dlaczego powracamy do korzeni?

1. Data: 2004-03-07 21:26:34

Temat: dlaczego powracamy do korzeni?
Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

a tak mnie naszlo....
dlaczego wszyscu na hurra chca sie odzywiac jak barbarzyncy, ludzie
pierwotni i dinozaury???
ze to niby najlepsza dieta dla czlowieka?? a niby dlaczego??? teraz w XXI
wieku najlepsza dieta jest dieta dzikusa z maczeta co to czasem 30 lat
dozyl???
nie rozumiem......

pozdrawiam
aducha

2. Data: 2004-03-08 11:15:02

Temat: Re: dlaczego powracamy do korzeni?
Od: "kret" <k...@k...kret> szukaj wiadomości tego autora

Ponieważ nauka nie odpowiada jednoznacznie na różne pytania dot. odżywiania,
panują różne (często sprzeczne ze sobą) zabobony i legendy...

--
pozdrawiam,
kret

3. Data: 2004-03-08 11:22:23

Od: b...@w...serwery.pl (Basiou) szukaj wiadomości tego autora

ke> dlaczego wszyscu na hurra chca sie odzywiac jak barbarzyncy, ludzie
ke> pierwotni i dinozaury???

Aducha, o przepraszam, nie poluje na jedzenie, nie spozywam tez
zepsutego miesa ;-D

ke> ze to niby najlepsza dieta dla czlowieka?? a niby dlaczego??? teraz w XXI
ke> wieku najlepsza dieta jest dieta dzikusa z maczeta co to czasem 30 lat
ke> dozyl???
ke> nie rozumiem......

Moze nie jak barbarzyncy, ale jak ludzie, ktorzy nie znali
drobnomielonej maki oraz cukru z burakow i trzciny cukrowej ;-]

Basiou, ktora juz tak szczerze woli pelnoziarnisty chlebek niz
francuskie dmuchane, gabkowate pieczywko

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

4. Data: 2004-03-08 12:41:50

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basiou" <b...@w...serwery.pl> wrote in message
wery.pl...

> ke> dlaczego wszyscu na hurra chca sie odzywiac jak barbarzyncy, ludzie
> ke> pierwotni i dinozaury???
>
> Aducha, o przepraszam, nie poluje na jedzenie, nie spozywam tez
> zepsutego miesa ;-D
no wlasnie to dlaczego takie emocje wzbudza paleodiet np??? dlaczego probuje
sie tu udowodnic ze to najbardziej naturalna dla czlowieka dieta???

> [...]
>
> Basiou, ktora juz tak szczerze woli pelnoziarnisty chlebek niz
> francuskie dmuchane, gabkowate pieczywko

szczerze ci powiem ze ja tez wole, ale czlowiek pierwotny przeciez glownie
padline jadl....

aducha co to nadal nie rozumie skad ten owczy ped w strone paleolitow

5. Data: 2004-03-08 12:51:37

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no wlasnie to dlaczego takie emocje wzbudza paleodiet np??? dlaczego
probuje
> sie tu udowodnic ze to najbardziej naturalna dla czlowieka dieta???

bo okres kiedy ci ludzie w ten sposob sie odzywiali i przetrwali, trwal
duzo dluzej niz wszystkie tzw . cywilizacje do kupy wziete. A mozgi mieli
wieksze od czlowieka "wspolczesnego"

Jurek

6. Data: 2004-03-08 13:18:31

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

"jurek" <g...@o...pl> wrote in message news:c2hq8e$eh0$1@inews.gazeta.pl...

> probuje
>

> bo okres kiedy ci ludzie w ten sposob sie odzywiali i przetrwali, trwal
> duzo dluzej niz wszystkie tzw . cywilizacje do kupy wziete. A mozgi mieli
> wieksze od czlowieka "wspolczesnego"

no a cos tym mozgiem ciekawego wykombinowali?? bo po co mi duzy mozg jak
jest bezuzyteczny?? i tak nawet 30% mozgu prawdopodobnie teraz nie
wykorzystujemy to po co nam wieksza bezuzyteczna powierzchnia??

pozdrawiam
aducha

7. Data: 2004-03-08 15:17:20

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> napisał w
wiadomości news:c2hrs3$1qnp$1@mamut.aster.pl...

> no a cos tym mozgiem ciekawego wykombinowali?? bo po co mi duzy mozg jak
> jest bezuzyteczny?? i tak nawet 30% mozgu prawdopodobnie teraz nie
> wykorzystujemy to po co nam wieksza bezuzyteczna powierzchnia??

Większe możliwości mozna było mieć ;)) bo np 10% mózgu większego ,
wykożystane to lepiej mogło być niż 20% mózdżku małego ;)

Slawek

8. Data: 2004-03-08 15:36:38

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

"slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> wrote in message

> [...]
> >

> Większe możliwości mozna było mieć ;)) bo np 10% mózgu większego ,
> wykożystane to lepiej mogło być niż 20% mózdżku małego ;)

eee no nie, uwazasz ze funkcjonalnosc rozklada sie proporcjonalnie na
wieksza powierzchnie???
to zbytnie uproszczenie....

pozdrawiam
aducha

9. Data: 2004-03-08 15:51:24

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no a cos tym mozgiem ciekawego wykombinowali?? bo po co mi duzy mozg jak
> jest bezuzyteczny?? i tak nawet 30% mozgu prawdopodobnie teraz nie
> wykorzystujemy to po co nam wieksza bezuzyteczna powierzchnia??

a nie uwazasz ze 10% od "malo" i 10% od "duzo" to jednak jest roznica, taka
sama jak malo i duzo ;)

Jurek

10. Data: 2004-03-08 16:14:11

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> napisał w
wiadomości news:c2i3vm$21q4$1@mamut.aster.pl...

> "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> wrote in message

> eee no nie, uwazasz ze funkcjonalnosc rozklada sie proporcjonalnie na
> wieksza powierzchnie???
> to zbytnie uproszczenie....

a co ??? trzeba to komplikowac będzie bardziej wiarygodne ??? ;)))
tak sobie już nawe pomyślałem ze to byłby fajny temat na prace doktorską
;))

Slawek

waga cudo i Monti...
yo-jo