dlaczego te nici nie mają wzięcia...

1. Data: 2006-02-11 19:18:33

Temat: dlaczego te nici nie mają wzięcia...
Od: "Ada " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przecież są takie tanie.W czym tkwi......feller?Czyżby w włóknach
celulozowych.Ja się na tym nie znam. Ada

2. Data: 2006-02-13 11:43:34

Temat: Re: dlaczego te nici nie mają wzięcia...
Od: "małgorzata " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ada <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> Przecież są takie tanie.W czym tkwi......feller?Czyżby w włóknach
> celulozowych.Ja się na tym nie znam. Ada

Też się zastanawiam . Może wypowie się jakiś fachowiec.
Małgorzzata

3. Data: 2006-02-13 16:40:08

Od: "ryba50" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przecież są takie tanie.W czym tkwi......feller?Czyżby w włóknach
> celulozowych.Ja się na tym nie znam.  Ada

Nie znam się, ale ostatnio rozmawiałam z jedną krawcową właśnie na temat tych
nici i może to być to...Fabryka nici Odra w Nowej Soli nie istnieje od ładnych
paru lat i ponoć tak jak tłumaczyła ta krawcowa nici też mają jakiś "termin
przydatności" z czasem jakaś tam powłoczka z tych nici robi się słaba lub też
jej wogóle nie ma co powoduje że robią się one po prostu słabe i podczas
szycia na maszynie takie nici bardzo często się urywają a miejsce zszycia nie
jest tak mocne.
Jak wspominałam ja się na tym nie znam, przekazuję tylko to co mi powiedziała
krawcowa (doświadczona), ale może jakaś krawcowa się wypowie?
Pozdrawiam wszystkich serdecznie Aśka

4. Data: 2006-02-13 17:54:22

Od: "Niunia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ryba50" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

O ile pamietam to mam szpulke wlasnie tych nici .... nie polecam faktycznie
sa one bardzo słabe, a do szycia maszynowego sie na pewno nie nadaja.....
ja uzywam ich tylko do fastrygi ....

Pozdrawiam Niuńka /Rzeszów/

5. Data: 2006-02-13 18:58:58

Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szycia na maszynie takie nici bardzo często się urywają a miejsce zszycia

Jest dokładnie tak jak mówisz. Ja sama nie szyję dużo, ale wiem o tym, że
nici muszą być "świeżutkie", bo jak są za stare, to się zwyczajnie rwą i
rozwarstwiają.

Joe

6. Data: 2006-02-22 10:03:36

Od: "magdalena kaim" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fabryka nici Odra w Nowej Soli nie istnieje od ładnych
> paru lat

To tak odnośnie fabryki:totalna bzdura,ze nie isnieje!Produkuje nadal
nici.Mieszkam koło N.Soli.A odnośnie samych nici:to pozostawiam do
wypowiedzenia się fachowcom!

[xxx] Pots of love M. Powel l- pytanie?
xxx - koty - szukam
xxx Greuze-Young lady - Dama w owalu