siny niebieski

1. Data: 2020-07-14 22:30:15

Temat: siny niebieski
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

charczesz, trzaskasz wiatrami, jedna z najspokojniejszych osob na grupie
uznala, ze za duzo pierdzisz, dlugo to juz nie potrwa, szykuj sie, a
wlasnie, przelykasz jeszcze czy leci po koszuli?
--
gazebo

2. Data: 2020-07-14 22:47:10

Temat: Re: siny niebieski
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 14.07.20 um 22:30 schrieb gazebo:
> charczesz, trzaskasz wiatrami, jedna z najspokojniejszych osob na grupie
> uznala, ze za duzo pierdzisz, dlugo to juz nie potrwa, szykuj sie, a
> wlasnie, przelykasz jeszcze czy leci po koszuli?

Tak bywa jak srodek trafi w niewlasciwy otwor. A pisalem przeciez kiedys
o lewatywie dla mózgu. DLA MÓZGU!

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

3. Data: 2020-07-14 22:58:51

Temat: sinoniebieski
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

A pisalem przeciez kiedys
o lewatywie dla mózgu. DLA MÓZGU!
---
WOW! Rozumiem sam probowales sKOro zalecasz. ;P
Przestalo mnie zatem dziwic to co PISzesz ;)
Bog Ciem KOcha i z takimi doswiadczeniami! :)))

4. Data: 2020-07-14 23:23:30

Temat: niebieski jest siny
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14/07/2020 o 21:58, m...@g...com pisze:

> ---
> WOW! Rozumiem sam probowales sKOro zalecasz. ;P
> Przestalo mnie zatem dziwic to co PISzesz ;)
> Bog Ciem KOcha i z takimi doswiadczeniami! :)))

nie masz mozgu, zapomnij, tobie to nie pomoze, aleeeee, jest takie piwo
Brain, zakosztuj, moze sobie cos odbudujesz
--
gazebo

5. Data: 2020-07-14 23:34:08

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

nie masz mozgu, zapomnij, tobie to nie pomoze, aleeeee, jest takie piwo
Brain, zakosztuj, moze sobie cos odbudujesz
---
nastempny co zaleca innym to co sam stosuje na porzyrost [bez]mozgu ;P
stosuj stosuj moze zbabiejesz do reszty, fitoestrogeny chmielu lagodzom
POnoc agresjem, niemcom POnoc POmoglo, teraz testujom na POlaczkach ;)

6. Data: 2020-07-15 00:06:40

Temat: Re: niebieski jest siny
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14/07/2020 o 22:34, m...@g...com pisze:

> [...]
> stosuj stosuj moze zbabiejesz do reszty, fitoestrogeny chmielu lagodzom
> POnoc agresjem, niemcom POnoc POmoglo, teraz testujom na POlaczkach ;)

jestes skonczony

--
gazebo

7. Data: 2020-07-15 04:25:59

Temat: Re: niebieski jest gazeba niet ;P
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stosuj stosuj moze zbabiejesz do reszty, fitoestrogeny chmielu lagodzom
> POnoc agresjem, niemcom POnoc POmoglo, teraz testujom na POlaczkach ;)

jestes nudny ;P
Ale Bog nudziarzy tez KOcha ;)

8. Data: 2020-07-15 06:31:15

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/07/2020 o 03:25, m...@g...com pisze:

> ---
> jestes nudny ;P
> Ale Bog nudziarzy tez KOcha ;)

jestes skonczony i nic ci juz nie pomoze
--
gazebo

9. Data: 2020-07-15 22:59:51

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

jestes skonczony i nic ci juz nie pomoze
---
POwtarzaj az uwierzysz ze dziala ;P
Bog Ciem KOcha goebbelsiku ;)

10. Data: 2020-07-16 06:23:27

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/07/2020 o 21:59, m...@g...com pisze:

> POwtarzaj az uwierzysz ze dziala ;P
> Bog Ciem KOcha goebbelsiku ;)

to jednak ktos za ciebie pisal, nie umiesz ani czytac ani pisac

--
gazebo

Pewnie ma facet racje
Wlasnie zaczela siem Noc Cudow ;P