życzę wszystkim !

1. Data: 2003-02-27 10:22:51

Temat: życzę wszystkim !
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Smacznych, wielkich, polukrowanych, rumianych pączków. :)))))
I faworków!

Smacznego
Sowa
opchana już nimi jak bąk, teraz to zaleję kawą i potem zjem jeszcze jednego
i .........

2. Data: 2003-02-27 10:39:30

Temat: Re: życzę wszystkim !
Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa wrote:
> [...]
>
> Smacznego
> Sowa
> opchana już nimi jak bąk, teraz to zaleję kawą i potem zjem jeszcze

... nie pękaj (jak to mówią) :-)

puchaty

PS Kto to będzie sprzątał?

3. Data: 2003-02-27 10:39:54

Od: "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa <m...@w...pl> napisał(a):

> Smacznych, wielkich, polukrowanych, rumianych pączków. :)))))
> I faworków!
>
> Smacznego

No nie :(( Jak mozesz mi to robic ?! Przeciez ja tutaj ani jednego faworka nie
znajde, a sama nie potrafie upiec :((((((((((((
Buuuuuu. Paczki tez jakies takie nie tego.... buuuuuuu

Dunia

4. Data: 2003-02-27 10:48:28

Od: "Aneta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
nie
> znajde, a sama nie potrafie upiec :((((((((((((
> Buuuuuu. Paczki tez jakies takie nie tego.... buuuuuuu

a u mnie leżą na talerzu (jak dobrze mieć rodziców cukierników) i się śmieją
do mnie i synka ( dobrze ze mąż jest w pracy więcej dla nas) a oprócz tego
jeszcze oponki (te są już własnego wypieku) i faworki. pychota. mniam mniam.
a od jutra dieta
aneta (opychająca się słodkościami)

5. Data: 2003-02-27 10:50:53

Od: "Ania Björk \(sveana\)" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
> znajde, a sama nie potrafie upiec :((((((((((((
> Buuuuuu. Paczki tez jakies takie nie tego.... buuuuuuu

Dolaczam sie do Ciebie w zalu, w Szwecji tez ani faworkow, ani paczkow,
tylko jakies swinstwo, co wyglada jak ptys, nazywa sie semla, a smakuje jak
papier...... Bleeeeeeeeeeh....

Ania

6. Data: 2003-02-27 10:55:42

Od: "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta <a...@w...pl> napisał(a):

> [...]

> jeszcze oponki (te są już własnego wypieku) i faworki. pychota. mniam mniam.

Litosci :((((
Lepiej podalabys jakis przepis ;)
BTW, czy trudno jest upiec faworki ?!!!!

Dunia

7. Data: 2003-02-27 10:55:48

Od: "Jojo" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Björk (sveana)" <s...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Dolaczam sie do Ciebie w zalu, w Szwecji tez ani faworkow, ani paczkow,
> tylko jakies swinstwo, co wyglada jak ptys, nazywa sie semla, a smakuje

Dziewczyny, róbcie racuchy! szybkie pyszne i jak najbardziej podpadające pod
tłusty czwartek :)
drożdże to chyba można u was dostać?

pozdr.Joanna (na razie 2 sztuki ale zamyślam więcej zeżreć :)))))

8. Data: 2003-02-27 11:00:41

Od: "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Björk \(sveana\) <s...@h...com> napisał(a):

> [...]

> tylko jakies swinstwo, co wyglada jak ptys, nazywa sie semla, a smakuje jak

Przynajmniej ktos rozumie targajace mna uczucia... ;)
Zazdroszcze TZ, przynajmniej nie teskni za faworkami ;)
Aczkolwiek od czasu do czasu zdaza mu sie roztkliwic nad jakims specjalem ze
swojego kraju, ktorego tutaj nie ma. Moze jakis sklep zalozymy ?
W Stuttgarcie jest ponoc polski sklep, no ale nie bede jechac 200 km po
pierogi :( Chyba sobie kupie "Kuchnie Polska" ;)))

Dunia

9. Data: 2003-02-27 11:02:00

Od: "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jojo <m...@i...pl> napisał(a):

> [...]

> jak papier...... Bleeeeeeeeeeh....
> >
> Dziewczyny, róbcie racuchy! szybkie pyszne i jak najbardziej podpadające pod

Mozna, mozna. Ale jak sie robi racuchy ? ;)

Dunia
kulinarnie niedouczona

10. Data: 2003-02-27 11:05:06

Od: "Tashunko" <l...@...o.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba wirtualnie znana, jako "Sowa" napisała:

> [...]
>
> Smacznego
> Sowa
> opchana już nimi jak bąk, teraz to zaleję kawą i potem zjem jeszcze

Dzięki!
Ja zjadłam już dwa - zakupione przez koleżanki z pokoju, popiłam
kawusią, a jakąś chwilkę temu DHL, jak co roku przyniósł nam paczuszkę
swoich pączusiów - jeszcze nie ruszone, ale...tak ładnie pachną:)))))
Za jakiś czas przywędruje pewnie nasz zaprzyjaźniony kurier z TNT ze
swoją paczuszką, zrobi uwagę na temat paczuszki DHL, ale smaczne
pączusie i tak zostawi...
I jak ja będę wyglądać o 15:30????? :)))))) Chyba swoja dole zaniosę
TŻ-tkowi, niech tyje:)
Tym bardziej, że mnie czeka jutro impreza karnawałowa u
zaprzyjaźnionych Spedytorów i w gorset trzeba się wcisnąć:))) On z
dziećmi w domku siedząc nie musi być piękny:))

Pozdrowionka !
*****Tashunko***** - w dobrym wiosennym humorku;)

Zameldowanie
Podzial majatku?