xxx Greuze-Young lady - Dama w owalu

1. Data: 2006-02-11 08:12:26

Temat: xxx Greuze-Young lady - Dama w owalu
Od: "Ania Rydzyńska" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witajcie w sobotni poranek ;-))
> mam wielka ochote wyhaftowac ten obrazek

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=113613&PhotoID=1022817&ob=0
> Niestety shemat, ktory mam to tylko glowa tej damy.
> Czy ma ktos moze w swoich zbiorach shemat do calego obrazka?
> Grazyna

Ja przyłanczam się do prośby, także posiadam samą głowę kobiety.
Pozdrawiam Ania Rydzyńska.

3. Data: 2006-02-11 09:32:58

Temat: Re: xxx Greuze-Young lady - Dama w owalu
Od: xlenka <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

On Sat, 11 Feb 2006, grazyna wrote:

> [...]
>
> Niestety shemat, ktory mam to tylko glowa tej damy.
> Czy ma ktos moze w swoich zbiorach shemat do calego obrazka?

i ja się przyłączam do prośby. Co prawda dopiero zaczynam xxx
(kończę małego pingiwnka właśnie) ale obrazek jest po prostu
piękny.

pozdrawiam serdecznie

xlenka i maleństwo w brzuszku
Toruń

4. Data: 2006-02-11 16:29:47

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Niestety shemat, ktory mam to tylko glowa tej damy.
> Czy ma ktos  moze w swoich zbiorach shemat do calego obrazka?

Ja mam inną prośbę związaną z tym schematem : Może ktoś wie z jakiej firmy w
sieci jest ten obrazek.Na schemacie (też mam tylko głowę ) jest podana firma
Classic Cross Stitch .Niestety przeglądnęłam wszystkie obrazki w ich katalogu,
ale nie znalazłam tego schematu.
Będę wdzięczna za podpowiedź :)
Pozdrowienia
dorota

5. Data: 2006-02-12 11:17:09

Od: "Olgasw" <olgasw@_WYTNIJ_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety shemat, ktory mam to tylko glowa tej damy.
> Czy ma ktos moze w swoich zbiorach shemat do calego obrazka?
>
> Grazyna
ja mam w formacie pdf z symbolem po 144
wzor zajmije 14 stron.
Wiec to chyba nie jest sama twarz... - ale kiedys pamietam Grazynko ze
sprawdzalysmy i mialysmy te same pliki...
Dajcie znac na priv to wysle wszystkim zainteresowanym
Pozdrawiam
Olgasw

6. Data: 2006-02-12 19:07:30

Od: "Ania Rydzyńska" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 14 stron w pdf , sprawdzałam z koleżankami i to jest twarz z ramionami.
Oj szkoda szkoda że nikt nie ma :(
Ania Rydzyńska.

xxx Dama w owalu -Greuze - Young Lady
[szydelko] linki