfra 6...

...ale nie mają problemów z przeniesieniem pedofila do innej parafii, z
mężami pijakami napierdalającymi swoje żony i dzieci, unieważnianiem
małżeństw, wielokrotnymi rozwodami i dziećmi z różnymi partnerami, co
nie przeszkadza im pierdolić głupot na temat "prawdziwej rodziny".
Niemoralne nie jest to, że ktoś ma dzieci z różnymi partnerami, lecz to,
że religianci co innego robią i co innego mówią i dla "swoich" mają
podwójne standardy. Dopóki przyłażą do kościoła i wrzucają na tacę nie
ma takiej rzeczy, która nie uszłaby wyznawcom na sucho.

Możesz też pooglądać tvpis, jak non stop nakręcają ludzi na innych
ludzi. Albo tzw. media rydzyka. To coś nawet przez sekundę nie stało
obok moralności.

Albo np. taki profil na fejsie (to tylko przykład, jeden z wielu na
religianckie pojmowanie "moralności")
"Wydawnictwo Ojców Franciszkanów Niepokalanów"... to co oni wyprawiali
na tym profilu, to przechodzi ludzkie pojęcie.
https://koduj24.pl/zakonnicy-franciszkanie-kpia-z-of
iar-pedofili/
https://dorzeczy.pl/kraj/121975/jadam-miesko-pijam-m
leko-jestem-katolikiem-zadziwiajacy-wpis-katolickieg
o-wydawnictwa.html
https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,250
46190,zdjecie-dziewczynki-z-kalasznikowem-na-profilu
-wydawnictwa-franciszkanow.html

Nawet ich przełożeni w końcu (w końcu!) zostali zmuszeni do reakcji i
przykręcili im śrubę (z umiarkowanym skutkiem..., bo skutecznie
pacyfikować potrafią tylko tych nielicznych, którzy zachowali resztki
przyzwoitości, żeby te resztki wybić im z głowy).

Religijne oszołomstwo nie zna umiaru, ani granic.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

18. Data: 2020-07-19 10:18:18

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.07.2020 o 09:59, z...@g...com pisze:
> Moim skromnym zdaniem podjęte środku zapobiegawcze są nieskuteczne w dłuższym
okresie czasu

Bo miały być skuteczne w krótkim. Politykom (decydentom) pod dupami się
zapaliło, że służba zdrowia nie wydoli, bo doskonale zdają sobie sprawę
jak żałosne środki na służbę zdrowia idą (np.2 mld poszło bokiem na
propagandę do tvpis), więc wpadli w panikę...

>i są nieproporcjonalnie wielkie w stosunku do zagrożenia.

... bo wpadli w panikę i przestali racjonalnie myśleć. Liczyły się
decyzje "na wszelki wypadek", dupochrony, że niby zrobili wszystko co
się dało.

Pozdrawiam
Piotr

19. Data: 2020-07-19 10:28:02

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Dla mnie interesujące jest to jak łatwo społeczeństwa dały sobie narzucić
ograniczenia nieadekwatne do sytuacji. Urzędnicy nadużyli władzy i nie spotkało się
to ze sprzeciwem. Na szczęście teraz gdy zaczyna to docierać do społeczeństw jest
szansa na rozliczenie.

20. Data: 2020-07-19 13:01:54

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 17.07.20 um 23:41 schrieb z...@g...com:
> Trzeba by pogrzebać w chemii mózgu. Tam wszystko znajdziesz :) Tunel strachu w
wesołym miasteczku, ostrą jazdę samochodem. sporty ekstremalne, wizyta u teściów...

Wielu potrzebuje adrealine kick - bungee jumping, wspinaczki po via
ferrata, przejscie suspension bridges, jazda wagonikami nad
przepascia... Oprocz pierwszego to zaliczylem te rzeczy w Alpach, na
Kostaryce, w Vancouver, Ekwadorze. Sa rozwiazania bardziej ekstremalne
lub drastyczne. Wspinaczki bez zabezpieczen, ogladanie wypadkow,
egzekucji, piratowanie (race), moze i ryzykowne gry?
W okolicy rokrocznie odbywaja sie wielkie festyny i ciagle wymyslaja
coraz to nowsze "zabawy", zeby ludzi sprzyciagnac i przestraszyc.
Ostatnio byla taka wieza wysoka na kilkadziesiat metrow. Kilkanascie
osob siadalo obok siebie, przypinalo sie i maszyna wiozla ich do gory.
Najpierw parenascie metrow i powolny zjazd, pozniej wyzej i zjazd, az
wreszcie na full i szybki zjazd (pare metrow przed koncem bylo hamowanie
i lekki zjazd). Dziewczyny krzyczaly, chlopaki milczeli, smieli sie lub
robili w gacie. Ogolnie wszyscy mieli co chcieli. Pozniej szli na piwo.
Lockdown pokrzyzowal plany adrealine junkies, ale za rok pewnie cos
znowu bedzie?

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

Anonimowy obywatel zrobił psikusa
siny niebieski padl
siny
Gadaja w jezykach i pija zubrowke