dlaczego mam taki apetyt?

1. Data: 2002-04-15 21:49:55

Temat: dlaczego mam taki apetyt?
Od: "<Andro>" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

ostatnio cos sie ze mna niedobrego dzieje...mam dopiero 21 lat, kilka
miesiecy temu moglem nie jest caly dzien nic (albo nawet 2 dni) i tylko
poopijac czasami i nie bylem wogole glodny..tzn jak cos jadlem to musialem w
siebie to wmuszac...
a teraz jest odwrotnie. caly czas moglbym jesc.. za dobrze to nie wyglada bo
mam za malo ruchu wiec wiadomo jak to sie moze skonczyc :( jem i sie nie
ruszam - nie za ciekawie. czy ktos mi moze powiedziec dlaczego ostatnio mam
taka potrzebe jedzenia?

2. Data: 2002-04-16 07:29:11

Temat: Re: dlaczego mam taki apetyt?
Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "<Andro>" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mam za malo ruchu wiec wiadomo jak to sie moze skonczyc :( jem i sie nie
> ruszam - nie za ciekawie. czy ktos mi moze powiedziec dlaczego ostatnio

Może jesteś.......... w ciąży???

Piotr:-)))

3. Data: 2002-04-16 10:19:35

Od: "Anastazja" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> siebie to wmuszac...
> a teraz jest odwrotnie. caly czas moglbym jesc..

Twój organizm prawdopodobnie nadrabia straty spowodowane wyżej
opisanym przez Ciebie niejedzeniem.

Anastazja

4. Data: 2002-04-16 12:17:14

Od: "<Andro>" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Twój organizm prawdopodobnie nadrabia straty spowodowane wyżej
> opisanym przez Ciebie niejedzeniem.

:( oj to niedobrze bo jesli tak jest to kiepsko ze mna bedzie.

5. Data: 2002-04-16 16:15:15

Od: <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>czy ktos mi moze powiedziec dlaczego ostatnio mam
> taka potrzebe jedzenia?

Czy nie zacząłeś aby prowadzić intensywnego życia seksualnego? Te sprawy
wzmagają apetyt. Niektórzy rębajły bezpośrednio "po" muszą natychmiast coś
zjeść. Stąd czasami poprzez blok mieszkalny około północy słychać głosy:
....wstańże stara i zagrzej zupy.....

porównanie
Pomoc w odchudzaniu
jak to jest ...