Re: dlaczego małe dziewczynki

Data: 2010-02-22 18:28:28
Temat: Re: dlaczego małe dziewczynki
Od: medea <e...@p...fm>

Chiron pisze:

> to także manipulacja. Nie zainteresowało mnie, kto i dlaczego i komu
> wytyka błędy językowe. Nie stanowi to przedmiotu naszego sporu. Próbując
> zepchnąć dyskusję w tę stronę- znów manipulujesz. Ponawiam pytanie: czy
> masz tego świadomość?

A czego dotyczyło Twoje pytanie, Chironie? Powiedz jaśniej, bo ja też
nie zrozumiałam w takim razie.

Jeśli o mnie chodzi, to zazwyczaj staram się nie zwracać uwagi innym na
błędy, mimo że niestety widzę ich sporo (zboczenie zawodowe), bo błędy
zdarzają się każdemu bez wyjątku, ale nie każdy potrafi przyjąć sensowną
krytykę. A XL zwracam uwagę zwykle wtedy, kiedy się do kogoś pod tym
względem przyczepi, zwłaszcza jeśli robi to niesłusznie.

Ewa