dlaczego w zmywarce nie ma okienka?

21. Data: 2005-02-22 22:29:12

Temat: Re: dlaczego w zmywarce nie ma okienka?
Od: "Andrzej Seneczko" <a...@n...roverki.pl.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

sa juz podobno takie zmywarki ciotka w media widziala

--
Pozdrawiam Andrzej

22. Data: 2005-02-23 07:43:40

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Seneczko" <a...@n...roverki.pl.com.pl>
napisał w wiadomości news:cvgbpe$tue$1@news.lublin.pl...
> sa juz podobno takie zmywarki ciotka w media widziala

Aby Ciocia nie widziała tej zmywarki wystawowej, w której non stop się
naczynia piorą? ;-)

J.

23. Data: 2005-02-28 11:26:18

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Feb 2005 12:48:53 +0100, Tadeusz Jerzy Korsak napisał(a):

> [...]

[...]

> Na okno nie ma poprostu miejsca. Poza tym okno zwiększyłoby znacząco
> hałaśliwość zmywarki. I wymagałoby jeszcze jakiegoś oświetlenia wnętrza!
> Poza tym oglądanie wnętrza zmywarki, pralki i innego AGD raczej nie rozwija
> intelektualnie, polecam lekturę, internet (google), kino, w ostateczności
> TV!

Ale kot by miał zajęcie na dobrą godzinę... ;)

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004

24. Data: 2005-02-28 11:41:12

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Feb 2005 16:45:17 +0100, Michal Sobkowski napisał(a):

> Lepiej wytłumaczcie, dlaczego po wyłączeniu pralki trzeba odczekać kilka
> minut, aby wyłączyła się blokada drzwiczek?!?
>:-)

Żeby się nie poparzyć, jak już inni napisali.
Inna sprawa że niektórzy idą jeszcze dalej - słynna porażka pt. "Gracja",
najgorsza pralka wszech czasów i powód niechęci wielu osób do firmy Polar ;)
Tam jakiś "geniusz" ustawił tę blokadę - co z tego, że nawet jak pranie
skończyło się godzinę wcześniej to po wyłączeniu pralki i tak trzeba było
odczekać jakieś 40 sekund (nawet nie potrafili 2 minut ustawić, hehe)...

25. Data: 2005-02-28 12:15:06

Od: Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2/28/2005 12:41 PM, Jacek Osiecki napisał(a):

> Żeby się nie poparzyć, jak już inni napisali.

E, to mnie zupełnie nie przekonuje - przecież w ciągu tych
kilkudziesięciu sekund od wyłączenia pralki do ustąpienia blokady
zawartość pralki nie jest zalewana zimną wodą, tylko czeka sobie
rozgrzana na obnażoną rękę gospodyni! :-)

Znacznie lepszym wytłumaczeniem jest IMHO zabezpieczenie przed
obrażeniami z powodu niewyhamowanego wirującego bębna (o czym pisał
Tadeusz).

Michał

--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

26. Data: 2005-03-01 22:04:38

Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

I to jest rzecz, która mnie bardzo i zdecydowanie wq... [rza]
JaC

Jak przyklejać do tapety?
czyszczenie pralki
kuchnia gazowa