dlaczego świat jest taki okrutny ?

1. Data: 2005-08-11 13:22:12

Temat: dlaczego świat jest taki okrutny ?
Od: "megiddo" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
dlaczego swiat jest taki okrutny a ludzie są sobie nawzajem wilkami i
dlaczego jest tyle zła w tym świecie i obojętności ?każdy jest interesowny i
patrzy tylko na zysk który może osiągnąć ?nikt nie interesuje się losem
gorszych biednych ludzi, panuje znieczulica , ludzie odwracają się plecami ,
komplikują życie innym osobom i sobie , tyle jest łez wylanych
niepotrzebnie, zazdrości, gniewu, nienawiści, dobrze ze istnieją religie i
prawo bo inaczej ludzie by się nawzajem szybko powykańczali.
dlaczego istnieje złodziejstwo i inne przestępstwa popełniane przez coraz
młodsze osoby, nikt nie potrafi się wyrwać z zaklętego kręgu zazdrości,
zawiści, nietolerancji i obłudy a komu się uda jest wypychany poza "stado" w
myśl zasady że lepiej jest milczeć i nie wychylać się i zyć we wspólnym
bagnie.
dlaczego ludzie wolą "ukrzyżować" dobrego człowieka i wolą barabasza ? czy
to wszystko dlatego że każdy człowiek gdy przychodzi na świat musi sam
przeżyć swoje życie i woli zdobywać sam doświadczenia krzywdząc innych i nie
słuchając dobrych rad matek i ojców żeby byli dobrymi ludźmi ?
czy potrzeba dopiero tragedii żeby każdy człowiek zrozumiał że nie opłaca
się nienawidzieć, kraść, bić , zabijać , maltretować psychicznie słabszych,
wykorzystywać biednych ludzi ?
czy w Polsce w ramach raczkującego kapitalizmu z "ludzką twarzą " ludzie
mogą sobie pozwalać na pomiatanie innymi osobami i traktowaniu ich jak
przedmioty które można odstawić na bok gdy się znudzą albo zużyją ?
zastanówcie się nad tym Drodzy członkowie pl.sci.psychologia którzy traktują
tę listę jak pole bitwy i szkodzą niewinnym osobom przynosząc niesmak i
obrzydzenie gdy się czyta ich wypowiedzi.
czy nie rozumiecie że wszyscy którzy czytają te obraźliwe wypowiedzi
przeżywają przykre emocje zamiast dostać oparcie i pomysł na rozwiązanie ich
problemów ?
kiedyś istniała cenzura i było to w miarę dobre rozwiązanie bo niespokojnych
gości od razu się uciszało i nie mieli szansy rozwinąć skrzydeł w opluwaniu
innych uczestników dyskusji . w sumie może teraz jest lepiej bo wiadomo kto
jest kim na tej liście i jest przejrzyście dzięki temu a jeśli osoby
szkodzące innym swoimi wypowiedziami zamierzają dalej tak robić to będą
traktowani tak jak się im to należy - tak jak trzeba traktować "szkodniki".
cóż każdy jest dorosły (po ukończeniu oczywiście 18 roku życia) i ponosi
konsekwencje swoich działań. oczywiście granica 18 roku życia jest bardzo
umowna bo niektórzy nigdy nie dorastają albo bardzo późno.

na zło jest jedna rada - trzeba czynić dobro i zło dobrem zwyciężać , a
naprawdę trzeba być bardzo mocnym żeby nadstawić drugi policzek.

pozdrawiam miłe panie

hej pa

2. Data: 2005-08-11 13:54:48

Temat: Re: dlaczego świat jest taki okrutny ?
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

megiddo:
> dlaczego ludzie wolą "ukrzyżować" dobrego człowieka i wolą
> barabasza ?

Ale ty jestes glupi. :)

> pozdrawiam miłe panie

LOL :))
Wiec to rodzaj "ogloszenia matrymonialnego". Jasne. ;D

Mile i glupie panie! :)
Oto macie tu towarek do wziecia. ;DDD
Do dziela! ;)

--
Czarek

3. Data: 2005-08-11 14:50:38

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

megiddo napisał(a):
Dziewczyny, kobiety, staruszki!
Czy lecicie na podobnie okazywaną wrażliwość?

4. Data: 2005-08-11 14:52:48

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

bazzzant napisał(a):

> Dziewczyny, kobiety, staruszki!

geje!

5. Data: 2005-08-11 15:11:17

Od: Sławek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

megiddo napisał(a):
> witam
> dlaczego swiat jest taki okrutny a ludzie są sobie nawzajem wilkami i

Cóż, za wulkan infantylizmu. Nie przesadzaj:) Takie pytania?:) Czemu?
Odpowiedź prosta. BO TAK.

6. Data: 2005-08-11 16:01:35

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "megiddo" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

Rzeczywiscie swiat jest dosc okrutny.
Tylko swiat jest jaki jest - a samo okreslenie go jako okrutny sugeruje,
ze tego okrucienstwa *za duzo*, niz *powinno byc*.

Tez sie nad tym kiedys zastanawialem - odpowiedz mam taka -
wiekszosc z nas chcialaby zeby bylo dobrze, lepiej, tylko
oprocz pragnienienia dobroci, mamy tez w sobie progranienie "parcia do
przodu",
czyli pragnienie bycia wyzej w drabinie spolecznej, robienia kariery,
pragnienie posiadania wiecej.
I te wlasnie pragnienia powoduja ze sie "przepychamy" i przez to robi sie
zlo dla innych.

Tak powstoja mobbingi, zlodziejstwo, gniew, nienawisc, znieczulica,
zazdrosc.
Generalnie mam wrazenie, ze te uczucia zaczynaja byc silniejsze w
spoleczenstwie.
Pozdrawiam,
Duch

7. Data: 2005-08-11 16:19:39

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

megiddo wrote:

> [...]
> w myśl zasady że lepiej jest milczeć i nie wychylać się i zyć we wspólnym

A co tu sie na świat oburaż, sami go tworzymy, nie? Do stada tez nalezysz
albo nie, ale musisz sie przygotować na to, że tak czy owak cenę zapłacisz.

> [...]
> przeżyć swoje życie i woli zdobywać sam doświadczenia krzywdząc innych i
> nie słuchając dobrych rad matek i ojców żeby byli dobrymi ludźmi ?

Ja tam się cieszę, ze nikt za mnie zycia nie przeżywa. A dobryumi radami
piekło jest wybrukowane.

> [...]
> czy nie rozumiecie że wszyscy którzy czytają te obraźliwe wypowiedzi
> przeżywają przykre emocje zamiast dostać oparcie i pomysł na rozwiązanie

Jak włazisz do obory, to oczekujesz zapachu konwalii? chyba nie. Usenet nie
jest dla wrażliwców, to wirtualny swiat, który znika po wyłaczeniu
komputera. Jak się szuka oparcia i pomocy, to lepiej iśc do specjalisty
albo przyjaciela, a nie na grupę dyskusyjną.

> kiedyś istniała cenzura i było to w miarę dobre rozwiązanie bo

Serdecznie dziękuję za takie propozycje. Troche to pamietam.

cóż każdy jest dorosły (po ukończeniu oczywiście 18
> roku życia) i ponosi konsekwencje swoich działań.

Otóż to!

> na zło jest jedna rada - trzeba czynić dobro i zło dobrem zwyciężać , a
> naprawdę trzeba być bardzo mocnym żeby nadstawić drugi policzek.

Albo trzeba być chłopcem do bicia.

> pozdrawiam miłe panie

O, szkoda, że ja zła kobieta jestem ( jak trzeba)

Justyna

8. Data: 2005-08-12 12:18:59

Od: "adso" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "megiddo" <m...@g...pl> napisał w wiadomości news:

O! Megiddo - moj ulubieniec! Czy ty nie jestes koles na wozku, spod
Warszawy, co mama nie chce mu placic rachunkow za telefon i bidula nie moze
sobie znalezc dziewczyny (aha, no bo na wsi to takich odpowiednich nie
ma)??? Hi hi hi :) No i coz tam madrego znowu napisales, zobaczmy.

> czy nie rozumiecie że wszyscy którzy czytają te obraźliwe wypowiedzi
> przeżywają przykre emocje zamiast dostać oparcie i pomysł na rozwiązanie
ich
> problemów ?

A nie wiesz, ze czasem lepiej jest komus dac kopa, wylac na glowe kubel
zimnej wody, OPR tak, ze sie osobce zrobi dziwnie niemilo, niz cackac sie z
nia 24h na dobe, glaskac i poklepywac po ramieniu??

> [...]
niespokojnych
> gości od razu się uciszało i nie mieli szansy rozwinąć skrzydeł w

I do tego jakis tutaj totalitaryzm chcesz wprowadzac!

> cóż każdy jest dorosły (po ukończeniu oczywiście 18 roku życia) i ponosi
> konsekwencje swoich działań. oczywiście granica 18 roku życia jest bardzo
> umowna bo niektórzy nigdy nie dorastają albo bardzo późno.

Dżizus....

> pozdrawiam miłe panie
> hej pa

!!!

Czlowieku, czy ty nie masz nic do roboty, ze tak sie wybebeszasz o glupotach
przez paredziesiat linijek? Zajmij sie czyms, nie wiem, chalupnictwem czy
czyms, albo rob sobie serwetki na szydelku i sprzedawaj, bo widac nuda ci
nie sluzy. Masz podobno malo kasy, zeby sie usamodzielnic... no, pisaniem
takich postow na pewno sie nie wzbogacisz!! Wspolczuje ci, ze siedzisz na
wozku, wspolczuje, ze masz daleko do pracy, ale twoja postawa wobec zycia to
mnie rozklada po prostu na lopatki!

Pozdrawiam
Anka

9. Data: 2005-08-12 12:45:38

Od: Saliconte <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 12 Aug 2005 14:18:59 +0200, "adso" <a...@w...pl> wrote:

> [...]
>wozku, wspolczuje, ze masz daleko do pracy, ale twoja postawa wobec zycia to

ty kurwo

10. Data: 2005-08-12 12:52:13

Od: Saliconte <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 11 Aug 2005 15:22:12 +0200, "megiddo" <m...@g...pl>
wrote:

> [...]
>
>na zło jest jedna rada - trzeba czynić dobro i zło dobrem zwyciężać , a
>naprawdę trzeba być bardzo mocnym żeby nadstawić drugi policzek.

Ludzi dobrych szukaj w rodznie, badz na jej obrzeżach, tutaj ne mam
sciemy i jest ich tam całkiem sporo.
Ludzi okrutnych i złych niszcz ich własna bronia, cios za cios, i
jeszcze popraw z laczka, łatwo to moze pisac z pozycji wygodnego
fotela ale kto powiedział ze zycie ma byc łatwe?

o dzieciach [było: Raz jeszcze o kochance]
Niezła strona
Ciemna Strona
dostałes kiedys w morde?
natręctwo