[dlugie] Chyba troche OT, ale musze sie z kims tym podzielic ;)

11. Data: 2003-03-01 08:57:14

Temat: Re: [dlugie] Chyba troche OT, ale musze sie z kims tym podzielic ;)
Od: "Ania Björk \(sveana\)" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"111" <c...@c...waw.pl> skrev i meddelandet
news:b3pma6$42s$1@nemesis.news.tpi.pl...
> A Tobie życzę, żebyś nie miała większych problemów w życiu, niż te BŁĘDY
> kardynalne, które wymieniłaś!!! :)

Alez to nie moj problem, tylko Twoj, ze nie potrafisz poprawnie pisac postow
na Newsach......

Ubawiona Anna

12. Data: 2003-03-02 15:49:48

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "111" <c...@c...waw.pl> napisał w wiadomości
> A Tobie życzę, żebyś nie miała większych problemów w życiu, niż te BŁĘDY
> kardynalne, które wymieniłaś!!! :)

Samochodem tez jeździsz po lewej stronie?!

JoP

13. Data: 2003-03-02 16:26:51

Od: "111" <c...@c...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trudno powiedzieć, zapytaj mojego kierowcę. Ale zazwyczaj jestem wszędzie na
czas:)

14. Data: 2003-03-03 07:07:44

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

"Chamstwo nie wybiera ......

> Trudno powiedzieć, zapytaj mojego kierowcę. Ale zazwyczaj jestem
> [...]

...... wybierz Picker'a"

KF się zbliża.

Qwax

15. Data: 2003-03-03 07:08:57

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Basia (pracująca w urzędzie)

Klientów z ludzką twarzą życząc i tegoż oczekując
Qwax

Klocic sie czy nie?
zostań veganką / veganem
warsztaty i kursy tradycyjnych rzemiosł w Czechach i na Słowacji
życzę wszystkim !
Zameldowanie